Εμφάνιση απλής εγγραφής

Στρατηγική βέλτιστου κόστους και διαφοροποίησης της εταιρείας ΑΒ Βασιλόπουλος

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΑδάμ, Γεώργιος
dc.date.accessioned2017-01-13T08:48:30Z
dc.date.available2017-01-13T08:48:30Z
dc.date.issued2016-06
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9329
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξεταστεί η στρατηγική βέλτιστου κόστους και διαφοροποίησης που εφαρμόζει η εταιρεία ΑΒ Βασιλόπουλος. Η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος, που αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια, προσεγγίζεται θεωρητικά η επιχειρησιακή στρατηγική που περιλαμβάνει, την ανάλυση του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος μιας επιχείρησης, την παρουσίαση των στρατηγικών επίτευξης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και το θεωρητικό υπόβαθρο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, που απαιτείται για τη μελέτη περίπτωσης του έβδομου κεφαλαίου. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας που αποτελείται από πέντε κεφάλαια, αρχικά γίνεται μια παρουσίαση της εταιρείας ΑΒ Βασιλόπουλος. Ακολουθεί μια ανάλυση του περιβάλλοντος της εταιρείας, σύμφωνα με το θεωρητικό υπόβαθρο που αναπτύχθηκε στο πρώτο μέρος της εργασίας και στη συνέχεια στο έβδομο και όγδοο κεφάλαιο, παρουσιάζονται δύο μελέτες περιπτώσεων (case studies), σχετικά με την στρατηγική βέλτιστου κόστους και διαφοροποίησης που εφαρμόζει η εταιρεία ΑΒ Βασιλόπουλος. Τέλος, στο ένατο κεφάλαιο παρουσιάζεται μια έρευνα σχετικά με την μέτρηση ικανοποίησης των πελατών της ΑΒ Βασιλόπουλος. Από τη διεξαγωγή της εν λόγω έρευνας και την ανάλυση των δεδομένων της, μέσω του στατιστικού προγράμματος SPSS 17, εξάγονται συμπεράσματα τόσο για την συνολική ικανοποίηση των πελατών της εταιρείας, όσο και ειδικότερα για την ικανοποίησή τους σχετικά με τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και τα καταστήματα ΑΒ shop & go στα πρατήρια της Shell.el
dc.format.extent209el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΣτρατηγική βέλτιστου κόστους και διαφοροποίησης της εταιρείας ΑΒ Βασιλόπουλοςel
dc.title.alternativeBest cost and differentiation strategy of the company AB Vassilopoulosel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENThe scope of the present work is to examine the best cost and differentiation strategy that is implemented by the company AB Vassilopoulos. The work is divided into two parts. In the first part, which consists of four chapters, there is a theoretical approach of the said strategy that contains the analysis of both the company’s internal and external environments, the presentation of the competitive advantage achievement strategies, as well as the theoretical background of private label products, which is required for the seventh chapter’s case study. In the work’s second part that consists of five chapters, initially, there is a presentation of the company AB Vassilopoulos. The above stated are followed by an analysis of the company’s business environment, on the basis of the theoretical framework established in the study’s first part and in continue, in the chapters seven and eight, are presented two case studies regarding the optimum cost and differentiation strategy that is implemented by the company AB Vassilopoulos. Finally, in the ninth chapter is presented a research concerning the measurement of AB Vassilopoulos customers’ satisfaction. From the conduct of the aforesaid research in conjunction with its data analysis, through the SPSS 17 statistical software, come the corresponding results, as far as the company customers’ overall satisfaction is concerned and in specific their satisfaction regarding private label products and the AB Shop & Go stores located inside Shell gas stations.el
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel
dc.subject.keywordΕπιχειρησιακή στρατηγικήel
dc.subject.keywordΑνάλυση περιβάλλοντοςel
dc.subject.keywordΣτρατηγικές επίτευξης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματοςel
dc.subject.keywordΣτρατηγική βέλτιστου κόστουςel
dc.subject.keywordΣτρατηγική διαφοροποίησηςel
dc.subject.keywordBusiness strategyel
dc.subject.keywordEnvironmental analysisel
dc.subject.keywordCompetitive advantage achievement strategiesel
dc.subject.keywordBest cost strategyel
dc.subject.keywordDifferentiation strategyel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»