Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚουρεμένος, Αθανάσιος
dc.contributor.authorΚάρμα, Μαρία
dc.date.accessioned2016-06-30T09:32:20Z
dc.date.available2016-06-30T09:32:20Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8889
dc.description.abstractΑντικειμενικός σκοπός: Η οικονομική κρίση που είχε αφετηρία την αγορά ακινήτων στις Η.Π.Α. το 2008 και επεκτάθηκε ταχύτατα μέσω του χρηματοπιστωτικού συστήματος σε όλο τον κόσμο, όπως είναι φυσικό επηρέασε σε σημαντικό βαθμό κράτη, οργανισμούς, εταιρείες και πολίτες. Στην προσπάθεια των εταιρειών να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα, αναμενόμενο ήταν να τροποποιηθούν επιχειρηματικές στρατηγικές, ανάμεσα στις οποίες και οι πρακτικές μάρκετινγκ, που αποτελούν ακρογωνιαίο λίθο κάθε επιχειρηματικής στρατηγικής. Στο πλαίσιο αυτό, αποτελεί ερώτημα ο βαθμός στον οποίο τροποποιήθηκαν οι πρακτικές μάρκετινγκ των εταιρειών, λόγω ακριβώς των συνθηκών αυτών της οικονομικής κρίσης. Αποτελεί ακόμα μεγαλύτερο ερώτημα, κατά πόσο τροποποιήθηκαν οι πρακτικές μάρκετινγκ ειδικότερα των εταιρειών διαχείρισης πολυτελών προϊόντων, λόγω των συνθηκών της οικονομικής κρίσης, καθώς ειδικά για τα πολυτελή προϊόντα, η υψηλή τιμή, σε συνδυασμό με την οικονομική κρίση, δημιούργησαν ανησυχίες για καθίζηση της συγκεκριμένης αγοράς και την επακόλουθη ανάγκη να τροποποιηθούν ριζικά οι στρατηγικές και τακτικές κινήσεις των εταιρειών. Μεθοδολογία: Προκειμένου να απαντηθεί το ερώτημα αυτό, η παρούσα εργασία μελετά την αγορά, εταιρείες και προϊόντα από τον χώρο των πολυτελών προϊόντων. Πιο συγκεκριμένα μελετήθηκαν τα παρακάτω διακριτά πεδία: • Πραγματοποιήθηκε θεωρητική μελέτη της βιβλιογραφίας, προκειμένου να κατανοηθεί ο χώρος του μάρκετινγκ, ο χώρος των πολυτελών προϊόντων και κυρίως τα συμπεριφοριακά χαρακτηριστικά των καταναλωτών, σε σχέση με τα πολυτελή προϊόντα. • Πραγματοποιήθηκε μελέτη της συνολικής επίδρασης της οικονομικής κρίσης στα οικονομικά αποτελέσματα των μεγαλύτερων εταιρειών πολυτελών προϊόντων μεταξύ 2008-2012, προκειμένου να κατανοηθεί κατά πόσο επηρεάστηκαν από την οικονομική κρίση, ως προς την αποτελεσματικότητα των επιχειρηματικών επιλογών, αλλά και των πρακτικών μάρκετινγκ, που αποτελούν ακρογωνιαίο λίθο τους. Παράλληλα, η μελέτη αυτή αξιοποιήθηκε ώστε να επιλεγεί εταιρεία που έδειξε με τα επιχειρηματικά αποτελέσματα της ότι προσαρμόστηκε επιτυχημένα, τόσο στρατηγικά όσο και τακτικά στην οικονομική κρίση. • Πραγματοποιήθηκε μελέτη της παραπάνω περίπτωσης εταιρείας, προκειμένου να κατανοηθεί ο τρόπος θετικής επιχειρηματικής αντίδρασης κατά τη διάρκεια της κρίσης, με έμφαση στις πρακτικές εταιρικού μάρκετινγκ που ακολούθησε. • Πραγματοποιήθηκε μελέτη ενδεικτικών παραδειγμάτων συγκεκριμένων πολυτελών προϊόντων, προκειμένου να κατανοηθεί κατά πόσο τροποποιήθηκαν οι πρακτικές μάρκετινγκ των προϊόντων αυτών κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης.el
dc.format.extent115el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΟικονομική κρίσηel
dc.subjectΜάρκετινγκ -- Έρευναel
dc.titleΜάρκετινγκ πολυτελών προϊόντων εν καιρώ οικονομικής κρίσηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterMBA TQM International - Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – Ολική Ποιότητα με διεθνή προσανατολισμό (MBA TQM Int)el
dc.subject.keywordΠροϊόντα πολυτελείαςel
dc.subject.keywordΠολυτέλειαel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»