Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΑρμάρα, Μαρία
dc.date.accessioned2016-03-24T15:25:40Z
dc.date.available2016-03-24T15:25:40Z
dc.date.issued2015-11
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8639
dc.description.abstractΤα social media είναι μέσα που χρησιμοποιούνται καθημερινά από μεγάλη μερίδα του ανθρώπινου πληθυσμού για λόγους ψυχαγωγίας και κοινωνικής δικτύωσης. Η κοινωνική δικτύωση που προσφέρουν τα καθιστά κατάλληλα για μετάδοση μηνυμάτων με ελκυστικό περιεχόμενο δηλαδή μέσα για τη διαφήμιση προϊόντων και υπηρεσιών. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της αποτελεσματικότητας της διαφήμισης μέσω των Social media. Αφορμή, αποτέλεσε η ραγδαία ανάπτυξη αυτού του τρόπου διαφήμισης που χρησιμοποιούν όλο και περισσότερες εταιρείες ως στρατηγική μάρκετινγκ των προϊόντων και υπηρεσιών τους. Μέσα από την αναλυτική περιγραφή των νέων τεχνολογιών του μάρκετινγκ, καταλήξαμε στη μεθοδολογία έρευνας μέσω ερωτηματολογίου. Τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου, κατά κύριο λόγο, γέρνουν προς τη θετική πλευρά και θα συμβάλλουν στο να κατανοήσουν οι επιχειρήσεις με ποιους τρόπους μπορούν τα social media να λειτουργήσουν προς όφελός τους. Το πρώτο μέρος είναι αφιερωμένο στην εισαγωγή και μια μικρή ιστορική αναδρομή, στη συνέχεια, στο δεύτερο κεφάλαιο, παρουσιάζεται αναλυτικά το ψηφιακό μάρκετινγκ και τα είδη του, εστιάζοντας στο social media μάρκετινγκ. Το τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται στο ηλεκτρονικό εμπόριο και τα οφέλη του. Ακολουθεί το κεφάλαιο που αφορά την έρευνα και τέλος τα συμπεράσματα στα οποία καταλήξαμε.el
dc.format.extent60el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΚοινωνικά δίκτυαel
dc.subjectΔιαδίκτυο (Internet)el
dc.titleΨηφιακό μάρκετινγκ : η αποτελεσματικότητα της διαφήμισης μέσω social mediael
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Tμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Tεχνολογίαςel
dc.contributor.masterΒιομηχανική Διοίκηση και Τεχνολογίαel
dc.subject.keywordΔιαφήμισηel
dc.subject.keywordΨηφιακό μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»