Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαρδάλη, Αγγελική
dc.contributor.authorΣχορετσανίτης, Ορέστης
dc.date.accessioned2016-11-03T12:17:06Z
dc.date.available2016-11-03T12:17:06Z
dc.date.issued2015-11
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9162
dc.description.abstractΣτόχος: Πρώτο στόχο αυτής της μελέτης αποτελεί η καταγραφή του βαθμού σημαντικότητας των γενικών κατηγοριών κριτηρίων για την επιλογή προμηθευτών ναυτιλιακών εταιρειών: ποιότητα, τιμή, διαθεσιμότητα προϊόντος- υπηρεσίας, προσαρμοστικότητα προμηθευτή. Δεύτερος στόχος είναι η αξιολόγηση της σημαντικότητας δύο βασικών κριτηρίων σε κάθε μία από τις άνωθεν κατηγορίες. Επιπλέον στόχος της διεξαχθείσας έρευνας αποτελεί η συγκέντρωση των κύριων λιμανιών του παγκόσμιου χάρτη, στα οποία οι ναυτιλιακές εταιρείες προτιμούν να προμηθεύουν τα πλοία τους. Μεθοδολογία: Η τρέχουσα έρευνα διεξήχθη με την αρωγή ναυτιλιακών εταιρειών που έχουν τα γραφεία διοίκησής τους στην Ελλάδα και στην Κύπρο. Χρησιμοποιήθηκε η ποσοτική μέθοδος, ενώ το δομημένο ερευνητικό εργαλείο για τη συλλογή των δεδομένων ήταν το ερωτηματολόγιο. Το ερωτηματολόγιο στη μελέτη βασίστηκε στις επίσημες, δημοσιευμένες μελέτες των ερευνητών Dickson (1966), White (1978) και Barbarosoglu και Yazgac (1997), ωστόσο υπέστη αλλαγές για να γίνει πιο εξειδικευμένο για την αξιολόγηση προμηθευτών ναυτιλιακών εταιρειών. Δόθηκαν 50 ερωτηματολόγια σε διάφορες ναυτιλιακές εταιρείες. Από αυτά 41 ερωτηματολόγια συμπληρώθηκαν και επιστράφηκαν, πετυχαίνοντας υψηλό ποσοστό ανταπόκρισης που ανέρχεται σε 82%. Αποτελέσματα: Η έρευνα έδειξε ότι η ποιότητα αξιολογήθηκε ως η πιο σημαντική γενική κατηγορία κριτηρίων επιλογής προμηθευτών ακολουθούμενη από τις κατηγορίες τιμή και διαθεσιμότητα προϊόντος - υπηρεσίας. Η κατηγορία προσαρμοστικότητα προμηθευτή έλαβε την τελευταία θέση. Πιο ειδικά, to κριτήριο παράδοση σε συμφωνημένους χρόνους ακολουθούμενο από το κριτήριο της εξυπηρέτησης σε επείγουσες καταστάσεις διαδραματίζουν τον κυριότερο ρόλο στην απόφαση επιλογής προμηθευτών. Το 84% των ερωτωμένων προτιμούν το λιμάνι της Σιγκαπούρης για να πραγματοποιούν τις προμήθειες τους. Ακολουθούν, τα λιμάνια της Ολλανδίας, Ρότερνταμ και Άμστερνταμ και το λιμάνι του Πειραιά.el
dc.format.extent122el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΝαυτιλιακές επιχειρήσειςel
dc.subjectΛιμάνια -- Εμπορεύματα -- Μεταφορέςel
dc.titleΑξιολόγηση προμηθευτών ναυτιλιακών εταιρειών : εφοδιασμός πλοίων στα κυριότερα λιμάνια παγκοσμίωςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENPurpose: This research study primarily examined the significance of the following categories of criteria for assessing ship suppliers: quality, price, availability of product- service and adaptability of supplier. Two criteria from the above mentioned categories are also investigated in more depth. Another aim was to collect the main ports worldwide where shipping companies prefer to supply their ships. Methodology: Subjects were recruited from shipping companies located in Greece and Cyprus. This research study was quantitative and involved the use of a self-completion questionnaire. The questionnaire was based on the already validated, published research of Dickson (1966), White (1978) and Barbarosoglu και Yazgac (1997). Nevertheless, changes were carried out to the original questionnaire to make it more applicable for ship suppliers’ evaluation. A total of 50 questionnaires were distributed to different shipping companies. Of those, 41 questionnaires were returned achieving the high response rate of 82%. Findings: This study showed that quality was the most highly rated category followed by price and availability of product-service. Adaptability of supplier scored last among the examined general categories. More specifically, the criterion agreed delivery time scored best, followed closely by the criterion service in emergency case. 84% of respondents prefer the port of Singapore for the supply of ships. The second and third bigger proportion received the ports of the Netherlands, Rotterdam and Amsterdam, and the port of Piraeus, respectively.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel
dc.subject.keywordΠρομηθευτέςel
dc.subject.keywordΑξιολόγησηel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»