Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ταξιδιωτικός οδηγός Ελλάδας

dc.contributor.advisorΒίρβου, Μαρία
dc.contributor.authorΜπουσιούτη, Παρασκευή-Χριστίνα
dc.date.accessioned2016-07-13T12:20:16Z
dc.date.available2016-07-13T12:20:16Z
dc.date.issued2015-01
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8949
dc.description.abstractΗ τουριστική βιομηχανία για την Ελλάδα εισφέρει περίπου το 20% στο ΑΕΠ της χώρας (στοιχεία Ελληνικής Στατιστικής Αρχής 2014). Η σημαντικότητά του είναι προφανής και στο πλαίσιο αυτό οι δράσεις και τα εργαλεία που συντείνουν στην προώθησή τους αποκτούν ιδιαίτερη σημασία. Οι τεχνολογίες Τηλεπικοινωνιών και Πληροφορικής σε συνδυασμό με τη διάδοση του διαδικτύου έχουν αλλάξει δραματικά τις συνήθειες του καταναλωτικού κοινού το οποίο προγραμματίζει τα ταξίδια του ανά τον κόσμο. Στην εργασία αυτή αρχικά γίνεται ανασκόπηση των εφαρμογών της σύγχρονης τεχνολογίας στον τουριστικό τομέα και της επίδρασης που έχουν στον τρόπο που οι δυνητικοί ταξιδιώτες τις χρησιμοποιούν ώστε να επιλέξουν τον προορισμό του αλλά και να κλείσουν εισιτήρια και διαμονή. Η εργασία εξειδικεύει στη μελέτη των διαδικτυακών οδηγών, οι οποίοι αποτελούν βασικό εργαλείο προώθησης μιας χώρας σαν τουριστικό προορισμό. Η μελέτη αυτή ενσωματώνει τη μελέτη τριών σημαντικών ελληνικών διαδικτυακών τόπων οι οποίοι προβάλλουν τουριστικούς προορισμούς της Ελλάδας. Για την καλύτερη κατανόηση των μηχανισμών που ενσωματώνει ένας τουριστικός οδηγός, σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε ένα πρωτότυπο ταξιδιωτικού οδηγού, με κύρια χαρακτηριστικά του την επεκτασιμότητα των πληροφοριών του και την υποστήριξη θεωρητικά απεριόριστων γλωσσών παρουσίασης των πληροφοριών του. Στο πλαίσιο της ανάπτυξης του τουριστικού οδηγού, μελετήθηκαν υφιστάμενες υλοποιήσεις και έγινε προσπάθεια να σχεδιαστεί ένας ταξιδιωτικός οδηγός ο οποίος προσφέρει ένα απλό περιβάλλον χρήσης με πληθώρα όμως πληροφοριών, οργανωμένων σε σαφώς ορισμένες κατηγορίες. Ο τουριστικός οδηγός βασίζεται στην τεχνολογία τριών επιπέδων (three-tier), αρχιτεκτονική η οποία του δίνει τη δυνατότητα εύκολης προσαρμογής τόσο των δεδομένων όσο και της παρουσίασης στις εκάστοτε ανάγκες. Τέλος έγινε αξιολόγηση των χαρακτηριστικών του τουριστικού οδηγού και γίνονται προτάσεις επέκτασής του με λειτουργίες προσανατολισμένες στο Web 2.0 (blogging, κοινωνικά δίκτυα, σχολιασμός των αναρτήσεών του από τους επισκέπτες του).el
dc.format.extent61el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΤουρισμόςel
dc.subjectΤουρισμός -- Πληροφορικήel
dc.subjectΔιαδικτυακός προγραμματισμόςel
dc.titleΤαξιδιωτικός οδηγός Ελλάδαςel
dc.title.alternativeTravel guide of Greeceel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENTourism contributed a 20% in the Greek GDP in FY 2014 according to the Greek Statistics Authority. The role of tourism for the Greek economy is obviously significant and tools that contribute to its marketing and propulsion gain tremendous importance. Information and Telecommunication technology along with the popularity of the Internet have dramatically changed the consumers behavior when it comes to choose and book a travel or a holiday package. The dissertation initially reviews contemporary applications for tourism and the impact they have in the destination selection and booking. Special effort has been given in reviewing web tourist guides and the role they play in the marketing of tourist destinations. Three of the most important greek internet-based tourist guides are reviewed. To better understand the technology and mechanisms that build-up a web tourist guide, a prototype guide has been designed and implemented. The focus is given in offering an expandable information framework as well as a - virtually unlimited - support of user interface and information languages. To better design the guide, current implementations have been studied and a simple yet information rich environment has been developed, organizing information is easy to find hierarchy. The guide implements a 3-tier architecture making it simple to make adjustments to information and presentation. Finally, criticizing the functionalities of the prototype tourist guide a number of suggestions for future development has been made, including Web 2.0 extensions like blogging, user opinions and social networking.el
dc.contributor.masterΠροηγμένα Συστήματα Πληροφορικήςel
dc.subject.keywordΤαξίδιαel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»