Εμφάνιση απλής εγγραφής

Στρατηγικό μάνατζμεντ & CRM

dc.contributor.authorΜουρούτης, Νικόλαος Θ.
dc.date.accessioned2016-07-21T05:14:40Z
dc.date.available2016-07-21T05:14:40Z
dc.date.issued2015-06
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8978
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια λόγω της οικονομικής κρίσης, κυριαρχεί μια μόνιμη αβεβαιότητα στον επιχειρηματικό κόσμο. Η αβεβαιότητα αυτή έχει επηρεάσει αρχικά σε μεγάλο βαθμό τις σχέσεις των επιχειρήσεων με τους πελάτες, και επιπρόσθετα έχει προκαλέσει την ανησυχία των επιχειρήσεων για την εξέλιξή τους στην πάροδο του χρόνου. Στην πρώτη περίπτωση η σωστή χρήση του CRM θα είναι σίγουρα πολύτιμη ενώ στη δεύτερη περίπτωση το Στρατηγικό Μάνατζμεντ είναι αυτό που μπορεί πιο εύκολα να κατευθύνει την κατάσταση. Δεδομένης λοιπόν της βαρύτητας των δυο αυτών εννοιών για τον επιχειρηματικό κόσμο, η παρούσα εργασία επιχειρεί την ανάλυσή τους σε βάθος. Η συγκεκριμένη εργασία έχει τρείς σημαντικούς στόχους, εκτός από την ανάλυση των παραπάνω εννοιών. Αρχικά σκοπεύει στη σύζευξη με κάποιο τρόπο του Στρατηγικού Μάνατζμεντ και του CRM. Εν συνεχεία σκοπεύει στον συνδυασμό των δύο εννοιών και στη δημιουργία μιας νέας τρίτης έννοιας που να περιέχει στοιχεία και των δύο. Τέλος στοχεύει μέσω μίας μελέτης περίπτωσης σε μια ελληνική τράπεζα να δείξει τον τρόπο με τον οποίο εφαρμόζονται στην ελληνική πραγματικότητα, όσα περιγράφονται σε θεωρητικό επίπεδο. Από την εν λόγω εργασία προκύπτουν συμπεράσματα που σκοπό έχουν να δώσουν λύση και να κάνουν πιο ομαλή τη λειτουργία των επιχειρήσεων. Το πρώτο συμπέρασμα που προκύπτει είναι ότι το κομμάτι που ενώνει το πάζλ μεταξύ Στρατηγικού Μάνατζμεντ και CRM δεν είναι άλλο από το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Αυτό συμβαίνει καθώς το CRM αποτελεί αδιαμφισβήτητο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, ενώ η επιχειρησιακή στρατηγική έχει ανάγκη τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, προκειμένου να πετύχει την υγιή επιβίωση της επιχείρησης. Το δεύτερο συμπέρασμα που προκύπτει είναι ότι αν ενωθούν οι δύο έννοιες αυτό που προκύπτει είναι η CRS Στρατηγική, μια μορφή στρατηγικής καθαρά πελατοκεντρική που αποσκοπεί στη θεμελίωση σωστών σχέσεων με τον πελάτη, μέσω της εξυπηρέτησης των αναγκών του. Μεθοδολογικά, η παρούσα εργασία εκπονήθηκε με τη βοήθεια τόσο της ξένης όσο και την ελληνικής βιβλιογραφίας. Ακόμα χρησιμοποιήθηκαν πολλά ξενόγλωσσα αλλά και ελληνικά άρθρα που αντλήθηκαν από το διαδίκτυο. Τέλος το τελευταίο κεφάλαιο που αφορά την μελέτη περίπτωσης, εκπονήθηκε με τη βοήθεια δύο συνεντεύξεων. Στο πρώτο κεφάλαιο που αφορά το Στρατηγικό Μάνατζμεντ θα γίνει αναφορά σε ορισμούς της έννοιας αλλά και στο πώς εξελίχθηκε καθώς και στις φάσεις από τις οποίες πέρασε για να φτάσει στην σημερινή του μορφή. Στη συνέχεια γίνεται λόγος για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και τα πλεονεκτήματά της, ενώ παρουσιάζεται και το βασικό μοντέλο του Στρατηγικού Μάνατζμεντ. Το μοντέλο περιλαμβάνει την ανάλυση εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος και τις υποκατηγορίες αυτών καθώς και την διαμόρφωση της στρατηγικής μιας επιχείρησης με ιδιαίτερη αναφορά στα τρία επίπεδα της στρατηγικής. Τέλος παρουσιάζονται η διαδικασία της υλοποίησης, της αξιολόγησης και της ανατροφοδότησης της στρατηγικής. Το δεύτερο κεφάλαιο ασχολείται εξολοκλήρου με το σύστημα CRM. Αρχικά αναφέρεται στο μάρκετινγκ σχέσεων και τις βασικές του αρχές και στη συνέχεια προχωρά στην ανάλυση του πώς αναπτύχθηκε το CRM. Σε όλη την έκταση του κεφαλαίου αναλύονται τα οφέλη του συστήματος CRM, οι βασικοί του στόχοι καθώς και τα χαρακτηριστικά του. Τέλος γίνεται λόγος για το πώς μπορεί να γίνει η σωστή επιλογή του συστήματος CRM καθώς για τα βήματα επιλογής του συστήματος ενώ αναφέρονται αναλυτικά και λόγοι για τους οποίους το σύστημα CRM μιας εταιρείας μπορεί να αποτύχει κατά την εφαρμογή του. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στη Στρατηγική CRM, την Customer Relationship Strategy (CRS). Αρχικά αναφέρονται οι ορισμοί αυτής της Στρατηγικής καθώς και οι λόγοι που οδήγησαν στη δημιουργία της. Στη συνέχεια παρουσιάζεται η πορεία της Στρατηγικής από όλα τα στάδια του Στρατηγικού Μάνατζμεντ, ενώ γίνεται λόγος για τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του CRM ως εργαλείο της CRS καθώς και για την αξία που αποδίδει στον πελάτη. Τέλος αναφέρουμε τους λόγους αποτυχίας μιας Στρατηγικής CRM καθώς και τρόπους με τους οποίους μια επιχείρηση μπορεί να αποκτήσει αφοσιωμένους πελάτες. Το τέταρτο κεφάλαιο αναλύει την μελέτη περίπτωσης μιας ελληνικής τράπεζας, συγκεκριμένα της Τράπεζας Δ, η οποία χρησιμοποιεί το CRM. Αρχικά παρουσιάζονται κάποιες γενικές πληροφορίες για την τράπεζα και μετά παρουσιάζεται η ιστορία του CRM στην Τράπεζα Δ. Στη συνέχεια αναλύονται τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που το CRM προσδίδει στην τράπεζα, καθώς και η αξία που δίνεται στον πελάτη. Επιπλέον, στην πορεία του κεφαλαίου ασχολούμαστε με το πώς υλοποιείται το CRM στην τράπεζα και συγκεκριμένα με τις αλλαγές που επέφερε σε αυτή, τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν οι εργαζόμενοι και τους λόγους επιτυχίας του. Κατόπιν παρουσιάζεται η κατάσταση της τράπεζας πριν και μετά το CRM αλλά και τη μελλοντική πορεία της τράπεζας με βάση αυτό. Τέλος η εργασία εξετάζει κατά πόσο η τράπεζα ακολουθεί τη CRS, σε ποιο βαθμό δηλαδή είναι πελατοκεντρική, ενώ παράλληλα γίνονται και κάποιες προτάσεις στην τράπεζα έτσι ώστε να μπορέσει να γίνει πλήρως πελατοκεντρική.el
