Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚουρεμένος, Αθανάσιος
dc.contributor.authorΖιάκα, Βασιλική
dc.date.accessioned2016-06-08T07:56:58Z
dc.date.available2016-06-08T07:56:58Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8798
dc.description.abstractΗ Ελλάδα είναι μια χώρα που διαθέτει πολλούς τουριστικούς πόρους. Είναι αδήριτη ανάγκη να προσδιοριστούν αυτοί οι πλούσιοι πολιτισμικοί, ιστορικοί, θρησκευτικοί, ιαματικοί κλπ πόροι για την αξιολόγηση & μέτρηση της ανταγωνιστικότητας. Η μέτρηση της ανταγωνιστικότητας γίνεται με τη βοήθεια των διαφόρων μακροοικονομικών δεικτών, αλλά & με διάφορες στατιστικές έρευνες. Κύριος στόχος της εργασίας αυτής είναι να προσδιοριστεί το πολυδιάστατο τουριστικό προϊόν, να εξεταστεί το κατά πόσο επηρεάζεται από την ευρωπαϊκή τουριστική πολιτική, να αποτυπωθούν τα ποσοτικά τουριστικά μεγέθη & να εκτιμηθούν οι επιπτώσεις της χρηματοπιστωτικής κρίσης στην ελληνική οικονομία. Επιπλέον γίνεται η προσπάθεια μιας σύντομης ιστορικής αναδρομής για την εμπέδωση των οικονομικών ταλαντεύσεων που ανέκαθεν επηρέαζαν τους βασικούς πυλώνες της οικονομίας. Τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε έδειξαν ότι η Αθήνα μπορεί να έχει ποιοτικό τουρισμό καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου ανεξάρτητα από οικονομικά προβλήματα. Για το σύνολο της οικονομίας ισχύει ότι οι ξενοδοχειακές μονάδες που έχουν εξάρτηση από τους αλλοδαπούς τουρίστες & μάλιστα υψηλής εισοδηματικής στάθμης, ανεξάρτητα από την οικονομική κρίση έχουν μια ικανοποιητική κερδοφορία. Αποδεικνύεται ότι ο τουρισμός διαχέει τις πολλαπλασιαστικές επιδράσεις σε πολλούς κλάδους της οικονομίας & γι’ αυτό θεωρείται ένα ζωτικό κομμάτι της ελληνικής οικονομίας ακόμα & κάτω από συνθήκες οικονομικής δυσπραγίας.el
dc.format.extent266el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΜακροοικονομικοί δείκτες, μάκρομαρκετινγκ και τουρισμόςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el
dc.subject.keywordΠοιότηταel
dc.subject.keywordΜακροοικονομικοί δείκτεςel
dc.subject.keywordΠολλαπλασιαστικές επιδράσειςel
dc.subject.keywordΑνταγωνιστικότηταel
dc.subject.keywordΧρηματοπιστωτική κρίσηel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»