dc.contributor.advisor | Βίρβου, Μαρία | |
dc.contributor.author | Τσιρίκα, Αλεξάνδρα | |
dc.date.accessioned | 2016-12-01T08:26:06Z | |
dc.date.available | 2016-12-01T08:26:06Z | |
dc.date.issued | 2015-10 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9229 | |
dc.description.abstract | Μεγάλος αριθμός ατόμων στο φάσμα του αυτισμού, δείχνει να αναπτύσσει ικανοποιητικά και μερικές φορές επαρκώς, τις δεξιότητες που απαιτούνται για την χρήση των υπολογιστών, των ταμπλετών και των κινητών τηλεφώνων. Είτε είναι οθόνες αφής, είτε συμβατικές οθόνες, με απαραίτητη τη χρήση πληκτρολογίου και ποντικιού, τα άτομα αυτά, δείχνουν να κατανοούν την λογική πίσω από την χρήση τους, ώστε να έχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Είναι ακόμη αποδεδειγμένο ότι η χρήση της τεχνολογίας, έχει επίσης εκπαιδευτικό χαρακτήρα. Για το λόγο αυτό θεραπευτικά και ερευνητικά κέντρα ανά τον κόσμο χρησιμοποιούν τόσο το διαδίκτυο, όσο και ειδικά σχεδιασμένες εφαρμογές, με πολύ καλά αποτελέσματα. Μέσω του διαδικτύου και των εφαρμογών (applications), τα παιδιά δέχονται ερεθίσματα και δείχνουν να μένουν περισσότερη ώρα συγκεντρωμένα σε αυτά.
Δυστυχώς όμως υπάρχουν ελάχιστες τέτοιες εφαρμογές στην ελληνική γλώσσα. Η διαδικασία σχεδιασμού και ανάπτυξης μιας εφαρμογής ή ενός προγράμματος απαιτεί πολλά περισσότερα από την γνώση μεθόδων και τεχνικών. Γονείς και θεραπευτές συνεργάζονται και βρίσκουν εφαρμογές με ελάχιστη χρήση της αγγλικής, επικεντρωμένες περισσότερο σε εικόνες και σχήματα για να τις εκμεταλλευθούν αναλόγως.
Η παρούσα εργασία είναι μια προσπάθεια προς αυτήν την κατεύθυνση, είναι μια διαδικτυακή εφαρμογή που απευθύνεται σε λειτουργικά παιδιά του φάσματος του αυτισμού και έχει ως στόχο μέσα από quiz να τους διδάξει τα βασικά συναισθήματα. Στόχος είναι το παιδί να καταφέρει να μιμηθεί τα συναισθήματα αυτά και να μπορεί να ενταχθεί ομαλά στον κοινωνικό σύνολο, αποφεύγοντας τον κοινωνικό αποκλεισμό.
Μέσα από την εφαρμογή αυτή ο χρήστης έχει την δυνατότητα έπειτα από την εγγραφή του, να εισαχθεί στο σύστημα, να κάνει το quiz κατάταξης, να διαβάσει το σχετικό εκπαιδευτικό υλικό, να πραγματοποιήσει όσα quiz θέλει ή ακόμη και τα ίδια, για να βελτιώσει την επίδοση του και να δει την ιστορικότητα στην καρτέλα του. Ο δάσκαλος μπορεί να προσθέσει εκπαιδευτικό υλικό καθώς και να δημιουργήσει quiz σε οποιαδήποτε από τις παραπάνω κατηγορίες. Τέλος ο διαχειριστής μπορεί να δημιουργήσει νέους δασκάλους, και να δει κάποια στατιστικά στοιχεία της διαδικτυακής αυτής εφαρμογής. | el |
dc.format.extent | 63 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Εξ αποστάσεως εκπαίδευση | el |
dc.title | E-learning εφαρμογή εκμάθησης συναισθημάτων σε παιδιά με ΔΑΦ (Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος) | el |
dc.title.alternative | E-learning application teaching emotions to children with ASD (Autism Spectrum Disorder) | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | Large number of individuals on the autism spectrum suggests developing satisfactory and sometimes sufficiently, the skills required for the use of computers, tablets and mobile phones. Whether it is touch screens, either conventional monitors, with necessary use of keyboard and mouse, these people seem to understand the logic behind their use, in order to have the desired effect. It's even proven that the use of technology is also educational. For this reason treatment and research centers around the world use both the Internet and special designed applications, with very good results. Via the Internet and applications, children receive stimuli and seem to stay more time concentrated on them.
Unfortunately, there are few such applications in Greek. The process of designing and developing an application or program requires more than knowledge of methods and techniques. Parents and therapists work together and find applications with minimal use of English, focusing more on images and shapes to exploit accordingly. This paper is an attempt in this direction, is a Web application that is targeted at functional autism spectrum children and aims through quiz to teach them the basic emotions. The objective is the child managed to imitate these feelings and can be integrated normally into society, avoiding social exclusion. Through this application, the user has the ability after his registration, be entered into the system, to make the ranking quiz, read the relevant educational materials, to realize what quiz wants or even the same, to improve the performance and see the historicity of tab. The teacher can add training material and create quiz in any of the above categories. Finally the administrator can create new teachers, and see some statistics of this Web application. | el |
dc.contributor.master | Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής | el |
dc.subject.keyword | Συναισθήματα | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτικό λογισμικό | el |
dc.subject.keyword | Αυτιστικά παιδιά -- Εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Εκπαίδευση -- Ηλεκτρονικοί υπολογιστές -- Προγράμματα | el |