Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΠαππά, Ιωάννα
dc.date.accessioned2016-09-19T06:32:42Z
dc.date.available2016-09-19T06:32:42Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9103
dc.description.abstractΗ επιτυχία μιας επιχείρησης βασίζεται στην παραγωγικότητα των εργαζομένων κι αυτή με την σειρά της στην υψηλής ποιότητας εκπαίδευση. Για να παραμείνει μια επιχείρηση ανταγωνιστική οφείλει να εκμεταλλευθεί την τεχνολογία προκειμένου να εκπαιδεύσει τους εργαζομένους ταχύτερα, οικονομικότερα και αποτελεσματικότερα. Τα εκπαιδευτικά παιχνίδια ως ένας καινούριος κόσμος που εκμεταλλευόμενη την νέα τεχνολογία φέρνει τη δύναμη του παιχνιδιού στη μάθηση γίνονται όλο και περισσότερο αναπόσπαστο εργαλείο για την κατάρτιση στην επιχείρηση. Η ένταξη των παιχνιδιών στην διαδικασία της εκπαίδευσης και κατάρτισης είναι ένα φαινόμενο που έχει κάνει τα πρώτα δειλά βήματα και στην χώρα μας τα τελευταία χρόνια, αποκτώντας ένθερμους υποστηρικτές εταιρίες, που ακολουθούν το ρεύμα άλλων εταιριών ανά τον κόσμο Πρωταρχικός σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάδειξη αφενός των απόψεων των εκπαιδευτών (trainers) που έχουν πειραματιστεί και χρησιμοποιήσει παιχνίδια στις εκπαιδεύσεις (training) τους, σχετικά με το κατά πόσο μπορεί ένα παιχνίδι να αποτελέσει τελικά επιτυχημένο περιβάλλον μάθησης και κατάρτισης και αν πράγματι συμβάλλει στην ανάπτυξη συγκεκριμένων δεξιοτήτων και ικανοτήτων για τους εκπαιδευόμενους. Και αφετέρου η ανάδειξη της όλης διαδικασίας εφαρμογής τους στην πράξη, από το είδος του παιχνιδιού που κλήθηκαν να επιλέξουν, τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν κατά την εφαρμογή και εκτέλεσή του, αλλά και τα αποτελέσματα αυτού τους του εγχειρήματος. Το γενικότερο συμπέρασμα ήταν ότι η εφαρμογή των παιχνιδιών στην κατάρτιση είχε τα επιθυμητά από αυτούς αποτελέσματα και η όλη διαδικασία στέφθηκε με επιτυχία.el
dc.format.extent88el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕξ αποστάσεως εκπαίδευσηel
dc.subjectΠαιχνίδια, Εκπαιδευτικάel
dc.titleΔιαδυκτιακά εκπαιδευτικά παιχνίδια σε επιχειρησιακό περιβάλλονel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENThe success of company relies in human resource productivity, and this in turn relies on high quality education. To remain competitive a company must exploit technology to train employees quickly, cheaply and efficiently. The educational games, which through leveraging new technology, bring the power of play into the learning process, are becoming increasingly integral tool for in-company training. The integration of games in the process of education and training is a phenomenon that has taken the first tentative steps in our country in recent years, gaining ardent supporters companies, that follow the stream of other companies around the world. The primary objective of this thesis is to highlight both the views of trainers who have experimented and used games in training process, as to how can a game become successful learning environment for training and if it really helps the development of specific skills and competencies for trainees. And secondly to highlight the implementation process in practice, the type of game trainers were to choose, the difficulties encountered in the implementation and execution, and the results of the whole project. The general conclusion was that the application of games in training had the desired results from them and the whole process in most cases was a success. Key words:el
dc.contributor.masterΔιδακτική της Τεχνολογίας και Ψηφιακά Συστήματαel
dc.subject.keywordΚατάρτιση ανθρώπινου δυναμικούel
dc.subject.keywordΑνθρώπινo δυναμικόel
dc.subject.keywordEducational gamesel
dc.subject.keywordHR trainingel
dc.subject.keyworde-Learningel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»