Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorΑδαμοπούλου, Δέσποινα
dc.date.accessioned2016-12-13T08:40:47Z
dc.date.available2016-12-13T08:40:47Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9284
dc.description.abstractΣκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας ήταν μέσα από την βιβλιογραφία αλλά και από δημοσιευμένες έρευνες να διερευνηθεί η επίδραση του χρώματος και τη μουσικής στο μάρκετινγκ. Η βιβλιογραφική αυτή έρευνα οδηγήθηκε στο συνδυασμό αυτών των δύο στοιχείων που προκύπτει από το φαινόμενο της συναισθησίας. Συγκεκριμένα αναλύεται το πώς το χρώμα επιδρά στη ψυχολογία και τα συναισθήματα των καταναλωτών με αποτέλεσμα και την επίδραση στην πρόθεση αγοράς. Αναλύονται ποιοι παράγοντες παίζουν ρόλο και πως αυτή η επίδραση έχει εφαρμογές στη προβολή του εκάστοτε προϊόντος, στη διαφήμιση του αλλά και στους χώρους λιανικού εμπορίου και εστίασης. Αντίστοιχα διερευνάται η μουσική στο μάρκετινγκ και κατά πόσο μπορεί να επηρεάσει τη διάθεση και να οδηγήσει σε αγοραστικές συμπεριφορές. Και σε αυτή τη περίπτωση αναλύεται η επίδραση της στο μάρκετινγκ. Αναλύεται δηλαδή η μουσική με την οποία διαφημίζεται το προϊόν/ υπηρεσία αλλά και η μουσική υπόκρουση στους χώρους λιανικού εμπορίου αλλά και εστίασης. Τέλος, παρουσιάστηκε εκτενέστερα το συμπέρασμα της διπλωματικής εργασίας που ήταν ο συνδυασμός χρώματος και μουσικής στο μάρκετινγκ. Αυτό προέκυψε από την ανάλυση του φαινομένου της συναισθησίας. Ο συνδυασμός χρώμα- μουσική αποτελεί και το πιο ευρύ είδος συναισθησίας. Στο τομέα του μάρκετινγκ έγινε παρουσίαση της επίδρασης της στο προϊόν, στη τηλεοπτική αλλά και τη διαδικτυακή διαφήμιση και τέλος στους χώρους λιανικού εμπορίου και εστίασης. Η αναφορά σε συναισθητικές μεταφορές στο μάρκετινγκ επιβεβαίωσε και το συμπέρασμα της διπλωματικής εργασίας.el
dc.format.extent104el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΣύνδεση έντυπης και τηλεοπτικής διαφήμισης διερευνώντας τη σχέση χρωμάτων και ήχωνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterMBA TQM International - Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – Ολική Ποιότητα με διεθνή προσανατολισμό (MBA TQM Int)el
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.subject.keywordΧρώματαel
dc.subject.keywordΜουσικήel
dc.subject.keywordΣυναισθησίαel
dc.subject.keywordWassily Kadinksyel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»