Εμφάνιση απλής εγγραφής

Σύστημα διδασκαλίας για την εκμάθηση βασικών εννοιών πληροφορικής

dc.contributor.advisorΑλέπης, Ευθύμιος
dc.contributor.authorΚολόσακας, Χρήστος Χ.
dc.date.accessioned2016-07-01T10:05:44Z
dc.date.available2016-07-01T10:05:44Z
dc.date.issued2015-11
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8899
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή πραγματεύεται την κατασκευή ενός συστήματος διδασκαλίας για εκμάθηση βασικών εννοιών της πληροφορικής. Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό σύστημα δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να περιηγηθούν ελεύθερα στα κεφάλαια διδασκαλίας του συστήματος, να αξιολογήσουν τη γνώση τους και τους δίνει βοήθεια αναφορικά με πιθανές λανθασμένες απαντήσεις σε ένα περιβάλλον φιλικό προς το χρήστη. Επιπρόσθετα, ο καθηγητής (διαχειριστής) έχει τη δυνατότητα, μέσω του συστήματος, να προσθέσει, να αφαιρέσει ή να αλλάξει τη θεωρία και τις ασκήσεις του κάθε κεφαλαίου. Επιπλέον, το σύστημα παρέχει τη δυνατότητα ελέγχου της προόδου των μαθητών μέσω της εμφάνισης των στατιστικών στοιχείων τους. Συμπερασματικά, το σύστημα αυτό αποτελεί μία προσπάθεια για την ταχέως αναπτυσσόμενη ερευνητική περιοχή «Πληροφορική στην Εκπαίδευση».el
dc.format.extent70el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕκπαιδευτικό λογισμικόel
dc.subjectΕκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Διδασκαλία με τη βοήθεια ηλεκτρονικού υπολογιστήel
dc.subjectΕκπαίδευση -- Πληροφορικήel
dc.titleΣύστημα διδασκαλίας για την εκμάθηση βασικών εννοιών πληροφορικήςel
dc.title.alternativeΑ tutoring system for learning computing fundamentalsel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENThis post-graduate dissertation deals with the construction of a tutoring system for learning the computing fundamentals. This educational system offers the possibility of students’ navigating freely to the chapters, evaluating their level of knowledge and being assisted in case of wrong answers, in a user friendly environment. Furthermore, the instructor (administrator) can add, remove or edit the theory and the exercises of each chapter via the authoring tool provided. Moreover, the students’ progress can easily monitored through the system. Conclusively, this dissertation is an effort towards the research area of “Informatics in Education”.el
dc.contributor.masterΠληροφορικήel
dc.subject.keywordVisual programming (Computer science)el
dc.subject.keywordΠληροφορική -- Σπουδή και διδασκαλίαel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»