Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΡετάλης, Συμεών
dc.contributor.authorΔημόπουλος, Ιωάννης Δ.
dc.date.accessioned2016-03-07T10:33:09Z
dc.date.available2016-03-07T10:33:09Z
dc.date.issued2013-05
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8572
dc.description.abstractΗ παρακολούθηση και η αξιολόγηση της μαθησιακής πορείας των εκπαιδευομένων είναι δυο βασικά τμήματα που απαρτίζουν οποιαδήποτε εκπαιδευτική διαδικασία. Μέσα από αυτά, οι εκπαιδευτικοί λαμβάνουν πολύτιμες πληροφορίες που σχετίζονται τόσο με το υλικό του μαθήματος, όσο και με τη διδακτική μέθοδο υλοποίησης. Το ίδιο σημαντικά είναι και για τους εκπαιδευομένους, οι οποίοι κάνουν τις δικές τους αποτιμήσεις της μαθησιακής τους πορείας, ερχόμενοι σε επαφή με τις δυνατότητες και τις αδυναμίες τους, αποκτώντας πολύτιμη ανατροφοδότηση που βοηθά στην αυτογνωσία και την αυτορρύθμιση τους. Όλα αυτά γίνονται περισσότερο κατανοητά, εφόσον παρουσιάζονται με σαφήνεια τα κριτήρια αξιολόγησης που απορρέουν από τους στόχους του εκπαιδευτικού σχεδιασμού. Στην παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζεται ένα εργαλείο, το οποίο δημιουργήθηκε για τον σκοπό αυτό, και σχεδιάστηκε προκειμένου να χρησιμοποιηθεί στο σύγχρονο περιβάλλον ηλεκτρονικής μάθησης Moodle. Το εργαλείο βασίζεται στη χρήση των εμπλουτισμένων ρουμπρικών, οι οποίες περιέχουν κριτήρια βασιζόμενα σε δείκτες ανάλυσης διαδραστικότητας. Οι δείκτες παραμετροποιούνται από τους εκπαιδευτικούς, προκειμένου να αξιολογήσουν τα προϊόντα της μάθησης αλλά και τη συμμετοχή των εκπαιδευομένων στην εκπαιδευτική διαδικασία. Το εργαλείο παράγει τα κατάλληλα μαθησιακά στατιστικά, λαμβάνοντας τα απαραίτητα δεδομένα από τα αρχεία καταγραφής του συστήματος, υπολογίζει τους αξιολογικούς δείκτες και παρουσιάζει τα αποτελέσματα της αξιολόγησης αυτόματα.el
dc.format.extent206el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΗλεκτρονική μάθησηel
dc.titleΕπέκταση του συστήματος παρακολούθησης και αξιολόγησης της μαθησιακής πορείας των εκπαιδευόμενων στο Moodle με τη χρήση μαθησιακών στατιστικών σε εμπλουτισμένες ρουμπρίκεςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENMonitoring and evaluation of student’s learning process, are two major parts in any well formed educational procedure. Through these parts, educators receive valuable information concerning the course resources, as well as the didactical approach used for implementation of their instructional design. Students also benefit from these parts, as they make their own assessment of their learning process, and they come aware of their capabilities and weaknesses, acquiring valuable feedback that helps them to form their self-awareness and to control their self-regulation. To make these parts more comprehensible, educators should present distinct and meticulous evaluation criteria to their students, according to their educational requirements and expected outcomes. In this thesis a new tool is presented, designed and created in order to evaluate students educational outcomes, through monitoring their learning progress in a distinguished learning management system such as Moodle. This tool uses enriched rubrics, that contain criteria based on interaction analysis indicators. These indicators are customized by the educators, in order to assess student’s educational outcomes, as well as their participation during the learning process. The tool produces the appropriate learning analytics, which are retrieved from the system’s log files, and estimates the corresponding evaluation indicators, that are used for automatically assessing students performance.el
dc.contributor.masterΔιδακτική της Τεχνολογίας και Ψηφιακά Συστήματαel
dc.subject.keywordΜαθησιακά στατιστικάel
dc.subject.keywordΔείκτες αξιολόγησηςel
dc.subject.keywordΕμπλουτισμένες ρουμπρίκεςel
dc.subject.keywordΑνάλυση διαδραστικότηταςel
dc.subject.keywordMoodleel
dc.subject.keywordLAe-Rel
dc.subject.keywordLearning analyticsel
dc.subject.keywordEvaluation indicatorsel
dc.subject.keywordEnriched rubricsel
dc.subject.keywordInteraction analysisel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»