Show simple item record

dc.contributor.advisorΧλωμούδης, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΜακρής, Ιωάννης
dc.date.accessioned2016-02-08T06:54:13Z
dc.date.available2016-02-08T06:54:13Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8361
dc.description.abstractΑπώτερος σκοπός της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας είναι να παρουσιάσει και να αναλύσει τα βασικά βήματα της μεθοδολογίας της Formal Safety Assessment και πώς αυτά προσαρμόζονται στη Λιμενική βιομηχανία. Μέσω του ορισμού της FSA, της ιστορικής εξέλιξή της, της αναλυτικής παρουσίασης των πέντε βημάτων της μεθόδου οδηγούμαστε στο συμπέρασμα ότι η εφαρμογή της FSA στο χώρο της ναυτιλιακής βιομηχανίας αποτελούσε επιτακτική ανάγκη και πώς η χρησιμοποίησή της συμβάλλει στην διασφάλιση και τη βελτίωση της ασφάλειας στο κλάδο της ναυτιλίας. Συμβολή αυτής της εργασίας αποτελεί η διερεύνηση της δυνατότητας προσαρμογής της μεθοδολογίας της FSA στη Λιμενική Βιομηχανία. Συγκεκριμένα, μελετώντας την μεθοδολογία FSA στα διάφορα είδη πλοίων, αποσκοπoύμε στη παρουσίαση του τρόπου εφαρμογής της FSA ανά περίπτωση και στη κατανόηση της αποτελεσματικότητας της μεθοδολογίας για να καταγράψουμε τις δυνατότητες αξιοποίησης από τα λιμάνια ή τερματικά τους. Έτσι, εξετάζουμε τον τρόπο με τον οποίο η μέθοδος αυτή μπορεί να συνδεθεί άμεσα με το πλαίσιο λειτουργίας της λιμενικής βιομηχανίας. Oι περιοχές και τομείς των λιμανιών που σχετίζονται με την FSA, η σταδιακή προσέγγιση της μεθοδολογίας που πρότειναν οι Trbojevic και Carr (2000), οι μελέτες της FSA για την αξιολόγηση των θαλάσσιων ατυχημάτων σε λιμάνια δημιουργούν τη πιθανότητα εφαρμογής μιας ενδεχόμενης προσαρμογής/προσέγγισης της μεθόδου στο λιμενικό περιβάλλον. Η μελέτη περίπτωσης της χρήσης της προσέγγισης της FSA στο τερματικό σταθμό Ε/Κ της Θεσσαλονίκης, αποτελεί μία πρώτης τάξεως ευκαιρία να αποδειχθεί ότι μία πιθανή προσέγγιση της συγκεκριμένης μεθόδου παρά τους κάποιους περιορισμούς που παρουσιάζει, μπορεί να συμβάλλει στη βελτίωση της ασφάλειας των λιμενικών εργασιών. Η εργασία ολοκληρώνεται με την παρουσίαση των τελικών συμπερασμάτων, που είναι αποτέλεσμα της ανάλυσης των 5 βημάτων και της εφαρμογής της μεθοδολογίας της Formal Safety Assessment και της ενδεχόμενης προσέγγισης της στο χώρο της ναυτιλιακής και λιμενικής βιομηχανίας (τερματικό σταθμό) αντίστοιχα.el
dc.format.extent95el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΛιμάνιαel
dc.subjectΝαυτική ασφάλειαel
dc.titleΤα βήματα της μεθοδολογίας της Formal Safety Assessment και η δυνατότητα προσαρμογής της στη λιμενική βιομηχανίαel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel
dc.subject.keywordΘαλάσσια ατυχήματαel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»