Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚουρεμένος, Αθανάσιος
dc.contributor.authorΧαλόφτη, Κωνσταντίνα Γ.
dc.date.accessioned2016-12-05T11:19:22Z
dc.date.available2016-12-05T11:19:22Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9254
dc.format.extent140el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΗ ποιότητα υπηρεσιών στη διαδικασία πωλήσεων και ο ρόλος του πωλητή 'Ερευνα στις ελληνικές επιχειρήσειςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENΗ παρούσα έρευνα εξετάζει την Ποιότητα Υπηρεσιών στη Διαδικασία και τα βήματα των Πωλήσεων, κυρίως στις Πωλήσεις Β2Β και τον σημαίνοντα ρόλο του Πωλητή. Στο πρώτο μέρος αναλύονται οι Υπηρεσίες και η σημασία τους στη σύγχρονη Οικονομία με εστίαση στην παροχή ποιοτικών Υπηρεσιών. Στη συνέχεια αναλύονται οι Πωλήσεις και η σημασία τους για την εταιρία και δίνεται έμφαση στις σύγχρονες φιλοσοφίες των Πωλήσεων. Η έρευνα συνεχίζει με την ανάλυση της προσωπικής πώλησης και τον σημαίνοντα ρόλο του Πωλητή, ιδιαίτερα στις Πωλήσεις Β2Β και τις σύγχρονες τάσεις στην αποτελεσματική προσωπική πώληση. Στη συνέχεια αναλύεται η αξιολόγηση του Πωλητή και η σημασία της, ειδικά όταν πρόκειται για αξιολόγηση από πελάτες που είναι και οι αρμόδιοι. Το πρώτο μέρος ολοκληρώνεται με αναφορά στην Ικανοποίηση του πελάτη και τη σχέση της με την παροχή ποιοτικών Υπηρεσιών από τον προμηθευτή και τον πωλητή του. Στο δεύτερο μέρος αναλύεται η έρευνα που διεξήχθη στις ελληνικές επιχειρήσεις από την πλευρά του πελάτη, με δομημένο ερωτηματολόγιο, σχετικά με την παροχή «ποιοτικής» Πώλησης στον πελάτη (διαδικασία, βήματα, συμπεριφορά πωλητή), καθώς η Πώληση αναλύεται ως «Υπηρεσία», αξιοποιώντας το εργαλείο SERVQUAL.el
dc.contributor.masterMBA TQM International - Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – Ολική Ποιότητα με διεθνή προσανατολισμό (MBA TQM Int)el
dc.subject.keywordΠωλητέςel
dc.subject.keywordΠωλήσεις Β2Βel
dc.subject.keywordSERVQUALel
dc.subject.keywordΕπιχειρήσειςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»