Show simple item record

Τραπεζικό σύστημα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων myBank

dc.contributor.advisorΒίρβου, Μαρία
dc.contributor.authorΚαρατζογιάννης, Στέφανος
dc.date.accessioned2016-01-29T09:49:22Z
dc.date.available2016-01-29T09:49:22Z
dc.date.issued2013-10
dc.identifier.urihttp://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8274
dc.description.abstractΣτην κοινωνία που ζούμε, όπου η αγορά έχει γίνει πάρα πολύ ανταγωνιστική, οι διοικούντες των επιχειρήσεων θα πρέπει να είναι πάρα πολύ προσεκτικοί στον τρόπο που διαχειρίζονται την επιχείρησή τους, στις πολιτικές που ακολουθούν και στις αποφάσεις που παίρνουν. Ειδικότερα, στον τραπεζικό κλάδο, στις μέρες μας, τα πράγματα είναι ακόμη πιο δύσκολα. Οι τράπεζες βρίσκουν πολλές δυσκολίες στην προσπάθεια να ανταπεξέλθουν στην αγορά και ο ανταγωνισμός μεταξύ τους είναι πολύ μεγάλος. Το διοικητικό προσωπικό μιας τράπεζας, θα πρέπει να σχεδιάσει με πολλή προσοχή το πώς θα ενεργήσει σε σχέση με τον οργανισμό του. Πέρα όμως από τις διοικητικές ικανότητες και την εμπειρία που θα πρέπει να έχουν οι διοικούντες μιας τράπεζας, για ανταπεξέλθουν στις ανάγκες της αγοράς, θα πρέπει να έχουν ένα πληροφοριακό σύστημα που να τους επιτρέπει να γνωρίζουν την κατάσταση του οργανισμού τους, να ξέρουν τους πελάτες τους και τις ανάγκες τους και να είναι λειτουργικό ως προς τις υπηρεσίες που προσφέρει ο οργανισμός. Ένα τέτοιο πληροφοριακό σύστημα, αρχικά θα πρέπει να περιλαμβάνει όλα τα βασικά κομμάτια ενός κλασσικού τραπεζικού συστήματος, όπως τα παρακάτω: - Σύστημα Διαχείρισης Πελατείας - Σύστημα Λογαριασμών (Καταθέσεις) - Σύστημα Δανείων Πέρα όμως από αυτά τα βασικά στοιχεία χρειάζεται, όπως όλοι οι σύγχρονοι οργανισμοί, ένα σύστημα το οποίο να επιτρέπει στην τράπεζα να γνωρίζει τους πελάτες της και τις ανάγκες τους τις οποίες μπορεί να ικανοποιήσει, να σχεδιάζει στρατηγικές και γενικότερα να δημιουργεί μια καλή σχέση του οργανισμού με τον πελάτη. Αυτό λοιπόν που χρειάζεται μια σύγχρονη τράπεζα, είναι ένα τραπεζικό σύστημα που μέσα να συμπεριλαμβάνει και ένα σύστημα «Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων» (CRM). Ένα τραπεζικό σύστημα μπορούμε να καταλάβουμε τι εξυπηρετεί, όμως τι είναι ένα σύστημα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (πλέον CRM); Παρακάτω, θα προσπαθήσουμε να εξηγήσουμε σε λίγες γραμμές ένα σύστημα CRM και να καταλάβουμε πόσο μεγάλο όφελος έχει ένας οργανισμός που χρησιμοποιεί ένα τέτοιο σύστημα. Ένα επιτυχές σύστημα CRM, αναπτύσσεται με γνώμονα την βελτίωση της σχέσης της επιχείρησης με τον πελάτη. Ένα σύστημα CRM βοηθάει έναν οργανισμό να αποκτήσει περισσότερους πελάτες και κατ’ επέκταση αυξάνει τα κέρδη. Στις μέρες μας, όλες οι αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις διαχειρίζονται τη σχέση με τους πελάτες τους και όλες τις πληροφορίες που αφορούν αυτή τη σχέση, με διάφορους τρόπους. Κάποιοι κρατάνε κάρτες πελατών, κάποιοι άλλοι κρατούν σημειώσεις στις φορητές τους συσκευές χωρίς κανείς άλλος να μπορεί να δει αυτές τις πληροφορίες. Άλλοι χρησιμοποιούν αρχεία Excel ή έγγραφα στο διαδίκτυο (Google Drive, Microsoft SkyDrive κ.α.). Αυτά μπορεί να βοηθήσουν για κάποιο καιρό για μικρές επιχειρήσεις οι οποίες δεν έχουν τα φόντα να αναπτυχθούν. Αν θέλουν λοιπόν να αναπτυχθούν, μάλλον θα πρέπει να σκεφτούν να χρησιμοποιήσουν ένα σύστημα CRM, το οποίο θα τους βοηθήσει να συλλέξουν χρήσιμες πληροφορίες σε ένα κεντρικό σύστημα, οι οποίες θα είναι διαθέσιμες σε όλους τους χρήστες του συστήματος. Ένα σύστημα CRM είναι ένα πελατοκεντικό σύστημα το οποίο, αν ένας οργανισμός θέλει να το χρησιμοποιήσει, θα πρέπει να αποκτήσει και την αντίστοιχη φιλοσοφία. Θα πρέπει αυτή η φιλοσοφία να υιοθετηθεί από όλα τα μέλη της επιχείρησης, από τον διευθύνοντα σύμβουλο μέχρι τον τελευταίο υπάλληλο. Για να είναι επιτυχές, ένα σύστημα CRM σε μια επιχείρηση, θα πρέπει να έχουν οριστεί κατάλληλες διαδικασίες ώστε να προάγουν αυτή τη φιλοσοφία, αλλά επίσης να επιλεγεί και η σωστή τεχνολογία η οποία θα είναι σε θέση να εξυπηρετήσει αυτές τις διαδικασίες και να μπορεί εμφανίσει όλες αυτές τις πληροφορίες στους τελικούς χρήστες, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, ώστε οι τελικοί χρήστες να μην διστάζουν να χρησιμοποιήσουν αυτό το σύστημα CRM. Η διαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRM) είναι μια στρατηγική που χρησιμοποιεί μια επιχείρηση για να μάθει περισσότερα για τις ανάγκες και τις συμπεριφορές των πελατών της, ώστε να μπορέσει να αναπτύξει καλές σχέσεις μαζί τους. Τέλος, να αναφέρουμε πως όταν σκεφτόμαστε τη διαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRM) ως κάτι τεχνικό, αυτό είναι λάθος. Η διαχείριση πελατειακών σχέσεων είναι μια διαδικασία, η οποία θα βοηθήσει την επιχείρηση να συλλέξει διάφορα κομμάτια πληροφοριών για τους πελάτες της, τις πωλήσεις της, την αποδοτικότητα του marketing, τις τάσεις της αγοράς, την αποτελεσματικότητα. Όλα αυτά λοιπόν, θα οδηγήσουν τους διοικούντες της επιχείρησης στο να έχουν μια συνολική και ενημερωμένη εικόνα για τον οργανισμό τους και θα τους οδηγήσει σε σωστότερες αποφάσεις.el
