Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠέκκα - Οικονόμου, Βικτωρία
dc.contributor.authorΛυκουρέση, Ελευθερία
dc.date.accessioned2016-02-15T10:28:04Z
dc.date.available2016-02-15T10:28:04Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8441
dc.description.abstractΟι τεχνολογίες πληροφορικής έχουν αλλάξει τον τρόπο που πραγματοποιείται το εμπόριο αγαθών και υπηρεσιών. Η αγορά και πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών με ηλεκτρονικά μέσα, δηλαδή το ηλεκτρονικό εμπόριο, έχει παρουσιάσει σημαντική άνθηση κατά τις δύο τελευταίες δεκαετίες (Tomaetal, 2013). Μεταξύ των επιχειρηματικών κλάδων που οι τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών (ΤΠΕ) έχουν προκαλέσει σημαντικές αλλαγές στη δομή και τον τρόπο λήψη των αντίστοιχων υπηρεσιών, αποτελεί ο κλάδος του τουρισμού. Πλέον, το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί το κυρίαρχο μέσο παρουσίασης τουριστικών πληροφοριών και αγοροπωλησίας τουριστικών υπηρεσιών (Tomaetal, 2013). Η ταχεία εξέλιξη της τεχνολογίας κινητών τηλεφώνων, έχει οδηγήσει σε άνθηση του κινητού ηλεκτρονικού εμπορίου, που προβλέπεται να παρουσιάσει υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης και να επηρεάσει το ηλεκτρονικό εμπόριο σε όλους τους επιχειρηματικούς κλάδους, μεταξύ των οποίων και τον κλάδο του τουρισμού (GoldmanSachs, 2014). Οι χρήστες κινητών τηλεφώνων μπορούν να μοιραστούν και να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με τον τουρισμό πριν, μετά και κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού, γεγονός που καθιστά την ταξιδιωτική εμπειρία πιο ευχάριστη και πιο εύκολη. Πέραν της παρουσίασης πληροφοριών και τη βελτίωση της εμπειρίας τουρισμού, οι εφαρμογές για κινητές συσκευές μπορούν να συστήσουν δραστηριότητες και υπηρεσίες στους χρήστες σύμφωνα με την τοποθεσία που βρίσκεται ο χρήστης (Pawaraetal, 2014). Στην παρούσα έρευνα γίνετε ανασκόπηση ιστότοπων παραδοσιακού και κινητού ηλεκτρονικού εμπορίου που υποστηρίζουν την οργάνωση και διεξαγωγή ταξιδιών. Παρουσιάζονται διάφορες μορφές εφαρμογών κινητού ηλεκτρονικού εμπορίου, διαθέσιμες στους χρήστες με ή χωρίς διαθεσιμότητα σύνδεσης στο διαδίκτυο. Στη συνέχεια, παρουσιάζεται μια νέα υπηρεσία στο τομέα του κινητού ηλεκτρονικού εμπορίου, η δυνατότητα checkin σε ξενοδοχειακές μονάδες χωρίς την ανάγκη αναμονής στην ουρά της ρεσεψιόν αλλά μέσω κινητού τηλεφώνου και τη δυνατότητα ξεκλειδώματος της πόρτα δωματίου με χρήση κινητής συσκευής (keylesscheck-in). Παρουσιάζονται τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της αντίστοιχης υπηρεσίας, οι λειτουργικές απαιτήσεις σχετικών υπηρεσιών, οι απαιτήσεις υλικού προκειμένου να μπορεί να λειτουργήσει αποτελεσματικά η νέα υπηρεσία και τα κριτήρια της απόφασης ενός ξενοδοχείου σχετικά με πιθανή υιοθέτηση της νέας υπηρεσίας. Τέλος παρουσιάζονται τα συμπεράσματα της έρευνας και προτάσεις για μελλοντικές έρευνες στον τομέα του κινητού ηλεκτρονικού εμπορίου και του τουρισμού.el
dc.format.extent148el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleMobile commerce in tourismel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENInformation technologies have changed the way of trade for goods and services. The purchase and sale of goods or services by electronic means, called as e-commerce, has increased considerably during the last two decades and nowadays is a popular activity that is implemented with the use internet by customers (Toma et al, 2013). Among the business sectors that information and communication technologies (ICT) have caused significant changes in the structure and availability of corresponding services is the tourism industry (Buhali & Deimezi, 2004). Nowadays, e-commerce is the dominant medium for the presentation of tourist information to users and for buying and selling tourist services by travelers (Toma et al, 2013). Following the modern trends and the rapid technological evolution of mobile phones, mobile e-commerce with the use of wireless networks is a new trend in e-commerce that is predicted to present big growth in the following years and will affect e-commerce in all business sectors, including the tourism industry (Goldman Sachs, 2014). Mobile users can share and access information about tourist information and tourist services before, after and during a trip, which makes the travel experience more enjoyable and easier for travelers. Beside from presenting information to travelers and improving the tourism experience, applications for mobile devices can recommend activities and services to users, according to the position where a user is located, their personal profile and relevant preferences of each user (Pawara et al, 2014). In this study a review of traditional and mobile e-commerce sites and mobile e-commerce applications that support the organization and implementation of a journey is presented. Moreover, the various forms of mobile e-commerce applications which are available to users with or without active connection availability online are presented. Next, a new service of mobile e-commerce is presented. The ability to check in at a hotel without the need to wait in a queue at the reception but via a mobile is described. Moreover, a guest is able to unlock room door with the use of a mobile (keyless check-in). Furthermore, the advantages and disadvantages, functional requirements, hardware requirements of the relevant service are presented. Additionally, the criteria for a hotel whether to adopt or not the new mobile service are presented. Finally, the conclusions of the research and suggestions for future research in the field of mobile e-commerce and tourism are presented.el
dc.contributor.masterMBA Tourism Management - Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων - Μάνατζμεντ Τουρισμούel
dc.subject.keywordΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subject.keywordΚινητό ηλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subject.keywordΤουρισμόςel
dc.subject.keyworde-Commerceel
dc.subject.keywordm-Commerceel
dc.subject.keywordTourismel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»