Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαπαδημητρίου, Ευστράτιος
dc.contributor.authorΒουκελάτου, Ελένη
dc.date.accessioned2016-04-06T13:39:08Z
dc.date.available2016-04-06T13:39:08Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8684
dc.description.abstractΛόγω του διαρκώς αυξανόμενου όγκου των εμπορευμάτων που διέρχονται μέσω των λιμένων και τα οποία οι λιμένες διαχειρίζονται αλλά και της αυξανόμενης καθυστέρησης που σημειώνεται κατά την διάρκεια των διαδικασιών εκτελωνισμού, τα dry ports, αναδείχθηκαν ως ένα είδος λύσης για την αντιμετώπιση της κατάστασης αυτής. Υπερίσχυσαν έναντι της επέκτασης των λιμένων ως λύση αντιμετώπισης εξαιτίας της περιορισμένης διαθέσιμης έκτασης γης. Το dry port μπορεί όχι μόνο να λύσει τα προβλήματα συμφόρησης που αντιμετωπίζουν τα γειτονικά θαλάσσια λιμάνια αλλά και όσα λιμάνια συνδέονται μαζί του και ας βρίσκονται σε μακρινή απόσταση. Επίσης, μπορεί να βελτιώσει την οικονομική ανάπτυξη της ενδοχώρας με την ενσωμάτωση του δικτύου της εφοδιαστικής αλυσίδας και την βελτίωση της σύνδεσης και της πρόσβασης των λιμένων και των dry ports. Από την άλλη πλευρά, αναγνωρίζεται από τις περιοχές της ενδοχώρας ότι τα θαλάσσια λιμάνια βοηθούν και υποστηρίζουν την περιφερειακή οικονομική ανάπτυξη, για αυτό το λόγο υπάρχει μια αυξανόμενη ανάγκη οι υπηρεσίες των θαλάσσιων λιμανιών να εκτελούνται στην ενδοχώρα, με εξαίρεση βέβαια την φόρτωση και την εκφόρτωση του πλοίου. Οι αλληλεπιδράσεις αυτών των δύο κινητήριων δυνάμεων έχουν προκαλέσει την ταχεία ανάπτυξη των dry ports ως μέσο με το οποίο οι θαλάσσιοι λιμένες ανταγωνίζονται για πρόσβαση στην ενδοχώρα και ως μέσο με το οποίο η ενδοχώρα διεγείρει την οικονομική ανάπτυξη. Δεδομένου ότι η αγορά των μεταφορών γίνεται όλο και πιο ανταγωνιστική ενώ έχει χαμηλότερα περιθώρια κέρδους και η χορήγηση αποτελεσματικών και υψηλής ποιότητας υπηρεσιών φαίνεται να έιναι ο καταλληλότερος τρόπος για να επιτευχθεί μεγαλύτερη συμμετοχή των πιο βιώσιμων τρόπων μεταφοράς. Τα dry ports αποτελούν επαρκή διατροπική λύση για την ανακούφιση της κυκλοφοριακής συμφόρησης των θαλάσσιων λιμένων και παρέχουν άμεση εξυπηρέτηση των διαφόρων τρόπων μεταφοράς, οι οποίοι μπορούν να χρησιμοποιηθούν στα πιο ανταγωνιστικά τμήματα. Αυτή η εργασία παρέχει μια ολοκληρωμένη και προσιτή εισαγωγή στον τομέα των dry ports με μια γενική επισκόπηση της έννοιας, των τεχνικών και τεχνολογικών χαρακτηριστικών, των υποδομών και των ενδιαφερόμενων μελών αλλά και των οφελειών που προκύπτουν στις αγορές και στις περιοχές. Δύο είναι οι εξεταζόμενες περιπτώσεις που παρουσιάζουν διαφορετικά οικονομικά, κοινωνικά, θεσμικά περιβαλλοντικά και πολιτικά χαρακτηριστικά και οι οποίες μελετώνται για να δούμε τα αποτέλεσματα της λειτουργίας των dry ports.el
dc.format.extent108el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕφοδιαστική αλυσίδαel
dc.titleΗ εξέταση του ρόλου των dry portsel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENDue to the increasing freight volumes passing via seaports checkpoints, and increasingly reported delays in customs clearance procedure, dry port, emerged as one kind of solution to such situation, instead of extending the port scale under limited land use. The place located with dry port can solve not only the congestion embarrassment faced by connected seaport, but also can improve economic development of the hinterland by integrating the logistics network and ameliorating the access between dry port and seaport. On the other hand, it is increasingly recognized by hinterlands that seaports guide and support regional economic development, and there is a growing need to perform in hinterland locations seaports’ functions except ship loading and unloading. The interactions of these two driving forces have induced rapid development of dry ports as both a means by which seaports vie for hinterland access and a means by which hinterlands stimulate economic growth. As the transport market is becoming increasingly competitive, has lower profit margins and the pursuit of efficient and high quality services for the user seems to be the most adequate way to achieve greater participation of the most ustainable transportation modes. Dry Ports are an adequate intermodal solution to relieve traffic congestion in seaports and provide on-site service to different transportation modes that therefore can be used in the most competitive segments. This paper provides a comprehensive and accessible introduction to the field with a broad overview of their concepts, their technical and technological characteristics, their infrastructure and stakeholders and finally the benefits that are caused in areas and markets. Two updated case studies with varying economic, social, institutional and enviromental realities are provised and are examined in order to check the results of their function and creation to the below regions.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel
dc.subject.keywordΣυνδυασμένες μεταφορέςel
dc.subject.keywordDry portsel
dc.subject.keywordΔιαχείρισηel
dc.subject.keywordΙσπανίαel
dc.subject.keywordΚίναel
dc.subject.keywordCombined transportel
dc.subject.keywordLogisticsel
dc.subject.keywordPartnershipel
dc.subject.keywordSpainel
dc.subject.keywordChinael


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»