dc.contributor.advisor | Αλέπης, Ευθύμιος | |
dc.contributor.author | Μαθιουδάκης, Θεόδωρος | |
dc.date.accessioned | 2016-08-25T07:03:32Z | |
dc.date.available | 2016-08-25T07:03:32Z | |
dc.date.issued | 2015-09 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9026 | |
dc.description.abstract | Σε αυτή την πτυχιακή εργασία υλοποιήθηκε μια διαδικτιακή εφαρμογή, που σκοπό έχει να
βοηθάει αθλητές του κλασσικού αθλητισμού (στίβος) να αποθηκεύουν και να αναλύουν τις
επιδόσεις τους σε βάθος χρόνου. Η εφαρμογή θα προσφέρεται σε οποιαδήποτε συσκευή έχει
πρόσβαση στο ίντερνετ και έναν περιηγητή ιστού (web browser). Θεωρήσαμε σημαντικό να
καλυφθεί με σύγχρονο τρόπο μια βασική ανάγκη των συγκεκριμένων αθλητών και να
δημιουργηθει και η βάση για μια πλατφόρμα που μελλοντικά θα μπορεί να υποστηρίζει
επιπλέον λειτουργίες στον συγκεκριμένο χώρο. Επίσης θελήσαμε να ακολουθήσουμε τις πιο
σύγχρονες μεθολογίες ανάπτυξης λογισμικού με σκοπό να δούμε στην πράξη που αυτές
υπερτερούν, και που όχι, συγκριτικά με τις συμβατικές μεθοδολογίες που ακολουθούνται
σήμερα στις μεγάλες και μικρές εταιρίες ανάπτυξης λογισμικού. Η εφαρμογή υλοποιήθηκε
εξ’ολοκλήρου με τεχνολογίες open Web (HTML, CSS, Javascript, web APIs), δίνοντας μας την
δυνατότητα να προσφέρουμε ουσιαστικά κάτι που τρέχει σε όλες τις σύγχρονες πλατφόρμες
ανεξαρτήτου λειτουργικού συστήματος ή τύπου συσκευής. Ακολουθώντας την Scrum Agile
Software Development Methodology είδαμε στην πράξη τα πλεονεκτήματα που εχει το Agile
σαν προσέγγιση, συγκριτικά με τις συμβατικές μεθολογίες ανάπτυξης, αναφορικά με την
ταχύτητα και την προσαρμοστικότητα, σε σημαντικές ή μη, αλλαγές στο περιβάλλον και στις
ανάγκες της εφαρμογής ή των χρηστών. | el |
dc.format.extent | 131 | el |
dc.language.iso | en | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Διαδικτυακός προγραμματισμός | el |
dc.subject | Αθλητισμός | el |
dc.title | Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής στη μεριά του χρήστη, συμβατής με desktop, mobile και tablet συσκευών, για τη διαχείριση αθλητικών δεδομένων αθλητών στίβου, με χρήση της μεθοδολογίας Scrum Agile για την ανάπτυξη λογισμικού | el |
dc.title.alternative | Implementation of a cross-device client-side web application for managing and analyzing personal performances for track and field, using Scrum Agile software development methodology | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | In this thesis we implemented a web application, in order to help track and field athletes to keep
track and analyse their performances through time. This application is offered to any device that
has internet access, through a web browser. We believe that is important to cover this need for
these specific athletes, in a modern technological way, and create the base for a platform which
can support additional functionality in the future, helping the specific sports area to change and
innovate. We, also, wanted to see in practice how latest software development methodologies
are applied, in comparison with the older ones, which are widely used.
The application has been implemented with open Web technologies(HTML, CSS,
Javascript, web APIs), giving us the possibility to offer a service that runs on all modern
platforms, independent of Operating System or type of device. Following Scrum Agile Software
development methodology we saw the advantages of such a methodology, compared to older
legacy methods, in speed and adaption to big or small changes, in general environment and
requirements of application or users. | el |
dc.contributor.master | Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής | el |
dc.subject.keyword | Αθλητές | el |
dc.subject.keyword | Στίβος | el |