Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΧλωμούδης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΔημητρίου, Σταμάτης Ν.
dc.date.accessioned2016-03-04T07:25:48Z
dc.date.available2016-03-04T07:25:48Z
dc.date.issued2014-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8558
dc.description.abstractΗ παρούσα Διπλωματική Εργασία αποσκοπεί στην καταγραφή των κινδύνων που αντιμετωπίζουν τα λιμάνια ανά τον κόσμο και πιο συγκεκριμένα τα 2 μεγάλα τερματικά διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων της Ελλάδος, ο Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΠ και ο Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά που είναι μία θυγατρική εταιρεία της πολυεθνικής εταιρείας Cosco Pacific Limited. Γίνεται συγκεκριμένη ανάλυση των κινδύνων συνολικά αλλά και του καθενός ξεχωριστά και επίσης δίνεται σημασία στις συνέπειες που έχουν αυτοί οι κίνδυνοι στην περίπτωση που υλοποιηθούν. Τέλος, μέσω συνέντευξης με τη μορφή δομημένων ερωτήσεων που έγινε με τους αρμόδιους φορείς του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΠ και του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά γίνεται έρευνα για την συχνότητα εμφάνισης στα συγκεκριμένα λιμάνια, των κινδύνων που έχουν αναλυθεί στην εργασία αυτή, των συνεπειών που έχουν και ποια είναι τα μέτρα πρόληψης, αποφυγής και αντιμετώπισης των κινδύνων που έχουν αναπτύξει οι διοικήσεις των 2 λιμένων. Η εργασία, έχει επιπλέον ιδιαίτερη σημασία, μιας και καταδεικνύει τις διαφορές που έχουν οι δύο σταθμοί εμπορευματοκιβωτίων στον Πειραιά, όσον αφορά τους κινδύνους που θεωρούν πιο σημαντικούς και τους τρόπους που χρησιμοποιούν για να τους αντιμετωπίσουν, διαφορές που εκπορεύονται από το διαφορετικό ιδιοκτησιακό καθεστώς (δημόσιο και σύμβαση παραχώρησης) αλλά και την κουλτούρα τόσο την επιχειρησιακή όσο και οργανωσιακή. Σκοπός της εργασίας είναι είναι να γίνει μία συγκεκριμένη καταγραφή – ανάλυση των κινδύνων που αντιμετωπίζουν τα ελληνικά λιμάνια (και όχι μόνο τα ελληνικά) και να καταδειχτεί ο τρόπος αντιμετώπισής τους σε εναρμόνιση με το διεθνές θεσμικό πλαίσιο, ούτως ώστε να δοθεί και ένα κίνητρο για περαιτέρω έρευνα στο συγκεκριμένο κομμάτι της ναυτιλίας για την μείωση στο ελάχιστο δυνατό των κινδύνων στα λιμάνια και των επιβλαβών συνεπειών στους χρήστες αυτών.el
dc.format.extent101el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΛιμάνιαel
dc.subjectΠειραιάς -- Λιμάνιel
dc.titleΟι "κίνδυνοι" ως παράγοντας του λιμενικού management στα μεγάλα λιμάνια της Ελλάδος: η περίπτωση του λιμένος Πειραιώςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENThe purpose of this dissertation is to make a solid record of the hazards that ports in general and especially Piraeus Port Authority and Piraeus Port Container Terminal (Subsidiary of Cosco Pacific Limited) face in daily basis. In this thesis, we make a thorough analysis (totally and for each hazard specifically) of the hazards that ports have to cope with and we focus on their consequences in ports’ structures and users. Also, in a structured interview with the representatives of Piraeus Port Authority and Piraeus Port Container Terminal, through specific questions we tried to furnish evidence regarding the hazards’ frequency and severity in the two ports. The importance of this dissertation is also enhanced, by the differences which are pointed out between the two ports in respect of: 1. the hazards that the each port management authority considers important and 2. of the the way that each port management authority deals with each hazard, thus showing the fundamental differences in the proprietary status quo (public port and leasing contract port). Main goal of this Thesis is to make a specific and detailed record of the hazards that Greek ports (and not only Greek ports) face and show their hazards’ treatment strategies in coordination with the international shipping law frame. In addition, our scope is to give an incentive for further research in the specific field, thus reduce in maximum percent the dangers that lurk for the ports’ structures and users.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel
dc.subject.keywordISPS (International Ship & Port Facility Security Code)el
dc.subject.keywordΛιμενικοί κίνδυνοιel
dc.subject.keywordΣχέδιο πρόληψης και αποφυγής κινδύνωνel
dc.subject.keywordΣταθμοί εμπορευματοκιβωτίωνel
dc.subject.keywordPort hazardsel
dc.subject.keywordPlan for prevention and treatment of port risksel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»