Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαπαδόπουλος, Χρυσολέων
dc.contributor.authorΜπαλτούμα, Αφροδίτη
dc.date.accessioned2016-03-04T08:12:47Z
dc.date.available2016-03-04T08:12:47Z
dc.date.issued2013-10
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8560
dc.description.abstractΣκοπός αυτής της εργασίας είναι μετά από μία συνοπτική αναφορά των πιο ευρέως διαδεδομένων στο κόσμο των επιχειρήσεων μαθηματικών μοντέλων πρόβλεψης, η ανάλυση, επεξεργασία και εφαρμογή μερικών από αυτά στο πραγματικό περιβάλλον μιας εταιρείας και συγκριμένα της «Freudenberg Haushaltsprodukte Vileda Greece SA». Αρχικά θα γίνει μία συνοπτική εισαγωγή στις έννοιες ζήτηση, καταναλωτικές ανάγκες και ιδιαιτερότητες, πρόβλεψη ζήτησης, μέθοδοι πρόβλεψης ζήτησης, εφοδιαστική αλυσίδα και διαχείριση αποθεμάτων. Στόχος είναι να δοθεί ένα γενικότερο πλαίσιο στο οποίο λειτουργούν οι περισσότερες επιχειρήσεις σήμερα ώστε να τονιστεί η ανάγκη πρόβλεψης ζήτησης και κατά συνέπεια η ανάγκη εφαρμογής μαθηματικών μοντέλων και όχι μόνο για την εύρυθμη εμπορική λειτουργία αυτών. Στα κεφάλαια που ακολουθούν θα παρουσιαστούν ομαδοποιημένες οι πιο γνωστές μέθοδοι πρόβλεψης (μαθηματικές και μη) και στη συνέχεια θα επιλεχθούν και θα αναλυθούν οι πιο χρήσιμες και ευρέως εφαρμόσιμες. Αφού προηγηθεί μία παρουσίαση της εταιρείας «Freudenberg Haushaltsprodukte Vileda Greece SA», θα εφαρμοστούν στη πράξη οι μαθηματικοί μέθοδοι πρόβλεψης που επιλέχτηκαν και με τη βοήθεια ενός εσωτερικού εργαλείου της εταιρείας θα γίνει επεξεργασία των αποτελεσμάτων καθώς και σύγκριση των διαφορετικών μεθόδων ώστε να επιλεχθεί η πιο ιδανική. Για την επιλογή θα ληφθούν υπόψη και άλλες παράμετροι όπως κόστος αποθεμάτων, χρονική κάλυψη αποθέματος, συμμετοχή εκάστοτε κωδικού στη συνολική αξία του εταιρικού αποθέματος και άλλες πολλές. Αντικειμενικός σκοπός της εργασίας αυτής να τονίσει μέσω παραδειγμάτων ότι δεν μπορούν όλα τα μαθηματικά μοντέλα να εφαρμοστούν τυφλά σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων και σε όλες τις εταιρείες αλλά απαιτείται ανάλυση, επεξεργασία και συνδυασμός αυτών ώστε να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα.el
dc.format.extent114el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΜαθηματικά μοντέλαel
dc.subjectΕφοδιαστική αλυσίδαel
dc.titleΔιαχείριση αποθεμάτων και μοντέλα πρόβλεψης με πρακτική εφαρμογή στην FHP Hellas SA, Vileda Greeceel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Tμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Tεχνολογίαςel
dc.description.abstractENThe main purpose of this paper is after a brief report of the most well known in the business world mathematical forecasting models , to analyze , process and adapt some of them in the actual daily business of a company and in particular of «Freudenberg Haushaltsprodukte Vileda Greece SA». Starting with an introduction to the relative notions of demand, consumer needs and particularities, demand forecasting, demand forecasting methods, supply chain and inventory management will be given a general frame-environment under within all companies act today in order to emphasize the need of demand forecasting and consequently the necessity of applying mathematical models for this forecasting. In the following chapters a presentation of the most popular mathematical models by grouping them will be made proceeding with a selection and analysis of those which the writer has selected as the most useful and easy to apply on many material groups. Afterwards a short presentation of the company «Freudenberg Haushaltsprodukte Vileda Greece SA» will be made on which selected forecasting methods will be applied. With the contribution of an internal statistical tool these methods will be compared and after analysis, the one ideal for this case will be selected. For the selection of the ideal method not only the numeral findings but also some key quality factors as inventory level and cost, stock coverage, ABC analysis and many more will be taken into account. The purpose of this paper is to prove through examples that not all forecasting models can be applied blindly to all products and to all companies but rather an analysis, process and combination of all these methods is required to succeed in forecasting with the slightest forecasting error.el
dc.contributor.masterΟργάνωση και Διοίκηση Βιομηχανικών Συστημάτωνel
dc.subject.keywordΜαθηματικά μοντέλα πρόβλεψηςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»