Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓεωργακέλλος, Δημήτριος
dc.contributor.authorΑναγνωστοπούλου, Δήμητρα
dc.date.accessioned2016-12-13T10:52:01Z
dc.date.available2016-12-13T10:52:01Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9292
dc.description.abstractΣκοπός της διπλωματικής εργασίας, είναι να εξετάσει αν το επιχειρηματικό σχέδιο (Business Plan), συντελεί στην αύξηση της αποδοτικότητας των επιχειρήσεων, και κατά πόσο η αγορά είναι διαθέσιμη και δεκτική στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας μέσω των επιχειρηματικών αυτών σχεδίων. Στην Ελλάδα πλέον αρκετές επιχειρήσεις υφιστάμενες και δυνητικές λόγω της οικονομικής κρίσης εναποθέτουν μεγάλο βάρος τους, στη σύσταση και εκπόνηση ενός επιχειρηματικού σχεδίου (Business Plan) για να αντλήσουν τα απαραίτητα δεδομένα τα οποία, θα τους βοηθήσουν να πάρουν την απόφαση για το αν η επιχείρησή τους θα είναι βιώσιμη στο μέλλον. Στα πλαίσια της διπλωματικής εργασίας, πραγματοποιείται έρευνα για να απαντήσει σε ερωτήματα όπως: κατά πόσο είναι εξοικειωμένες οι επιχειρήσεις, με την έννοια των επιχειρηματικών σχεδίων (Business Plan) από τη μια πλευρά, και από την άλλη, κατά πόσο είναι εξοικειωμένη, η ίδια η αγορά, έτσι ώστε να γίνεται αποδοχή των Business Plan, όπως στον τραπεζικό τομέα για παράδειγμα, όπου οι τράπεζες, παίζουν σημαντικό ρόλο στην χρηματοδότηση των επιχειρήσεων, λαμβάνοντας υπόψη τους τα επιχειρηματικά σχέδια. Η εργασία χωρίζεται σε δυο μέρη. Το πρώτο μέρος περιλαμβάνει τη θεωρητική προσέγγιση του θέματος, ενώ το δεύτερο μέρος την παρουσίαση, την ανάλυση, τη δομή, τον αντικειμενικό σκοπό, τη μεθοδολογία και τέλος το σχολιασμό των αποτελεσμάτων της έρευνας. Αρχικά γίνεται μια εισαγωγή για την κατάσταση που επικρατεί στη σημερινή εποχή και τη στάση που κατέχουν οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί για τη σύνταξη και εκπόνηση των επιχειρηματικών σχεδίων (Business Plan), στη συνέχεια δίνονται διάφοροι ορισμοί γύρω από το business plan και άλλους όρους που κρίνονται απαραίτητοι για τη συγγραφή της διπλωματικής, και οι οποίοι σχετίζονται άμεσα ή έμμεσα, καθώς και μια αναδρομή στην εξάπλωσή τους στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια. Τέλος εξετάζεται η διάδοση τους και η ευρεία αποδοχή τους στις αγορές. Ακολουθεί μια ανάλυση των πλεονεκτημάτων και των μειονεκτημάτων των επιχειρηματικών σχεδίων (Business Plan) τόσο για τους πελάτες (επιχειρήσεις) όσο και για τις τράπεζες. Στα επόμενα κεφάλαια παρουσιάζονται οι στόχοι και η ταυτότητα της έρευνας. Η συλλογή των δεδομένων θα πραγματοποιηθεί μέσω ερωτηματολογίου για δείγμα ανάλογο, έτσι ώστε να αντληθούν τα απαραίτητα αποτελέσματα της έρευνας, τόσο από την πλευρά των επιχειρήσεων όσο και από την πλευρά των πιστωτικών ιδρυμάτων. Στη συνέχεια θα εξεταστούν βιβλιογραφικά προηγούμενες έρευνες που έχουν γίνει γύρω από το θέμα των επιχειρηματικών σχεδίων (Business Plan) και των επιχειρήσεων σχετικά με τη χρηματοδότησή τους και άλλους παράγοντες που λαμβάνονται υπόψη. Θα ακολουθήσει περαιτέρω ανάλυση για έρευνα αναφέροντας στοιχεία που θα βοηθήσουν τη συνέχεια της διπλωματικής εργασίας η οποία και έχει χρησιμοποιηθεί έτσι ώστε να καλύψει τους σκοπούς της έρευνας καθώς και η παρουσίαση και ανάλυση των αποτελεσμάτων που θα προκύψουν. Έτσι, η εργασία ολοκληρώνεται με συμπεράσματα κι εφαρμογές που θα προκύψουν από την παρούσα μελέτη καθώς και τις περαιτέρω προτάσεις για μελλοντική έρευνα δεδομένων αλλά και των περιορισμών στους οποίους μπορεί να υπόκειται η παρούσα μελέτη. Μετά το πέρας της διπλωματικής εργασίας ο αναγνώστης θα εξοικειωθεί με την έννοια του επιχειρηματικού σχεδίου (Business Plan), τις διάφορες παραλλαγές αυτού καθώς και τα πλεονεκτήματα που μπορεί να επιφέρει το επιχειρηματικό σχέδιο στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας ως ένα σημαντικό εργαλείο στον τομέα των επιχειρήσεων. Από το γενικότερο πλαίσιο των άλλων ερευνητικών για το τι είναι απλά ένα Business Plan, και ποια η χρησιμότητά του, ερχόμαστε στο πιο ειδικό πλαίσιο της μελέτης που είναι η απήχηση και η αναγνώριση ενός Business Plan από την αγορά.el
dc.format.extent116el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΕπιχειρηματικό σχέδιο (business plan) και επιχειρηματικότητα : ανάλυση και αξιολόγησηel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterMBA TQM International - Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – Ολική Ποιότητα με διεθνή προσανατολισμό (MBA TQM Int)el
dc.subject.keywordΕπιχειρηματικά σχέδιαel
dc.subject.keywordΕπιχειρηματικότηταel
dc.subject.keywordΑνταγωνιστικότηταel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»