Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓεωργακέλλος, Δημήτριος
dc.contributor.authorΚανούτα, Βασιλική Θ.
dc.date.accessioned2016-12-20T10:29:43Z
dc.date.available2016-12-20T10:29:43Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9316
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία αναλύονται οι οικονομικές και τεχνικές παράμετροι οι οποίοι επιδρούν στην οικονομική βιωσιμότητα της επένδυσης στους ΣΕΑ της Εγνατίας Οδού. Οι ΣΕΑ της Εγνατίας Οδού αναπτύσσονται με τη μέθοδο της Παραχώρησης σε ιδιώτη επενδυτή, ο οποίος αναλαμβάνει τη χρηματοδότηση, την κατασκευή και τη λειτουργία των ΣΕΑ για περίοδο 30 ετών. Ο Παραχωρησιούχος αναλαμβάνει με τον τρόπο αυτό όλους τους κινδύνους (risks) που σχετίζονται με την κατασκευή και τη λειτουργία των ΣΕΑ Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας αναλύονται τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των πιθανών των ΣΕΑ., προκειμένου να καθοριστεί το ύψος της επένδυσης με βάση τον τύπο και το μέγεθος κάθε ΣΕΑ, το μίγμα παρεχόμενων υπηρεσιών και τη δυναμικότητα για κάθε θέση και προσδιορίζονται οι παράγοντες κινδυνου (risks). Στη συνέχεια πραγματοποιείται ανάλυση επικινδυνότητας με στόχο την κατανόηση και την ποσοτικοποίηση των πιθανών επιπτώσεών των παραγόντων αυτών στην επένδυση. Για την ανάλυση αυτή δημιουργείται για κάθε επιλεγμένη θέση ένα βασικό σενάριο (Base case model) για τη χρηματοοικονομική ανάλυση και αξιολόγηση της επένδυσης υπολογίζοντας ως κριτήρια κέρδους την Καθαρή Παρούσα Αξία (NPV) και τον Συντελεστής Εσωτερικής Αποδοτικότητας (IRR). Το σενάριο αυτό χρησιμοποιείται ως πρότυπο αναφοράς για την ποσοτική ανάλυση της επικινδυνότητας με τη μέθοδο της Ανάλυσης Ευαισθησίας (sensitivity analysis), η οποία εξετάζει την επίδραση καθενός από τους μεμονωμένους παράγοντες. Σημαντικότερο παράγοντα κινδύνου αποτελεί ο κυκλοφοριακός φόρτος του αυτοκινητοδρόμου (ΕΜΗΚ). Οι χαμηλοί φόρτοι σε πολλά τμήματα της Εγνατίας Οδού καθιστούν μη αποδοτική οικονομικά την κατασκευή και λειτουργία ΣΕΑ πλήρους ανάπτυξης και μεγάλης επιφάνειας. Ωστόσο, κρίνεται βιώσιμη η κατασκευή και λειτουργία ΣΕΑ με μικρότερες επιφάνειες οι οποίοι θα παρέχουν βασικές υπηρεσίες για την ασφαλή και άνετη μετακίνηση στην Εγνατία Οδό. Σημαντικό παράγοντα που επηρεάζει τη βιωσιμότητα και το οικονομικό αποτέλεσμα της επένδυσης αποτελεί επίσης το κόστος της εργασίας το οποίο είναι σημαντικά αυξημένο λόγω της απαίτησης για συνεχή λειτουργία των ΣΕΑ.el
dc.format.extent155el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΟικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση της εμπορικής εκμετάλλευσης έργων υποδομής : μελέτη περίπτωσηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el
dc.subject.keywordΧρηματοοικονομική ανάλυσηel
dc.subject.keywordΑξιολόγηση επένδυσηςel
dc.subject.keywordΑυτοκινητόδρομοιel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»