Εμφάνιση απλής εγγραφής

Σχέδιο μάρκετινγκ για την τηλεφωνία μέσω Διαδικτύου

dc.contributor.advisorΚουρεμένος, Αθανάσιος
dc.contributor.authorΓεωργίου, Απόστολος Σ.
dc.date.accessioned2016-04-07T08:33:48Z
dc.date.available2016-04-07T08:33:48Z
dc.date.issued2015-12
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8694
dc.description.abstractΗ τηλεφωνία αποτελεί βασική τεχνολογία στη σημερινή κοινωνία. Καθώς κινούμαστε στην ψηφιακή εποχή, όπου η τεχνολογία αποκτά κυρίαρχο ρόλο, η τηλεφωνία κινείται επίσης προς την ψηφιοποίηση με την μορφή της τηλεφωνίας μέσω Διαδικτύου (Voice over IP). Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί ένα σχέδιο μάρκετινγκ για την εταιρία πληροφορικής Modulus S.A. που επιθυμεί να εισάγει μια νέα υπηρεσία στο ενεργητικό της, την τηλεφωνία μέσω Διαδικτύου. Ο στόχος της διπλωματικής είναι να αξιολογήσει τις ποικίλες παραμέτρους που επηρεάζουν την απόδοση της εταιρίας και να καταλήξει σε ένα σύνολο προτάσεων που θα μπορούσαν να πραγματοποιηθούν ώστε να επιφέρουν θετικά αποτελέσματα για την εταιρία. Η εργασία χωρίζεται σε τρία μέρη. Το πρώτο μέρος, περιλαμβάνει την ανάλυση του περιβάλλοντος στο οποίο δραστηριοποιείται η εταιρία αξιοποιώντας τα εργαλεία του στρατηγικού μάνατζμεντ. Στο δεύτερο μέρος, αναλύεται το σχέδιο μάρκετινγκ και το θεωρητικό υπόβαθρο της τηλεφωνίας μέσω Διαδικτύου. Το τρίτο και τελευταίο μέρος της εργασίας περιλαμβάνει την πρωτογενή έρευνα που πραγματοποιήθηκε αντλώντας στοιχεία από τα ηλεκτρονικά ερωτηματολόγια που στάλθηκαν στις υπό εξέταση εταιρίες. Τα αποτελέσματα της έρευνας, σε συνδυασμό με τα υπάρχοντα στοιχεία, καθόρισαν την βασική γραμμή που θα πρέπει να ακολουθήσει η εταιρία, ώστε να καταφέρει να πάρει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς, να προσδιορίσει αποτελεσματικά την αγορά-στόχο και να πετύχει αύξηση των πωλήσεών της. Η αγορά και κατά συνέπεια το μάρκετινγκ είναι αμφότερα ευμετάβλητα και επομένως τίποτα δεν πρέπει να θεωρείται δεδομένο και να παραμένει σταθερό.el
dc.format.extent113el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΤηλεφωνική επικοινωνίαel
dc.subjectΤηλεπικοινωνίεςel
dc.subjectΔιαδικτυακό μάρκετινγκel
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.titleΣχέδιο μάρκετινγκ για την τηλεφωνία μέσω Διαδικτύουel
dc.title.alternativeMarketing plan for Internet telephonyel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.contributor.masterΤεχνοοικονομική Διοίκηση και Ασφάλεια Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.subject.keywordΔιαδικτυακή εφαρμογήel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»