dc.contributor.advisor | Πελαγίδης, Θεόδωρος | |
dc.contributor.author | Γιαννάκη, Μαρία | |
dc.date.accessioned | 2016-05-17T10:53:33Z | |
dc.date.available | 2016-05-17T10:53:33Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8755 | |
dc.description.abstract | Η κρουαζιέρα είναι μια ξεχωριστή εμπειρία ταξιδιού που δεν περιορίζεται στη
θαλάσσια μεταφορά αλλά περικλείει την ψυχαγωγία, τη διασκέδαση και μια ευρεία
γκάμα υπηρεσιών που προσφέρονται στον επιβάτη πάνω στο πλοίο. Αποτελεί κυρίαρχο
παράγοντα της τουριστικής βιομηχανίας με εκατομμύρια επιβάτες κάθε χρόνο που
συνεχώς αυξάνονται. Η Καραϊβική είναι η «Βασίλισσα της κρουαζιέρας», ενώ
ακολουθεί η Μεσόγειος στις προτιμήσεις του αγοραστικού κοινού με πιθανότητες
κατάκτησης της πρωτιάς. Επιπλέον, εκατοντάδες κρουαζιερόπλοια προσεγγίζουν τα
ελληνικά λιμάνια και κυρίως τον Πειραιά κάθε χρόνο λόγω των νησιών, των όμορφων
τοπίων, της ιστορίας και του πολιτισμού της. Στην περίπτωση των ελλήνων επιβατών η
κρουαζιέρα δεν είναι διαδεδομένη αφού δεν είναι εξοικειωμένοι με την ιδέα αυτή.
Επιπλέον και τα ελληνικά λιμάνια αντιμετωπίζουν προβλήματα κυρίως στις υποδομές
και στις παρεχόμενες υπηρεσίες, ωστόσο γίνονται προσπάθειες εκσυγχρονισμού και
βελτίωσης με εμφανή αποτελέσματα. | el |
dc.format.extent | 72 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Κρουαζιέρα | el |
dc.subject | Ταξίδια | el |
dc.title | Ανάλυση της αγοράς κρουαζιέρας : οικονομικές δυνατότητες κια προοπτικές της ελληνικής περίπτωσης | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | Cruise is a unique experience of a journey which is not limited to the transport, but
includes also leisure, entertainment and a wide range of services offered to the
passenger on board. It is maybe the most important factor of tourism and one of few
industries with such an increase. Caribbean is still "The Queen" of the cruise industry,
but the Mediterranean Sea has the potential to become the new one. Furthermore,
hundreds of cruise ships arrive in Greek harbors every year, such as Piraeus, because of
the islands, the beautiful landscapes, the history and the culture. In the case of the greek
passengers, cruise is not popular yet, because they are not familiar with this concept of
travel and leisure. Moreover, the greek ports face problems mainly on infrastructure and
services, however they make efforts to modernize and improve them with visible
results. | el |
dc.contributor.master | Οργάνωση και Διοίκηση Βιομηχανικών Συστημάτων | el |
dc.subject.keyword | Τουριστική οικονομία | el |
dc.subject.keyword | Cruise | el |