Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαρδάλη, Αγγελική
dc.contributor.authorΚασώτου, Κωνσταντίνος
dc.date.accessioned2016-06-09T11:09:20Z
dc.date.available2016-06-09T11:09:20Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8806
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία επιχειρείται η αξιολόγηση με κριτήρια χρηματοοικονομικά του σχεδίου επένδυσης σε τερματικό υγροποίησης φυσικού αερίου στη Κύπρο. Η αξιολόγηση γίνεται μέσω της ανάλυσης των ταμειακών ροών που αναμένεται να έχει το τερματικό καθ’ όλη τη διάρκεια του ωφέλιμου βίου του μετερχόμενος τα εργαλεία της Καθαρής Παρούσας Αξίας (Κ.Π.Α.) και του Εσωτερικός Συντελεστής Απόδοσης (Ε.Σ.Α.) Στη παρούσα μελέτη γίνεται αρχικώς μια πλήρης καταγραφή της αγοράς του LNG , της θεωρίας πίσω από την μεθοδολογία της ανάλυσης, και στη συνέχεια εξάγονται τα πορίσματα της με σκοπό να παρέχουν μια εικόνα των οικονομικών επιδόσεων του εξεταζόμενου επενδυτικού σχεδίου. Η εργασία καταλήγει στο συμπέρασμα πως πληρούνται τα κριτήρια της Κ.Π.Α. και του Ε.Σ.Α αλλά με την προϋπόθεση της ύπαρξης συμφωνίας πώλησης σε χρόνο προγενέστερο της λειτουργίας του τερματικού και μάλιστα σε ανταγωνιστική τιμή. Δηλαδή θα πρέπει να υπάρχει εγγυημένη απασχόληση και συνεπώς εγγυημένες πωλήσεις-έσοδα ώστε να επιβεβαιωθούν οι προβλέψεις της ανάλυσης ταμειακών ροών.el
dc.format.extent96el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΟικονομοτεχνικές μελέτεςel
dc.subjectΥγροποιημένο φυσικό αέριοel
dc.subjectΝαυτιλιακή οικονομικήel
dc.subjectΛιμάνια -- Μεταφορές -- Κυκλοφορίαel
dc.titleΧρηματοοικονομική αξιολόγηση επένδυσης σε λιμένα υγροποίησης φυσικού αερίου στην Κύπροel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENIn 2011, Noble Energy announced the discovery of a significant natural gas reservoir (3.6-6 tcf) in Cyprus’ Exclusive Economic Zone. This discovery launched discussions over the potential economic benefit which could be derived from a possible exploitation of the sources if these were to be exported. Thus, intrigued as I was from such a development, I decided to evaluate the investment plan of constructing a LNG Terminal were the gas would be cooled and then exported by sea. In this direction I made use of the Discounted Cash Flow Analysis via the means of Net Present Value and Internal Rate of Return and also via the Break-even price. In the present thesis I also describe the global LNG trade and its trends for the years to come. Finally I reached the conclusion that in order for this project to remain sustainable it is imperative to assure that the product will be offered at a competitive price while the management team will have to stay alert so that to contract with customers in order for the sales to be assured for a long term.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel
dc.subject.keywordΠλοία LNGel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»