Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΡετάλης, Συμεών
dc.contributor.authorΑνδριτσάκης, Παναγιώτης
dc.date.accessioned2016-03-18T09:05:32Z
dc.date.available2016-03-18T09:05:32Z
dc.date.issued2014-10
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8618
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία, παρουσιάζεται ο σχεδιασμός, η εφαρμογή και η αξιολόγηση ενός πρότυπου εκπαιδευτικού σεναρίου που αφορά το πλαίσιο του μαθήματος «Φυσικά» της Στ' Δημοτικού και συγκεκριμένα την ενότητα «Οξέα - Βάσεις - Άλατα». Η προστιθέμενη αξία του σεναρίου έγκειται στο γεγονός ότι εστιάζει στην ανάπτυξη και αποτίμηση εκείνων των δεξιοτήτων (inquiry skills / scientific skills) που αποκτώνται μέσα από μάθηση βασισμένη στη διερεύνηση (Inquiry Based Learning - IBL), η οποία στο εν λόγω σενάριο πλαισιώνεται από τη χρήση των ψηφιακών πειραματικών συσκευών Labdisc gensci. Το σενάριο αξιοποιεί τα Labdisc μέσα από δραστηριότητες διερευνητικής φύσης και καθοδηγεί τον εκπαιδευτικό να εφαρμόσει συνδυαστικά διαφορετικές τεχνικές αξιολόγησης. Έτσι επιτυγχάνεται η αποτίμηση με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ακρίβεια και πληρότητα τόσο της ατομικής και ομαδικής επίδοσης των μαθητών όσο και της απόκτησης των προαναφερθέντων δεξιοτήτων. Tο διδακτικό μοντέλο που χρησιμοποιείται είναι το «ερευνητικά εξελισσόμενο μοντέλο» των Schmidkunz & Lindemann (1992). Την εφαρμογή του σεναρίου ακολουθεί ποσοτική και ποιοτική ανάλυση των αποτελεσμάτων με τη δεύτερη να αναδεικνύει κοινές παρανοήσεις των μαθητών καθώς και μια ποικιλία εναλλακτικών ιδεών αναφορικά με τις προς διερεύνηση έννοιες. Η συνολική διάρκεια του σεναρίου είναι 6 διδακτικές ώρες.el
dc.format.extent188el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕκπαιδευτικό λογισμικόel
dc.subjectΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Διδασκαλία με τη βοήθεια ηλεκτρονικού υπολογιστήel
dc.titleΣτα ίχνη των οξέων και των βάσεων : διδακτικό σενάριο για το μάθημα της φυσική της ΣΤ δημοτικού με έμφαση στη χρήση των πειραματικών συσκευών Labdisc, στην εφαρμογή μοντέρνων μεθόδων αξιολόγησης και στην αποτίμηση των inquiry skillsel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.contributor.masterΠροηγμένα Συστήματα Πληροφορικήςel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικά σενάριαel
dc.subject.keywordΦυσικές επιστήμεςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»