Εμφάνιση απλής εγγραφής

Εφαρμογή Reve World Designer : σχεδίαση εικονικών κόσμων για την πλατφόρμα REVE

dc.contributor.advisorΠαναγιωτόπουλος, Θεμιστοκλής
dc.contributor.authorΤσελεμέγκου, Έντνα
dc.date.accessioned2016-11-24T08:44:27Z
dc.date.available2016-11-24T08:44:27Z
dc.date.issued2015-06
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9198
dc.description.abstractΑντικείμενο της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η ανάπτυξη ενός γραφικού περιβάλλοντος σχεδιασμού εικονικών κόσμων για την πλατφόρμα REVE, η οποία επιτρέπει την ανάπτυξη ευφυών εικονικών περιβαλλόντων. Τα ευφυή εικονικά περιβάλλοντα προϋποθέτουν την σχεδίαση εικονικών κόσμων, οπότε η εν λόγω εργασία στοχεύει στο να διευκολύνει τον χρήστη σε αυτή την προσπάθεια. Ως εικονικός κόσμος νοείται ένα σύνολο από εικονικά αντικείμενα, δηλαδή αντικείμενα που αναπαριστούν με τη βοήθεια των ηλεκτρονικών υπολογιστών, φυσικά ή φανταστικά πρόσωπα ή/και πράγματα και διακρίνονται από κάποια βασικά χαρακτηριστικά που τα καθιστούν μοναδικά στον χρήστη, όπως οι διαστάσεις τους, το σχήμα τους, το χρώμα τους και η θέση τους. Για την σχεδίαση των εικονικών κόσμων χρησιμοποιείται η αναπαράσταση REVE που ορίζει έναν κόσμο ως σύνολο από items που μοντελοποιούνται σε τρία επίπεδα: στο φυσικό μοντέλο, στο σημασιολογικό μοντέλο και στο αλληλεπιδραστικό μοντέλο. Η διατριβή εστιάζει στο φυσικό μοντέλο, που αφορά στη φυσική υπόσταση των αντικειμένων του κόσμου, ενώ ταυτόχρονα γίνεται μια πρώτη προσέγγιση υλοποίησης και για τα υπόλοιπα δυο, προσφέροντας τη δυνατότητα μελλοντικής επέκτασης και βελτιστοποίησης της εφαρμογής. Η REVE χρησιμοποιεί την γλώσσα VERL για την αναπαράσταση του κόσμου, ως εκ τούτου η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα εισαγωγής και εξαγωγής τέτοιων αρχείων, ενώ τα αντικείμενα που αποτελούν τον κόσμο σχεδιάζονται με την γλώσσα VRML και X3D. Η τεχνολογία που χρησιμοποιήθηκε είναι η Java SE 7 και JDK 7, με εκτενή χρήση των βιβλιοθηκών swing, jaxp και xj3d, για την ανάπτυξη του γραφικού περιβάλλοντος, τη δημιουργία και επεξεργασία των verl αρχείων και την απεικόνιση των αντικειμένων και του κόσμου αντίστοιχα.el
dc.format.extent159el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΕφαρμογή Reve World Designer : σχεδίαση εικονικών κόσμων για την πλατφόρμα REVEel
dc.title.alternativeReve World Designer : design of virtual worlds for the REVE platformel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENThe purpose of this MSc thesis is to develop a graphic environment for designing virtual worlds used in the REVE platform, which enables the development of Intelligent Virtual Environments. Intelligent Virtual Environments require the design of virtual worlds, thus, this research aims in assisting the user in that aspect. A virtual world is defined as a set of virtual objects which represent, with the use of computers, real or imaginary beings and/or things and have certain characteristics, such as dimensions, shape, colour and position, by which the user perceives them as unique. For designing the virtual worlds, we use the REVE representation, which defines a world as a combination of items that have three conceptual models: the physical model, the semantic model and the access model. In this thesis, we focus on the first model that concerns the physical representation of the objects in the world, though an approach on the other two models is also made, presenting the possibility of future enhancements. REVE uses the VERL language for representing the virtual worlds, therefore, the given application makes possible the import and export of such files, whereas the items that compose the world are designed in VRML and X3D language. The technology used is the Java SE 7 and SDK 7, with an extent use of the swing library for developing the graphic environment, of the jaxp library for processing the verl files and the xj3d library for visualizing the items and the world.el
dc.contributor.masterΠροηγμένα Συστήματα Πληροφορικήςel
dc.subject.keywordREVEel
dc.subject.keywordItemel
dc.subject.keywordΕικονικός κόσμοςel
dc.subject.keywordΕικονικό περιβάλλονel
dc.subject.keywordΦυσική αναπαράστασηel
dc.subject.keywordVirtual modelel
dc.subject.keywordXj3del
dc.subject.keywordVerlel
dc.subject.keywordΣχεδίαση εικονικών κόσμωνel
dc.subject.keywordVirtual environmentel
dc.subject.keywordPhysical aspectel
dc.subject.keywordVirtual world designerel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»