dc.format.extent72el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΤραπεζικό σύστημα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων myBankel
dc.title.alternativeBanking customer relationship management system myBankel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENIn our society, where the market has become very competitive, the business executives of an organization should be very careful concerning the way they manage their businesses, the policies they abide by and the decisions they take. Especially, in the banking industry, in our days, things are even more difficult. Banks have many difficulties trying to cope with the market needs and the competition among them is great. The executives of a bank should be very careful when designing their acts upon their organization. Apart from the administrative skills and the experience that the executives of a bank should have, in order to cope with market needs, they should have an information system that allows them to be informed about their organization’s status, know their customers and their needs, but also a system that is functional, concerning the services that they provide. Such an information system, at first should include all the basic components of a classic banking system, like the following: - Customer Management System - Account System (Deposits) - Loans System Beyond these basic components, what’s needed, as in every modern organization, is a system allows the bank to know their customers and their needs which the organization can satisfy, to be able to design strategies and in general, establish a good relationship between the customer and the organization. Thus, what a modern bank needs is a banking system that also contains a CRM System (Customer Relationship Management). We can understand what a banking system serves, but what is a CRM system? In the following few lines, we are going to try to explain what a CRM system is and realize the great benefits that an organization should have, when using such a system. A successful CRM system is built around the people relationships and aims on improving these relationships. A CRM system helps an organization get more customers, which of course means more profits. Today, all growing businesses manage customer connections and all information around them, in a variety of ways. Others use note cards, others keep notes on their mobile devices without being able to share them with anybody else. Others use Excel files or online documents (Google Drive, Microsoft SkyDrive etc). These things can help a small business for a certain amount of time, but they don’t have any perspective of growing. What they actually need, if they want to have fast growth, is to use a CRM system that is going to help them collect useful information on a central system, which will be available throughout all the system users. A CRM system is a customer-centric system. If an organization wants to use a CRM system, they should evolve such a philosophy. This philosophy should be adopted by every member of the organization, from the CEO to the last end user. In order to be successful, a CRM system in a business, proper processes should be established, that enhance this philosophy, but also the right technology should be selected, that can support these processes and provide all this data to the end users, in the best way, so that the end users won’t hesitate to extensively use this CRM system. Customer Relationship Management is a strategy used to learn more about customer’s needs and behaviors in order to develop stronger business relationships with them. Concluding, we should say that when we think of CRM as something technological, we are wrong. Customer Relationship Management is a process, which will help a business bring together pieces of information about customers, sales, marketing effectiveness, market trends and responsiveness. All these things, will help the business executives to have an overall and updated view of their organization and lead them to better decision making.el
dc.contributor.masterΠροηγμένα Συστήματα Πληροφορικήςel
dc.subject.keywordΤράπεζεςel
dc.subject.keywordΠληροφοριακά συστήματαel
dc.subject.keywordΣύστημα διαχείρισης πελατείαςel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»