Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓεωργακέλλος, Δημήτριος
dc.contributor.authorΓκάτσου, Σοφία
dc.date.accessioned2016-04-13T13:47:56Z
dc.date.available2016-04-13T13:47:56Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8711
dc.description.abstractΣε όλη τη διάρκεια της ανθρωπότητας υπήρχε ανάγκη για οργάνωση είτε αυτή αφορούσε κάποια μορφής επιχείρηση, είτε οποιοδήποτε τομέα ενός κράτους. Η ανάγκη αυτή υπάρχει ακόμα και σήμερα, και λόγω της πολυπολοκότητας των επιχειρηματικών λειτουργιών, ίσως να κρίνεται ως ακόμα περισσότερο σημαντική. Εκτός του γεγονότος αυτού, τη σύγχρονη εποχή που διανύουμε, ζούμε και την εποχή της οικονομικής κρίσης. Όλοι μας, άλλοι λιγότερο, άλλοι περισσότερο, ακούμε και αντιλαμβανόμαστε τις επιπτώσεις που έχει η κρίση στην οικονομία των επιχειρήσεων και των νοικοκυριών. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να δίνεται μεγάλη σημασία στην εύρυθμη, αποδοτική και αποτελεσματική λειτουργία μιας εταιρείας. Αυτό επιτυγχάνεται δίνοντας βάρος στην οργάνωση και τη δομή μιας επιχείρησης, καθώς και στις διαδικασίες που ακολουθούνται εσωτερικά σε αυτή. Με άλλα λόγια γίνεται επιτακτική η ανάγκη να παίξει προταγωνιστικό ρόλο η Διοίκηση Ποιότητας. Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνεται η εκάστοτε εταιρεία να προσφέρει προϊόντα και υπηρεσίες ανώτερης ποιότητας, εξασφαλίζοντας την ικανοποίηση των πελατών, και την προσπάθεια για κατάκτηση μεγαλύτερου μέρους της αγοράς. Σε αυτή τη πτυχιακή εργασία θα αναλύσουμε την Διοίκηση Ποιότητας, ως επιστήμη και φιλοσοφία διοίκησης μιας επιχείρισης, και θα εστιάσουμε στο πως αυτή η επιστήμη μπορεί να γίνει καταλύτης για τη σωστή λειτουργία μιας εταιρείας. Στη συνέχεια θα παρουσιάσουμε μία Προμελέτη Ίδρυσης και Λειτουργίας ενός Τηλεφωνικού Κέντρου, καθώς και το πως εμπλέκεται σε αυτό η Διοίκηση Ποιότητας, εξασφαλίζοντας μία αποδοτική λειτουργία. Θα παρουσιαστούν όλες οι πτυχές της ίδρυσης του τηλεφωνικού κέντρου, από την εγκατάσταση και τον χώρο στον οποίο θα βρίσκεται και θα λειτουργεί, από τις τεχνολογίες και τον εξοπλισμό που θα επιλεχτεί για να υιοθετήσει για τη λειτουργία της, έως την αλληλεπίδραση που μπορεί να έχει με το περιβάλλον, την επιλογή προσωπικού και τον τρόπο λειτουργίας του μέσα σε ένα ανταγωνιστικό πλαίσιο. Παράλληλα θα παρουσιαστούν οι αντίστοιχες αναγκαίες λειτουργικές διαδικασίες και το πως η Διοίκηση Ποιότητας μπορεί να επηρεάσει την ίδρυση και τη λειτουργίας της συγκεκριμένης επιχείρησης.Πριν προχωρήσουμε όμως στην περαιτέρω ανάλυση και παρουσίαση της Διοίκησης Ποιότητας καθώς και της Μελέτης Ίδρυσης Τηλεφωνικού Κέντρου, θα ήθελα να ευχαριστήσω τον κύριο Γεωγακέλλο Δημήτριο της σχολής Διοίκησης και Οικονομίας, για την ανάθεση της πτυχιακής μου εργασίας και την πολύτιμη καθοδήγήση και βοήθειά του σε όλο το διάστημα εκπόνησής της.el
dc.format.extent152el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΤηλεπικοινωνίεςel
dc.titleΟικονομοτεχνική μελέτη για ίδρυση τηλεφωνικού κέντρουel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)el
dc.subject.keywordCall centersel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»