Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΦιλίππου, Κατερίνα Χ.
dc.date.accessioned2006-09-28T11:07:56Z
dc.date.available2006-09-28T11:07:56Z
dc.date.issued2006-09-28T11:07:56Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/926
dc.description.abstractΗ ναυτιλιακή κοινότητα δραστηριοποιούμενη στο σύνολό της σε ένα αυστηρά ρυθμισμένο και νομοθετημένο πλαίσιο για θέματα περιβάλλοντος, δε θα μπορούσε να μην ευαισθητοποιηθεί και με το θέμα της βιολογικής ρύπανσης, μια και η συνεισφορά των πλοίων στο θέμα αυτό διαμέσου της χρήσης έρματος είναι πλέον αποδεδειγμένη. Ειδικότερα, οι πλοιοκτήτες και οι διαχειριστές βρίσκονται στη μέση ενός πολιτικού και τεχνολογικού προβληματισμού όσον αφορά το θέμα της διαχείρισης του έρματος των πλοίων και της βιολογικής ρύπανσης. Όλα αυτά είναι απόρροια του ότι η νέα Συνέλευση του ΙΜΟ που έλαβε χώρα στις 9-13/02/2004 έθεσε νέα πλαίσιο αντιμετώπισης του προβλήματος και νέα χρονοδιαγράμματα. Βέβαια, επί του παρόντος τουλάχιστον η επικύρωση των αποφάσεων της νέας Συνέλευσης εκκρεμεί. Επιπρόσθετα, συνεχίζει να μην υπάρχει στην αγορά μια αποδεδειγμένα κατάλληλη τεχνολογική μέθοδος για τη διαχείριση του έρματος των πλοίων. Το γεγονός αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό και από ότι φαίνεται ξεκάθαρες διατυπώσεις ως προς την αποτελεσματικότητα ορισμένων τεχνολογιών θα εκκρεμεί ως τουλάχιστον το 2006 (δέσμευση MEPC στη νέα Συνέλευση). Ταυτόχρονα, μερικά κράτη έχουν ήδη εκφράσει την πρόθεσή τους να εφαρμόζουν σε εθελοντική βάση τις προτεινόμενες από τον ΙΜΟ οδηγίες για τη διαχείριση του έρματος. Το όλο θέμα δημιουργεί ερωτηματικά για την απουσία μιας τεχνολογίας που θα ανταποκρίνεται στα standards της προτεινόμενης από τον ΙΜΟ νομοθεσίας. Τίθενται επομένως τόσο η βάση για τη διερεύνηση της νέας αυτής αγοράς όσο και των περιθωρίων κέρδους της. Τα πεδία μάλιστα που παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον διερεύνησης αναφέρονται στο κόστος υιοθέτησης των νέων τεχνολογιών, στην ανταπόκριση των πλοιοκτητών, στην υπευθυνότητα των ναυτιλιακών εταιρειών σε ενδεχόμενη αποδεδειγμένη βιολογική ρύπανση εκ μέρους τους. Οι νέες αυτές τεχνολογίες θα πρέπει να αποδειχτούν κατάλληλες όχι μόνο σε εργαστηριακό επίπεδο, αλλά να δοκιμαστούν και στο πεδιο πάνω στα πλοία. Κάποιες ναυτιλιακές μάλιστα έχουν επιχειρήσει να δοκιμάσουν σε πειραματικό στάδιο μερικές από τις προτεινόμενες τεχνολογίες.
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoother
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectNonindigenous aquatic pests -- Control
dc.subjectDischarge of ballast water -- Management
dc.subjectBallast water -- Environmental aspects
dc.subjectΑειφόρος ανάπτυξη
dc.titleΤο πρόβλημα της διαχείρισης θαλάσσιου έρματος και η δημιουργία μιας νέας αγοράς τεχνολογιών στα πλαίσια της αειφόρου ανάπτυξης και της νέας συνέλευσης του ΙΜΟ
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/926
europeana.typeIMAGE
dc.format.bytes1564389 bytes
dc.identifier.call628.168 ΦΙΛ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»