dc.contributor.advisor | Βίρβου, Μαρία | |
dc.contributor.author | Κακαές, Σεραφείμ | |
dc.date.accessioned | 2016-02-02T10:33:40Z | |
dc.date.available | 2016-02-02T10:33:40Z | |
dc.date.issued | 2013-12 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8314 | |
dc.description.abstract | Πλέον παρατηρούμε ότι οι τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών έχουν εισχωρήσει σε όλες τις πτυχές της οικονομικής και κοινωνικής ζωής. Από αυτήν την πραγματικότητα δεν θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστος και ο τομέας της εκπαίδευσης.
Όλο και περισσότεροι εκπαιδευτικοί φορείς χρησιμοποιούν προϊόντα της τεχνολογίας έτσι ώστε να βελτιώσουν τον συγκεκριμένο τομέα και πλέον μπορούμε να μιλάμε για νέο είδος εκπαίδευσης που έχει ενσωματώσει την νέα τεχνολογία και ξεφεύγει πλέον από τα παραδοσιακά στερεότυπα.
Η εφαρμογή των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση εδώ και χρόνια έχει κινήσει το ενδιαφέρον πολλών ερευνητών με αποτέλεσμα την χρησιμοποίηση ευρύτερων επιστημονικών κλάδων όπως π.χ της γνωστικής ψυχολογίας.
Τα ευφυή διδακτικά συστήματα καθώς και τα εξατομικευμένα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα είναι πλέον πραγματικότητα. Έξυπνα εκπαιδευτικά συστήματα αναλαμβάνουν την εκπαίδευση προσαρμόζοντας το περιεχόμενό και την στρατηγική διδασκαλίας στις ανάγκες του κάθε χρήστη.
Στην παρούσα εργασία αναπτύχθηκε ένα δικτυακό εκπαιδευτικό περιβάλλον για το μάθημα της ανάπτυξης εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον. Ένα σύστημα που ο χρήστης έχει πρόσβαση σε εκπαιδευτικό υλικό, αξιολογείται μέσω ασκήσεων και του παρέχεται η κατάλληλη ανάδραση ανάλογα τις επιδόσεις και τα εκπαιδευτικά κενά που ανακαλύπτεται ότι υπάρχουν. Η διαχείριση των μαθημάτων και των ασκήσεων γίνεται από τον εκπαιδευτικό. | el |
dc.format.extent | 91 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Εκπαίδευση -- Ηλεκτρονικοί υπολογιστές -- Προγράμματα | el |
dc.subject | Εκπαίδευση -- Πληροφορική | el |
dc.subject | Εκπαιδευτικό λογισμικό | el |
dc.title | Δικτυακή εκπαιδευτική πύλη για το μάθημα της ανάπτυξης εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον | el |
dc.title.alternative | Web educational portal for the lesson of application development in programming environment | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | Now we observe that the information and communication technologies have penetrated into all aspects of economic and social life. From this fact could not be left untouched and the education sector.
More and more educational institutions use technology products in order to improve in this area and now we can talk about a new kind of education that incorporates new technology and gets most of the traditional stereotypes.
Implementation of the new technologies in education for years has aroused the interest of many researchers resulting in wider use of disciplines like cognitive psychology.
Intelligent educational systems and personalized learning environments is now a reality. Intelligent educational systems undertake education by adapting the content and teaching strategy to the needs of each user.
In this work we developed a web learning environment for the course of application development in programming environment. Τhe user has access to learning materials, evaluated through exercises and receive appropriate feedback depending on performance and educational gaps that are discovered. Management courses and exercises done by the teacher. | el |
dc.contributor.master | Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής | el |
dc.subject.keyword | Μάθημα ανάπτυξης εφαρμογών | el |