Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΜπαμπούσης, Βάγης Α.
dc.date.accessioned2016-02-10T09:44:04Z
dc.date.available2016-02-10T09:44:04Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8392
dc.description.abstractΗ υπάρρουσα τεχνολογική συγκυρία με την ανάπτυξη της τεχνολογίας των επικοινωνιών (φωνής και δεδομένων) σε συνδυασμό με την μείωση του κόστους μεταφορών αλλά και την συνεχή απελευθέρωση των αγορών, έχει ωθήσει τις επιχειρήσεις να αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνονται την αγορά στην οποία ανταγωνίζονται, ειδικά όσον αφορά τα γεωγραφικά σύνορά αυτής. Μέσω αυτής της διπλωματικής εργασίας, γίνεται μια προσπάθεια αποτύπωσης της θεωρίας που αφορά την επέκταση των επιχειρήσεων σε νέες αγορές μέσω στρατηγικών διεθνοποίησης. Στη συνέχεια, η εργασία επιχειρεί να αποτυπώσει πως μια ασφαλιστική εταιρία με σαφή προσανατολισμό διεθνοποίησης, θα μπορούσε να διεισδύσει στην αγορά της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης. Γ ια το σκοπό αυτό, παρουσιάζεται η δομή μια ασφαλιστικής εταιρίας ζωής και τα προϊόντα που αυτή εμπορεύεται και γίνεται μια αναλυτική περιγραφή των αγορών της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, με ιδιαίτερη έμφαση στην αγορά των ασφαλειών. Συνοψίζοντας όλα τα παραπάνω, παρουσιάζεται το παράδειγμα της MetLife (πρώην Alico), μιας ασφαλιστικής εταιρείας ζωής που με κεντρικά γραφεία στην Αθήνα, εφάρμοσε στρατηγικές διεθνοποίησης στην αγορά της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης μετά την κατάρρευση των Κουμουνιστικών καθεστώτων και πέτυχε, με οδηγό το ελληνικό management, να έχει αυτή τη στιγμή παρουσία σε περισσότερες από 10 χώρες της Κεντρικής & Ανατολικής Ευρώπης με τζίρο που ξεπερνάει τα 2.5 δις δολάρια. Τα συμπεράσματα της διπλωματικής αφορούν τις αποφάσεις που πρέπει να λάβουν οι ελληνικές επιχείρησες οι οποίες, με δεδομένη τη μείωση της εσωτερικής ζήτησης λόγω της οικονομικής συγκυρίας, είναι υποχρεωμένες να στραφούν στις αγορές του εξωτερικού αναγνωρίζοντας συγχρόνως τις δυσκολίες της κάθε αγοράς που στοχεύουν και των επιλογών που έχουν για να επιτύχουν τους στόχους τους.el
dc.format.extent96el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΣτρατηγικές ανάπτυξης για την αγορά ασφαλειών ζωής της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el
dc.subject.keywordΔιεθνοποίησηel
dc.subject.keywordΚεντρική και Ανατολική Ευρώπηel
dc.subject.keywordΑσφαλιστικές εταιρείεςel
dc.subject.keywordΑσφάλειεςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»