Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΑρέθα, Σοφία Γ.
dc.date.accessioned2006-08-02T10:24:59Z
dc.date.available2006-08-02T10:24:59Z
dc.date.issued2006-08-02T10:24:59Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/825
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια η ανάπτυξη της τεχνολογίας των πληροφοριών (I.T./ Information Technology) και η υιοθέτηση της από τον επιχειρηματικό κόσμο αποτέλεσε παράγοντα σημαντικότατων αλλαγών με σαφείς επιρροές στο χώρο του μάρκετινγκ. Τα δύο κυριότερα I.T. αναπτύγματα είναι οι βάσεις δεδομένων που επιτρέπουν την αποθήκευση των πληροφοριών και τα δίκτυα που εξασφαλίζουν τη διακίνησή τους. Η εξάπλωση της τεχνολογίας των πληροφοριών στις σύγχρονες αγορές σημαίνει ότι οι πελάτες είναι σε θέση να γνωρίζουν τα ίδια ίσως και περισσότερα για τους προμηθευτές απ’ όσα ξέρουν αυτοί για εκείνους. Επιπλέον ο σημερινός καταναλωτής είναι περισσότερο συνειδητοποιημένος σε θέματα μάρκετινγκ (απορρίπτοντας παραδοσιακά μοντέλα προώθησης και πώλησης), είναι πιο μορφωμένος, ζει σε συνθήκες υψηλού άγχους, είναι περισσότερο εξειδικευμένος, ζει περισσότερο και δέχεται μεγαλύτερη επιρροή από το σημερινό πολυπολιτισμικό περιβάλλον. Οι παράγοντες αυτοί οδήγησαν σε αύξηση της δύναμης των καταναλωτών με αποτέλεσμα οι σύγχρονες αγορές να καθοδηγούνται πλέον από τους πελάτες και τις επιθυμίες τους και όχι από τις επιχειρήσεις. Αν σε αυτό προστεθεί η υπερπροσφορά προϊόντων, η ατελείωτη ροή διαφημίσεων αλλά και η ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας σε ολοένα και αυξανόμενα παγκόσμιο επίπεδο προκύπτει μια πραγματικότητα που απαιτεί ένα νέο πιο αποδοτικό μοντέλο μάρκετινγκ. Οι πρώτες αλλαγές στο μάρκετινγκ ήρθαν με την εφαρμογή του Άμεσου Μάρκετινγκ (Direct Marketing). Το Μαζικό Μάρκετινγκ δεν μπορούσε να εξυπηρετήσει τη νέα πραγματικότητα. Οργανώνονταν γύρω από τη δημιουργία μάρκας για κάθε προϊόν και την προσέλκυση μεριδίου αγοράς για αυτό. Το Άμεσο Μάρκετινγκ, αντιθέτως εστιάζει την προσοχή του στους πελάτες και όχι στο προϊόν. Η φιλοσοφία του έγκειται στο ότι είναι πιο αποτελεσματικό να προσπαθούμε να καταλάβουμε τους πελάτες ως μεμονωμένα άτομα παρά να χτίζουμε μάρκες. Οι άμεσοι μαρκετίστες ενδιαφέρονται να κερδίσουν άμεση ανταπόκριση για το λόγο αυτό θα χρησιμοποιήσουν στην επικοινωνία τους με τους πελάτες μέσα που επιτρέπουν την άμεση επαφή.
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoother
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΤουρισμός -- Μάρκετινγκ
dc.subjectDirect marketing
dc.subjectCustomer services
dc.titleΣύγχρονες μέθοδοι μάρκετινγκ και εφαρμογή τους στην τουριστική βιομηχανία : direct marketing, customer relationship marketing και internet marketing. Ποια έιναι η φιλοσοφία και τα εργαλεία εφαρμογής τους, ποιες είναι οι κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες που οδήγησαν στην αναπτυξή τους και πως υιοθέτησαν από την τουριστική βιομηχανία
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/825
europeana.typeIMAGE
dc.format.bytes753719 bytes
dc.identifier.call338.43 ΑΡΕ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»