dc.format.extent116el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectCustomer Relationship Management (CRM)el
dc.subjectΣτρατηγικό μάνατζμεντel
dc.subjectΔιαχείριση πελατειακών σχέσεωνel
dc.titleΣτρατηγικό μάνατζμεντ & CRMel
dc.title.alternativeStrategic management & CRMel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENIn recent years due to the economic crisis, a permanent uncertainty prevails in the business world. This uncertainty has initially greatly affect the business relationships with customers, and in addition has caused the business concern for their evolution over time. In the first case, the proper use of the CRM is certainly valuable in the second case the Strategic Management is what can more easily direct the state. So given the gravity of these two concepts to the business world, this paper attempts to analyze them in depth. This project has three major objectives, apart from the analysis of these concepts. Originally intending to coupling somehow Strategic Management and CRM. Subsequently it intends to combine the two concepts and to create a new third concept that contains elements of both. Finally aims through a case study in a Greek bank to show how they apply to the Greek reality, as described in theory. From that work resulting conclusions are intended to solve and make smooth business operation. The first conclusion is that the piece that joins the puzzle between Strategic Management and CRM is none other than the competitive advantage. This occurs because the CRM is undeniable competitive advantage and operational strategy need competitive advantages in order to achieve the healthy survival of the business. The second conclusion is that if you join the two concepts what emerges is the CRS strategy, a strategy form purely customer-oriented aimed at foundation of correct relations with the customer, through their needs servicing. Methodologically, this paper has been prepared with the help of both the foreign and the Greek literature. Even they used many foreign languages and Greek articles drawn from the internet. Finally, the last chapter on the case study, conducted with the help of two interviews. Specifically in four chapters, refer to the following: In the first chapter of Strategic Management will refer to the definitions of the concept and how developed and the phases of which crossed to reach the current form. Then talk about CSR and its advantages, and presents the basic model of Strategic Management. The model includes the internal and external environment analysis and subsets thereof as well as the formulation of a business strategy with particular reference to the three levels of strategy. Finally presented the process of implementation, evaluation and feedback strategy. The second chapter deals exclusively with the CRM system. First mentioned in relationship marketing and its basic principles and then proceeds to the analysis of how the CRM was developed. Throughout chapter analyzes the benefits of the CRM system, the main aims and characteristics. Finally talk about how to make the right choice of CRM system and for the system selection steps and specified and reasons why the CRM system a company can fail during implementation. The third chapter refers to CRM Strategy for Customer Relationship Strategy (CRS). Originally definitions referred this Strategy and the reasons that led to its creation. Then, the course of the Strategy by all stages of the Strategic Management and talk about the competitive advantages of CRM as a tool of CRS and for the value it attaches to the customer. Finally mention the reasons for the failure of a CRM strategy and how a business can gain loyal customers. The fourth chapter analyzes the case study of a Greek bank, namely Bank D, which uses CRM. Originally presented some general information about the bank and then presents the history of CRM in the bank. Then they analyzed the competitive advantages that CRM brings to the bank and the value given to the customer. Moreover, the capital of course dealing with how CRM is implemented in the bank particularly with the changes brought about in it, the difficulties faced by workers and the reasons of success. At the bank's situation occurs before and after CRM and the future course of the bank based on that. Finally, the paper examines whether the bank follows the CRS, to what extent that is customer centric while and made some suggestions to the bank so that it can be fully customer oriented.el
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel
dc.subject.keywordΠελάτεςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»