dc.contributor.advisor | Πελαγίδης, Θεόδωρος | |
dc.contributor.author | Γιαλλούρος, Ελευθέριος | |
dc.date.accessioned | 2016-04-08T10:07:03Z | |
dc.date.available | 2016-04-08T10:07:03Z | |
dc.date.issued | 2015-11 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8704 | |
dc.description.abstract | Το Υγροποιημένο Φυσικό Αέριο (ΥΦΑ) είναι μία πιθανή λύση προκειμένου να ανταποκριθεί η παγκόσμια ναυτιλία στη νέα νομοθεσία που περιορίζει σημαντικά τις εκπομπές θείου από τα πλοία, αρχικά στην Β. Αμερική και τη Β. Ευρώπη το 2015. Η ναυτιλιακή βιομηχανία δείχνει αυξανόμενο ενδιαφέρον για τον ρόλο που θα παίξει το ΥΦΑ στην αγορά ναυτιλιακού καυσίμου καθώς και για τον χρόνο που αυτό θα πραγματοποιηθεί. Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τα πλεονεκτήματα και τις προκλήσεις σε ότι αφορά τον εφοδιασμό πλοίο με καύσιμο ΥΦΑ, εξετάζει την υφιστάμενη κατάσταση και διερευνά την πιθανότητα το ΥΦΑ να αντικαταστήσει το πετρέλαιο ως προτιμώμενο καύσιμο στη ναυτιλία. Η υιοθέτηση του ΥΦΑ ως καύσιμο εξαρτάται από σειρά εξελίξεων και προαπαιτούμενων, όπως π.χ. τις τεχνολογικές εξελίξεις και τις υποδομές στον τομέα του ανεφοδιασμού. Συνεπώς, εξετάζεται και η βραχυπρόθεσμη τάση ως προς την ανάδειξη του ΥΦΑ σε ναυτιλιακό καύσιμο. | el |
dc.format.extent | 90 | el |
dc.language.iso | en | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | LNG bunkering : the most efficient solution to emissions standards regulation? | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.description.abstractEN | Liquefied Natural Gas (LNG) is a potential solution for meeting new legislation that will significantly limit sulphur emissions from ships, firstly in North America and northern Europe in 2015. The shipping industry
is increasingly interested in what role LNG will play in the marine fuels market and when. This dissertation looks at the advantages and challenges to LNG bunkering by examining the current situation and exploring the probability of LNG displacing oil as the preferred fuel in shipping. The uptake of LNG as a fuel will depend on a host of developments and prerequisites such as how bunkering infrastructure and technology proceeds. The development of LNG as a bunker fuel in the immediate future - not in the long term - is also examined. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | LNG bunkering | el |
dc.subject.keyword | Shipping emissions | el |
dc.subject.keyword | Marine fuels | el |