Show simple item record

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΚουρτελάκη, Ιωάννα-Ματίνα
dc.date.accessioned2016-06-28T10:41:39Z
dc.date.available2016-06-28T10:41:39Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8878
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία, εκπονήθηκε στα πλαίσια της ολοκλήρωσης του Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Οικονομική & Επιχειρησιακή Στρατηγική» του Οικονομικού Τμήματος, του Πανεπιστημίου Πειραιά. Θέμα της διπλωματικής, αυτής, εργασίας είναι η Ιδιωτική Ασφάλιση και το Μάρκετινγκ και πιο συγκεκριμένα το Μίγμα του Μάρκετινγκ (Marketing Mix) και ακόμα πιο συγκριμένα τα 4 P’s, τα εργαλεία δηλαδή που παρέχει το Μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις. Η ασφαλιστική αγορά αποτελεί μια πολύ σημαντική αγορά για την οικονομία της κάθε χώρας. Στην Ελλάδα, λόγω της δομής του ελληνικού κράτους, η ασφαλιστική αγορά δεν είναι τόσο ισχυρή όσο στην Ευρώπη των 32. Πιο συγκεκριμένα το ποσοστό των ασφαλίστρων επί του Α.Ε.Π στην Ελλάδα είναι 2,3% ενώ στην Ευρώπη (32) το ποσοστό αυτό ανέρχεται σε 7,6%. Τα κατακέφαλα ασφάλιστρα (€) στην Ελλάδα ανέρχονται σε 387 με τα αντίστοιχα στην Ευρώπη (32) που είναι 1.843 ( τα στοιχεία είναι για το έτος 2012, EIAS,2015). Οι διαφορές είναι αρκετά εμφανείς θα μπορούσαμε να πούμε και αυτό οφείλεται σε κάποιους πολύ συγκεκριμένους παράγοντες, οι οποίοι είναι ( EIAS,2015):  η περιορισμένη ασφαλιστική συνείδηση στην ελληνική ασφαλιστική αγορά  η δομή του ελληνικού κοινωνικού κράτους  τα σχετικά χαμηλά εισοδήματα των πολιτών, επί σειρά ετών  η έλλειψη από πλευράς Πολιτείας μιας ολοκληρωμένης και συγκροτημένης πολιτικής για την ανάπτυξη της ιδιωτικής ασφάλισης  η επί μακρόν ελλιπής κρατική εποπτεία, με επιπτώσεις στην αξιοπιστία του εγχώριου ασφαλιστικού κλάδου. Παρατηρούμε, λοιπόν, ότι η ιδιωτική ασφάλιση στη χώρα μας σε σχέση με όλη την υπόλοιπη Ευρώπη, στην οποία συνεχώς βελτιώνεται, βρίσκεται ακόμα σε εμβρυακή μορφή, παρά τη σημαντική σχετική πρόοδο που έχει συντελεστεί τα τελευταία χρόνια. Πιο συγκεκριμένα, στην έρευνα του ΟΟΣΑ για την ασφαλιστική αγορά, αναφέρεται ότι ενώ το οικονομικό περιβάλλον εξακολουθεί να είναι αδύναμο, ιδιαίτερα στη ζώνη του ευρώ, η κατάσταση στην ασφαλιστική αγορά έχει αρχίσει να βελτιώνεται με αισθητή την αύξηση ασφαλίστρων σε πολλές χώρες. Πως, όμως, το Μάρκετινγκ και τα εργαλεία που αυτό παρέχει βοηθούν και θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη και της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς; Στο ερώτημα αυτό οι απαντήσεις δίνονται μέσω της παρούσας διπλωματικής εργασίας.el
dc.format.extent139el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΜάρκετινγκ και ασφαλιστικές επιχειρήσεις: το μίγμα μαρκετινγκ και η μελέτη περίπτωσης Εθνική Ασφαλιστικήel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.contributor.masterΔιεθνείς και Ευρωπαϊκές Σπουδέςel
dc.subject.keywordΙδιωτική ασφάλισηel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκ -- Ασφαλιστικές επιχειρήσειςel
dc.subject.keywordΑσφαλικστική αγοράel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»