Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΦάμελη, Αικατερίνη Ι.
dc.date.accessioned2006-08-09T10:18:45Z
dc.date.available2006-08-09T10:18:45Z
dc.date.issued2006-08-09T10:18:45Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/855
dc.description.abstractΜέσα στον σηµερινό κόσµο µεταβολών, όπου τα οφέλη του υγειονοµικού τοµέα επαναπροσδιορίζονται και ο σκεπτικισµός για τα οργανωτικά πρότυπα και τις νέες τεχνολογίες επιτείνεται από την υφιστάµενη σπανιότητα των πόρων, µόνον ένα δρόµο µπορούµε να διαλέξουµε. Τη δηµιουργία ενός κοινού πλαισίου ∆ιοίκησης Ολικής Ποιότητας στο χώρο της υγείας πάνω στο οποίο θα πρέπει να κινείται δηµιουργικά οποιοδήποτε είδος και σχήµα κεντρικής εξουσίας. Και αυτά που χρειαζόµαστε είναι η γνώση και η συνεργασία, η φιλοσοφία και η δράση. Αυτά είναι άλλωστε που πραγµατεύεται η παρούσα εργασία προκειµένου να ενεργοποιήσει σκέψεις, να προβληµατίσει και κυρίως να παρακινήσει υπευθύνους να ασχοληθούν µε κάποιες από τις τόσες πτυχές του θέµατος. Παγκοσµίως τα τελευταία χρόνια και σε ένα ευρύ φάσµα τοµέων και διαδικασιών έχει παρατηρηθεί µια συνεχής προσπάθεια για απόκτηση ποιότητας. Η αναγνώριση ότι µια προσέγγιση ποιότητας, που θα ικανοποιεί τις ανάγκες των πελατών, θα αναπτύσσει το εργατικό δυναµικό και θα βελτιώνει κύριες διεργασίες και αποτελέσµατα, µπορεί να επιφέρει ουσιαστικά οφέλη και πλεονεκτήµατα. Η ∆ιοίκηση Ολικής Ποιότητας βρίσκεται στην καρδιά αυτών των αλλαγών και αποτελεί µια προσέγγιση η οποία όλο και περισσότερο υιοθετείται από πολλούς οργανισµούς και κυβερνήσεις ανά τον κόσµο και µε αργά αλλά σταθερά βήµατα διαφαίνεται ότι αρχίζει να εφαρµόζεται και στην Ελλάδα. Στον τοµέα της υγειονοµικής περίθαλψης η ποιοτική προσέγγιση αναγνωρίζεται ως το όχηµα για συνεχή βελτίωση, καλύτερη παρεχόµενη φροντίδα των ασθενών επιδρώντας δυναµικά σε όλο το φάσµα των κλινικών, νοσοκοµειακών και διοικητικών διαδικασιών. Σε αυτή την εργασία επιχειρείται να προσεγγιστεί και να παρουσιαστεί η εφαρµογή της ∆ιοίκησης Ολικής Ποιότητας στην Ελλάδα και στο εξωτερικό µέσω της παρουσίασης ενός πλαισίου στο οποίο πρέπει να κυµαίνεται η λειτουργία των υπηρεσιών υγείας.
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoother
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΥγεία -- Διοίκησης ολικής ποιότητας
dc.subjectΔιοίκηση ολικής ποιότητας
dc.titleΤο μοντέλο του EFQM και η εφαρμογή της διοίκησης ολικής ποιότητας στις υπηρεσίες υγείας
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/855
europeana.typeIMAGE
dc.format.bytes2484341 bytes
dc.identifier.call658.562 ΦΑΜ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»