Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΘεοδωρόπουλος, Σωτήριος
dc.contributor.authorΡάπτη, Αγγελική
dc.date.accessioned2016-09-28T15:43:58Z
dc.date.available2016-09-28T15:43:58Z
dc.date.issued2015-10
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9126
dc.description.abstractΗ ναυτιλιακή βιομηχανία ανέκαθεν χαρακτηριζόταν από υψηλά επίπεδα ανταγωνισμού, γεγονός που της επιτρέπει να εξελίσσεται δυναμικά. Σε αυτή τη βάση, η δημιουργία πλεγμάτων (maritime clusters) θεωρήθηκε εξ’ αρχής ένας τρόπος αντιμετώπισης της δεδομένης κατάστασης, καθώς κύρια χαρακτηριστικά αυτών, όπως η γεωγραφική συγκέντρωση, ενθάρρυναν την ανάπτυξη καινοτομικής δραστηριότητας και, κατά συνέπεια, της ανταγωνιστικότητας, τόσο του cluster όσο και ολόκληρης της περιοχής ή της χώρας που δραστηριοποιείται. Η υιοθέτηση του συγκεκριμένου τρόπου οργάνωσης, δημιούργησε την ανάγκη της θέσπισης πολιτικών και ρυθμιστικών πλαισίων, σε κοινοτικό και εθνικό επίπεδο, με βασικό στόχο την προστασία των κλάδων των ναυτιλιακών πλεγμάτων και την δραστηριότητα του συνόλου της Ευρωπαϊκής Ένωσης, υπό κανόνες που προάγουν την εξέλιξη της ναυτιλίας με ασφάλεια, προστατεύοντας παράλληλα το περιβάλλον. Αδιαμφισβήτητη είναι και η συνεισφορά των ναυτιλιακών clusters στις οικονομίες των χωρών, και κατ’ επέκταση της Ευρώπης, γεγονός που αντικατοπτρίζεται και στις επιμέρους περιπτώσεις των ναυτιλιακών πλεγμάτων της Νορβηγίας και της Ελλάδας.el
dc.format.extent141el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΝαυτιλίαel
dc.titleΠολιτικές ενίσχυσης του ευρωπαϊκού ναυτιλιακού πλέγματος : οι περιπτώσεις της Νορβηγίας και της Ελλάδαςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENFierce competition had always been maritime industry’s main characteristic. In fact, this is what allows it to evolve dynamically. On this basis, the creation of maritime clusters was considered as an effective way of dealing with this demanding situation. Some of their vital features, such as the agglomeration, seemed to encourage innovative activity, and consequently competitiveness, straight from the beginning, strengthening the whole cluster and demonstrating a positive influence on the region or the country, in which they belonged. It was imperative that policies and regulatory frameworks be established, in European and national level, after the industry’s trend towards clustering. This kind of policies ultimately aims to the protection of all maritime sectors and all European Union’s operations, through regulations that promote the industry’s safe development and, simultaneously, protect the environment. The contribution of maritime clusters to the national economies, and therefore to the European, is undisputable and it is clearly reflected in the Norwegian and Greek maritime clusters’ case studies, which are discussed in this paper.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel
dc.subject.keywordΠολιτικέςel
dc.subject.keywordΠλέγμαel
dc.subject.keywordΟικονομίαel
dc.subject.keywordΕυρώπηel
dc.subject.keywordShippingel
dc.subject.keywordPoliciesel
dc.subject.keywordClusterel
dc.subject.keywordEconomyel
dc.subject.keywordEuropeel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»