Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣάμψων, Δημήτριος
dc.contributor.authorΜπούτσικα, Ευγενία
dc.date.accessioned2016-07-22T06:46:26Z
dc.date.available2016-07-22T06:46:26Z
dc.date.issued2015-06
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8991
dc.description.abstractΗ υιοθέτηση της τεχνολογίας στον εκπαιδευτικό τομέα έχει αποδειχθεί ωφέλιμη για τους εκπαιδευόμενους, αλλά και μία πρόκληση για τους εκπαιδευτικούς. Τα τελευταία χρόνια, που η διαδικτυακή εκπαίδευση απασχολεί όλο και περισσότερους ανά τον κόσμο, προωθείται η χρήση του Web 2.0 ως ένα μέσο για να προσφέρουν οι εκπαιδευτικοί την ευκαιρία στους εκπαιδευόμενους να αλληλεπιδράσουν και να αποκτήσουν διαφορετικού τύπου εισροές δεδομένων και πληροφοριών μέσα από τις διάφορες εφαρμογές που είναι διαθέσιμες δωρεάν στο Διαδίκτυο. Από το 2006, οι διαδικτυακοί τρισδιάστατοι (three-dimensional - 3D) εικονικοί κόσμοι παρουσιάζουν μία ακόμη μεγαλύτερη πρόκληση στο εκπαιδευτικό τοπίο. Τα περιβάλλοντα αυτά οδηγούν σε ένα υψηλότερο επίπεδο προσωπικής αλληλεπίδρασης μέσω ειδώλων (avatars) αλλά και αλληλεπίδρασης των χρηστών με το τρισδιάστατο περιβάλλον. Παράλληλα, τα τελευταία χρόνια η διδασκαλία των ξένων γλωσσών έχει γνωρίσει σημαντική άνθιση, οδηγώντας τους εκπαιδευτικούς ξένων γλωσσών στην αναζήτηση νέων τρόπων διδασκαλίας. Ως εκ τούτου, στη παρούσα μελέτη τίθεται το θέμα της ενσωμάτωσης των εικονικών κόσμων στην εκμάθηση και διδασκαλία ξένων γλωσσών. Επίσης θα διερευνηθεί κατά πόσο οι ψηφιακές αυτές πλατφόρμες συμβάλουν στη διδασκαλία και τη μάθηση και πώς αξιολογούνται από τους εκπαιδευτικούς αλλά και τους ίδιους τους εκπαιδευόμενους. Για την υλοποίηση αυτού του στόχου, πραγματοποιήθηκε έρευνα με ερωτηματολόγια. Πιο συγκεκριμένα, επιλέχθηκε ο τρισδιάστατος εικονικός κόσμος του Second Life, καθώς υποστηρίζει, μεταξύ άλλων δραστηριοτήτων, γλωσσικά μαθήματα τα οποία προσφέρουν στους εκπαιδευόμενους τη δυνατότητα να αλληλεπιδρούν με φυσικούς και μη φυσικούς ομιλητές της γλώσσας στόχου στα πλαίσια της καθημερινής ζωής, αλληλεπιδρώντας ταυτόχρονα με το εικονικό περιβάλλον. Μέσω των ερωτηματολογίων αυτών οι χρήστες του Second Life, τόσο εκπαιδευτικοί όσο και εκπαιδευόμενοι, ρωτήθηκαν και μας εξέθεσαν τις εμπειρίες και απόψεις τους σχετικά με το κατά πόσο είναι επιτυχημένη η διδασκαλία ξένων γλωσσών μέσω του Second Life. Από τα αποτελέσματα της έρευνας συγκεντρώσαμε χρήσιμες και ενδιαφέρουσες πληροφορίες και στατιστικά αποτελέσματα, αναφορικά με το κατά πόσο είναι εφικτή και αποτελεσματική η διδασκαλία ξένων γλωσσών μέσω του τρισδιάστατου εικονικού κόσμου Second Life.el
dc.format.extent150el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕκπαιδευτικό λογισμικόel
dc.subjectΕξ αποστάσεως εκπαίδευσηel
dc.subjectΕικονική πραγματικότηταel
dc.subjectΔιδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστήel
dc.titleΑξιοποίηση του τρισδιάστατου εικονικού κόσμου Second Life για τη διδασκαλια ξένων γλωσσώνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.contributor.masterΔιδακτική της Τεχνολογίας και Ψηφιακά Συστήματαel
dc.subject.keywordSecond Lifeel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»