dc.contributor.advisor | Χατζηδήμα, Σταματίνα | |
dc.contributor.author | Χατζής, Νικόλαος | |
dc.date.accessioned | 2016-12-05T08:24:49Z | |
dc.date.available | 2016-12-05T08:24:49Z | |
dc.date.issued | 2015-09 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9247 | |
dc.description.abstract | Σε μια εποχή, όπου υπάρχει ραγδαία εξέλιξη στον τομέα των τηλεπικοινωνιών και
ειδικότερα της κινητής τηλεφωνίας, οι χρήστες απαιτούν ποιότητα υπηρεσιών και
εξυπηρέτησης. Ο έντονος ανταγωνισμός με την είσοδο νέων εταιρειών κινητής τηλεφωνίας αλλά
και η μετάβαση από υπηρεσίες απλής φωνητικής επικοινωνίας σε υπηρεσίες ανταλλαγής
δεδομένων οδήγησαν τους παρόχους να στρέψουν το ενδιαφέρον τους στην αναβάθμιση και τη
βελτίωση των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών και σε νέες πρακτικές προσέλκυσης
καταναλωτών και διατήρησης της υφιστάμενης πελατείας. Επιπλέον, η οικονομική κρίση
δημιουργεί όλο και περισσότερα προβλήματα βιωσιμότητας στις περισσότερες εταιρείες κινητής
τηλεφωνίας, οι οποίες επιζητούν να διατηρούν με τη διαφήμιση τους χρήστες τους και να βρουν
τρόπους να πάρουν χρήστες από άλλους παρόχους.
Η παρούσα εργασία εξετάζει τις επιπτώσεις τις διαφήμισης στους χρήστες της Cosmote
και της Vodafone. Η έρευνα και ανάπτυξη του θέματος βασίστηκε σε πρωτογενή έρευνα
(ανάλυση ερωτηματολογίων) και σε δευτερογενή ανάλυση (βιβλιογραφική ανασκόπηση). Η
έρευνα είναι ποσοτική και έγινε με τη χρήση ερωτηματολογίου σε τυχαίο δείγμα, αφού
στηρίζεται στις αρχές του θετικισμού. Η ανάλυση των δεδομένων έγινε με τη χρήση
περιγραφικής στατιστικής.
Η ανάλυση οδήγησε στο συμπέρασμα ότι οι διαφημίσεις ασκούν θετική επίδραση στους
χρήστες της Cosmote και της Vodafone και η ικανοποίηση του πελάτη είχε μία ήπια ή μέτρια
επίδραση στην αφοσίωση των ερωτωμένων. Επίσης υπάρχει θετική επίδραση στην αφοσίωση
των πελατών από την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών. | el |
dc.format.extent | 61 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | H διαφήμιση στον κλάδο της κινητής τηλεφωνίας : η περίπτωση των εταιρειών Cosmote και Vodafone | el |
dc.title.alternative | Advertising in the mobile telephony : the case of Cosmote and Vodafone | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | In nowadays, where there is a rapid development in the field of telecommunications, mobile
users require service quality and support. Fierce competition with the entry of new mobile
operators and transition of services from simple voice communication to data exchange led
providers to turn their interest in upgrading and improving their products and services and new
practices of attracting customers and maintain the existing ones. Moreover, the financial crisis is
creating more and more problems of sustainability in most mobile phone companies which seek
to maintain with advertisement their users and find ways to get users from other providers.
This study examines the effects of advertisement in users of Cosmote and Vodafone. It is based
on primary research (questionnaires’ analysis), as well as secondary analysis (literature review).
The research is quantitative and it was conducted by using a questionnaire which was addressed
to a random sample, as it is based on the principles of positivism. Data analysis was performed
using descriptive statistics.
The analysis led to the conclusion that advertisement affect positively the users of Cosmote and
Vodafone and their satisfaction had a mild or moderate influence on the dedication of the
respondents. Moreover, there is a positive effect of the quality of service on the customer loyalty. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγική | el |
dc.subject.keyword | Κινητά τηλέφωνα | el |
dc.subject.keyword | Κινητή τηλεφωνία -- Ελλάδα | el |
dc.subject.keyword | Διαφήμιση | el |
dc.subject.keyword | Αφοσίωση πελατών | el |
dc.subject.keyword | Τηλεπικοινωνίες | el |
dc.subject.keyword | Cellular telephony | el |
dc.subject.keyword | Advertisement | el |
dc.subject.keyword | Customer loyalty | el |
dc.subject.keyword | Telecommunications | el |