dc.contributor.advisor | Βλάχος, Γεώργιος | |
dc.contributor.author | Ραφτάκης, Κωνσταντίνος | |
dc.date.accessioned | 2016-09-12T10:46:46Z | |
dc.date.available | 2016-09-12T10:46:46Z | |
dc.date.issued | 2015-06 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9089 | |
dc.description.abstract | Οι συνθήκες αγοράς και το θεσμικό πλαίσιο όπως διαμορφώνονται στην ναυτιλία έχουν μεταβάλλει τη φύση της ναυτιλιακής δραστηριότητας και τη σύνθεση του κόστους των ναυτιλιακών αγορών. Ειδικότερα μία από τις μεγαλύτερες βασικές ναυτιλιακές αγορές που είναι η ελεύθερη φορτηγός ναυτιλία έχει διαφοροποιήσει πολύ τις δραστηριότητές της στον τρόπο που διεξάγει τη μεταφορική της υπηρεσία. Εκμεταλλευμένη τις οικονομίες κλίμακας, χρησιμοποιώντας μεγαλύτερα πλοία κατάφερε να μεταβάλλει τη δομή του κόστους της. Οι αλλαγές που έχουν συντελεστεί, αυξάνοντας τα κόστη τόσο της ελεύθερης όσο και της ναυτιλίας γραμμών, οφείλονται σε μια πληθώρα παραγόντων όπως το νέο θεσμικό πλαίσιο για την προστασία του περιβάλλοντος, οι νέες εργατικές νομοθεσίες, αλλά και η κρίση που διέρχεται η παγκόσμια ναυτιλιακή αγορά. Η νέα αυτή δομή του κόστους στην ελεύθερη ναυτιλία οδηγεί σε μια βιώσιμη ανάπτυξη και σε αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο οι ναυτιλιακές εταιρείες αντιμετωπίζουν την μεταφορική τους δραστηριότητα. | el |
dc.format.extent | 76 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Ναυτιλιακή οικονομική | el |
dc.title | Νέα σύνθεση και δομή του κόστους της ελεύθερης φορτηγού ναυτιλίας (tramp) | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | The formation of the market conditions and the regulations of the ocean shipping have altered the nature of the shipping activity and the composition of the cost of the shipping markets. In particular one of the biggest key shipping markets which is the tramp shipping has diversified its operations in the manner of conducting the shipping service. By using the economies of scale and using bigger vessels managed to change the structure of their costs. The changes made, which result to the increase of the costs of the tramp and liner shipping as well, are due to a various factors such as the institutional framework for the environment protection and the modern labor laws, along with the undergone crisis of the market. This new structure of the cost in the tramp shipping leads to a sustainable development which brings changes to the way shipping companies deal with their transport activity. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Ελεύθερη ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Κόστος | el |
dc.subject.keyword | Θεσμικό πλαίσιο | el |
dc.subject.keyword | Tramp shipping | el |
dc.subject.keyword | Cost | el |
dc.subject.keyword | Institutional framework | el |