Εμφάνιση απλής εγγραφής

Short versus period time charters in Supramax market

dc.contributor.advisorΠελαγίδης, Θεόδωρος
dc.contributor.authorΚρόκος, Δημήτριος Γ.
dc.date.accessioned2016-06-28T06:55:20Z
dc.date.available2016-06-28T06:55:20Z
dc.date.issued2015-11
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8868
dc.description.abstractΟ μικρός αριθμός συναλλαγών που πραγματοποιούν τα πλοία της χύδην φορτηγού ναυτιλίας ανά έτος, σε συνδυασμό με τη στάση της επιχείρησης απέναντι στις μεταβολές της ναυλαγοράς, καθιστούν την επιλογή της μορφής ναύλωσης ως λειτουργία στρατηγικού χαρακτήρα. Σε αυτό το πλαίσιο η επιλογή της spot αγοράς ή της χρονοναύλωσης είναι η πιο σημαντική απόφαση για τη ναύλωση του πλοίου. Χρησιμοποιώντας δεδομένα της ναυλαγοράς για την περίοδο 2012-2013-2014 στην αγορά των πλοίων Supramax, αναλύονται οι παράγοντες και οι συνθήκες κάτω από τις οποίες λαμβάνονται μια σειρά από αλληλένδετες μεταξύ τους στρατηγικές αποφάσεις εξετάζοντας τρεις βασικές στρατηγικές ναυλώσεων. Η καταλληλότητα και η υιοθέτηση τους με μικρές ή μεγαλύτερες διαφοροποιήσεις, εξαρτώνται από τις επικρατούσες συνθήκες της αγοράς, το ρίσκο που επιθυμεί να αναλάβει η ναυτιλιακή επιχείρηση και τις κεφαλαιακές της ανάγκες.el
dc.format.extent104el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΘαλάσσιες μεταφορέςel
dc.subjectΘαλάσσιο εμπόριοel
dc.subjectΝαύλωση και ναύλοςel
dc.titleShort versus period time charters in Supramax marketel
dc.title.alternativeΣτρατηγική ναυλώσεων με βραχυχρόνιο ή μεσοπρόθεσμο ορίζονταel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENBulk carrier ships perform a limited number of transactions per year, combined with the attitude of shipping firms against freight market’s volatility, characterize the choice of charter form as a strategic function. In this context the choice of spot or time charter market is the most important decision for a vessel’s chartering. Using market data from the period 2012-2013-2014 for the Supramax segment, various factors and conditions are analyzed to address the interrelations among three generic types of chartering strategies. Their suitability and adoption with minor or greater variations depend on the prevailing market conditions, the shipping risk which firms are allowed to take and their capital needs.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel
dc.subject.keywordΝαυλαγοράel
dc.subject.keywordΧύδην φορτίαel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»