Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓεωργόπουλος, Νικόλαος
dc.contributor.authorΠαππά, Ευτυχία B.
dc.date.accessioned2016-09-19T06:18:33Z
dc.date.available2016-09-19T06:18:33Z
dc.date.issued2015-10
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9102
dc.description.abstractτης Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και το ρόλο των Πληροφοριακών Συστημάτων σε κάθε στάδιο του Σχεδιασμού. Στο 1ο Κεφάλαιο αναλύονται οι στρατηγικές χρήσεις της τεχνολογίας, με επίκεντρο την εκπλήρωση της αποστολής και την αύξηση της αποτελεσματικότητας ενός οργανισμού στην επίτευξη των βασικών του σκοπών. Περιγράφονται τα οφέλη των στρατηγικών σχεδίων πληροφοριακών συστημάτων και οι μεθοδολογίες που έχουν αναπτυχθεί για το σκοπό αυτό. Στο 2ο Κεφάλαιο η ανάλυση επικεντρώνεται στην έννοια του στρατηγικού σχεδιασμού στην εκπαίδευση, ένα θέμα που απασχολεί ολοένα και περισσότερες χώρες, στα πλαίσια της παγκοσμιοποίησης και της διασφάλιση ποιότητας. Στο 3ο Κεφάλαιο παρουσιάζονται πληροφορίες και ποσοτικά στοιχεία σχετικά με την προσφορά και ζήτηση δεξιοτήτων και με τη συνάφεια σπουδών και απασχόλησης, στοιχεία σημαντικά για τη χάραξη της στρατηγικής, όπως ακολουθεί στο Κεφάλαιο 4. Στο 4ο Κεφάλαιο προτείνεται ένα μοντέλο Στρατηγικού Σχεδιασμό για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, τα βήματα του οποίου αναλύονται διεξοδικά. Αρχικά, αναλύεται το εξωτερικό περιβάλλον, εξετάζοντας τους κύριους πολιτικούς, κοινωνικούς, οικονομικούς και τεχνολογικούς παράγοντες, που επηρεάζουν την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Στη συνέχεια γίνεται η ανάλυση του κλάδου με βάση το μοντέλο των 5 δυνάμεων του Porter και ακολουθεί η ανασκόπηση των βασικών πόρων και του εσωτερικού περιβάλλοντος με το μοντέλο της αλυσίδας αξίας. Το περιβάλλον και η ανάλυση των πόρων επιτρέπουν στον οργανισμό να δημιουργήσει νέους και κατάλληλους σκοπούς, τους οποίους ευελπιστεί να πετύχει στο χρονικό ορίζοντα του σχεδιασμού αυτού. Τη δημιουργία σκοπών ακολουθεί η ανάπτυξη της στρατηγικής με την οποία θα επιτευχθεί η μέθοδος με το μικρότερο κόστος. Το τελευταίο μεγάλο βήμα στο στρατηγικό σχεδιασμό είναι η ανάπτυξη ή αναβάθμιση των συστημάτων που χρειάζεται ο οργανισμός ώστε να υλοποιεί τις στρατηγικές επίτευξης των στόχων του σε ένα νέο περιβάλλον. Τέλος, προκύπτει το συμπέρασμα ότι η γνώση των εννοιών και των μεθόδων του Στρατηγικού Σχεδιασμού μπορεί να επιτρέψει στους σχεδιαστές της εκπαίδευσης να αντιμετωπίσουν τις εκπαιδευτικές απαιτήσεις και τις προκλήσεις, σε συνδυασμό με την ανάπτυξη και τη διαχείριση ολοκληρωμένων Πληροφοριακών Συστημάτων.el
dc.format.extent165el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΠληροφοριακά συστήματαel
dc.titleΣτρατηγικός σχεδιασμός πληροφοριακών συστημάτων : διασύνδεση της εκπαίδευσης με την αγορά εργασίαςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el
dc.subject.keywordΣτρατηγικήel
dc.subject.keywordΣτρατηγικός σχεδιασμόςel
dc.subject.keywordΑνάλυση περιβάλλοντοςel
dc.subject.keywordΔιαμόρφωση στρατηγικήςel
dc.subject.keywordΥλοποίηση στρατηγικήςel
dc.subject.keywordΤριτοβάθμια εκπαίδευσηel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»