Εμφάνιση απλής εγγραφής

H διαφήμιση στον κλάδο της κινητής τηλεφωνίας : η περίπτωση των εταιρειών Cosmote και Vodafone

dc.contributor.advisorΧατζηδήμα, Σταματίνα
dc.contributor.authorΧατζής, Νικόλαος
dc.date.accessioned2016-12-05T08:24:49Z
dc.date.available2016-12-05T08:24:49Z
dc.date.issued2015-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9247
dc.description.abstractΣε μια εποχή, όπου υπάρχει ραγδαία εξέλιξη στον τομέα των τηλεπικοινωνιών και ειδικότερα της κινητής τηλεφωνίας, οι χρήστες απαιτούν ποιότητα υπηρεσιών και εξυπηρέτησης. Ο έντονος ανταγωνισμός με την είσοδο νέων εταιρειών κινητής τηλεφωνίας αλλά και η μετάβαση από υπηρεσίες απλής φωνητικής επικοινωνίας σε υπηρεσίες ανταλλαγής δεδομένων οδήγησαν τους παρόχους να στρέψουν το ενδιαφέρον τους στην αναβάθμιση και τη βελτίωση των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών και σε νέες πρακτικές προσέλκυσης καταναλωτών και διατήρησης της υφιστάμενης πελατείας. Επιπλέον, η οικονομική κρίση δημιουργεί όλο και περισσότερα προβλήματα βιωσιμότητας στις περισσότερες εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, οι οποίες επιζητούν να διατηρούν με τη διαφήμιση τους χρήστες τους και να βρουν τρόπους να πάρουν χρήστες από άλλους παρόχους. Η παρούσα εργασία εξετάζει τις επιπτώσεις τις διαφήμισης στους χρήστες της Cosmote και της Vodafone. Η έρευνα και ανάπτυξη του θέματος βασίστηκε σε πρωτογενή έρευνα (ανάλυση ερωτηματολογίων) και σε δευτερογενή ανάλυση (βιβλιογραφική ανασκόπηση). Η έρευνα είναι ποσοτική και έγινε με τη χρήση ερωτηματολογίου σε τυχαίο δείγμα, αφού στηρίζεται στις αρχές του θετικισμού. Η ανάλυση των δεδομένων έγινε με τη χρήση περιγραφικής στατιστικής. Η ανάλυση οδήγησε στο συμπέρασμα ότι οι διαφημίσεις ασκούν θετική επίδραση στους χρήστες της Cosmote και της Vodafone και η ικανοποίηση του πελάτη είχε μία ήπια ή μέτρια επίδραση στην αφοσίωση των ερωτωμένων. Επίσης υπάρχει θετική επίδραση στην αφοσίωση των πελατών από την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών.el
dc.format.extent61el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleH διαφήμιση στον κλάδο της κινητής τηλεφωνίας : η περίπτωση των εταιρειών Cosmote και Vodafoneel
dc.title.alternativeAdvertising in the mobile telephony : the case of Cosmote and Vodafoneel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENIn nowadays, where there is a rapid development in the field of telecommunications, mobile users require service quality and support. Fierce competition with the entry of new mobile operators and transition of services from simple voice communication to data exchange led providers to turn their interest in upgrading and improving their products and services and new practices of attracting customers and maintain the existing ones. Moreover, the financial crisis is creating more and more problems of sustainability in most mobile phone companies which seek to maintain with advertisement their users and find ways to get users from other providers. This study examines the effects of advertisement in users of Cosmote and Vodafone. It is based on primary research (questionnaires’ analysis), as well as secondary analysis (literature review). The research is quantitative and it was conducted by using a questionnaire which was addressed to a random sample, as it is based on the principles of positivism. Data analysis was performed using descriptive statistics. The analysis led to the conclusion that advertisement affect positively the users of Cosmote and Vodafone and their satisfaction had a mild or moderate influence on the dedication of the respondents. Moreover, there is a positive effect of the quality of service on the customer loyalty.el
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel
dc.subject.keywordΚινητά τηλέφωναel
dc.subject.keywordΚινητή τηλεφωνία -- Ελλάδαel
dc.subject.keywordΔιαφήμισηel
dc.subject.keywordΑφοσίωση πελατώνel
dc.subject.keywordΤηλεπικοινωνίεςel
dc.subject.keywordCellular telephonyel
dc.subject.keywordAdvertisementel
dc.subject.keywordCustomer loyaltyel
dc.subject.keywordTelecommunicationsel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»