Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorΠαντελής, Γρηγόρης
dc.date.accessioned2016-01-25T09:29:05Z
dc.date.available2016-01-25T09:29:05Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8227
dc.description.abstractΗ ραγδαία ανάπτυξη της πληροφορικής τα τελευταία χρόνια είχε ως αποτέλεσμα την μεταβολή της καθημερινότητας των ανθρώπων, επιφέροντας σημαντικές αλλαγές σε πολλούς κλάδους της οικονομίας αλλά και της κοινωνίας. Ένας από τους κλάδους αυτούς στον οποίο η τεχνολογική εξέλιξη επέδρασε σημαντικά είναι και αυτός του τουρισμού και ειδικότερα των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Μέσα στα πλαίσια αυτά φαντάζει εξαιρετικά ενδιαφέρον και σημαντικό, η εξέταση των δυνατοτήτων που παρέχει η τεχνολογία στον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν, προβάλλονται και εξελίσσονται οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στην Ελλάδα και τον κόσμο. Μέσα από την παρούσα μελέτη καταγράφονται και αναλύονται οι επιπτώσεις της πληροφορικής στον κλάδο των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στην Ελλάδα. Για την καλύτερη απόδοση και κατανόηση των εννοιών και των δεδομένων, η μελέτη είναι χωρισμένη σε δυο μέρη. Στο πρώτο μέρος, το οποίο αποτελεί και το θεωρητικό κομμάτι, γίνεται αναφορά στις βασικές έννοιες του marketing και της στρατηγικής, ενώ παράλληλα, καταγράφονται και οι μεταβλητές της τεχνολογίας της πληροφορικής στον ξενοδοχειακό κλάδο. Στο δεύτερο μέρος, το οποίο αποτελεί και το πρακτικό τμήμα της μελέτης, γίνεται μια περιγραφή, μέσω της ανάλυσης μιας περίπτωσης ενός ξενοδοχείου (Kavos), μικρού σε μέγεθος, στο νησί της Νάξου, σχετικά με τη στρατηγική που ακολουθεί και με τον τρόπο με τον οποίο αξιοποιεί τα πληροφοριακά συστήματα για τον εκσυγχρονισμό του και την καλύτερη οργάνωσή του. Στο πρώτο κεφάλαιο της μελέτης γίνεται μια σύντομη αλλά απαραίτητη περιγραφή των εννοιών των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, καθώς επίσης και των εννοιών της στρατηγικής και του marketing, στον ξενοδοχειακό κλάδο. Παράλληλα, αναφέρεται και η σχέση που έχει ο συγκεκριμένος κλάδος στην Ελλάδα με το πλέον χρήσιμο εργαλείο πληροφορικής, που είναι το διαδίκτυο. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζονται και αναλύονται τα ηλεκτρονικά συστήματα που χρησιμοποιούνται στα ξενοδοχεία, με αναφορά στη μηχανοργάνωσή τους, στο hardware δηλαδή, στο software και στο κεντρικό σύστημα κρατήσεων που χρησιμοποιούν. Επίσης, στο κεφάλαιο αυτό εξετάζονται και οι στρατηγικές επιπτώσεις που επιφέρουν οι νέες τεχνολογίες στον ξενοδοχειακό κλάδο, παρουσιάζοντας παράλληλα τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά τους, τους κινδύνους και τις απειλές που επιφέρουν, καθώς επίσης και τις τάσεις που μπορεί να εμφανισθούν στο άμεσο μέλλον.Το τρίτο και το τέταρτο κεφάλαιο της μελέτης, το πρακτικό μέρος, είναι αυτά που παρουσιάζουν μεγάλο ενδιαφέρον, μιας και περιλαμβάνουν την εξέταση της μελέτης του ξενοδοχείου Kavos στη Νάξο. Μέσα από την ανάλυση αυτή καταδεικνύεται η μεγάλη σημασία της χρήσης της πληροφορικής στην οργάνωση, στη λειτουργία και στην προώθηση της συγκεκριμένης ξενοδοχειακής μονάδος, αλλά και γενικότερα. Τέλος, στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα συμπεράσματα της μελέτης και προτείνονται κάποιες λύσεις επί του τομέα του marketing της ξενοδοχειακής επιχείρησης που εξετάζεται, προκειμένου η επιχείρηση να αντιμετωπίσει τις δυσκολίες που παρουσιάζονται, να σταθεί απέναντι στις προκλήσεις και να χαράξει μια στρατηγική που θα συμβαδίζει με τις εξελίξεις στις νέες τεχνολογίες.el
dc.format.extent79el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΗ εξέταση των δυνατοτήτων που παρέχει το διαδίκτυο στην ολοκλήρωση της στρατηγικής μάρκετινγκ ενός μικρού ξενοδοχείουel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENThe rapid development of information technology in recent years has resulted in a change in the daily lives of people by making significant changes in many sectors of the economy and society. One of those sectors in which technological developments significantly impacted is that of tourism and especially the hotel business. In this context it seems very interesting and important to examine the possibilities that technology provides in the way they operate, run and evolve the hotel business in Greece and the world. Through this study recorded and analyzed the impact of IT in the lodging industry in Greece. For better performance and understanding of concepts and data, the study is divided into two parts. In the first part, which is the theoretical part, a reference to the basic concepts of marketing and strategy, while recorded and variables of information technology in the hospitality industry. In the second part, which is the practical part of the study, we describe, through the analysis of a case of a hotel (Kavos), small in size, the island of Naxos on the strategy pursued and how utilizes information systems to modernize and better organization. In the first chapter of the study is a brief but necessary basic concepts for the hotel, as well as the concepts of strategy and marketing, in the hotel industry. Moreover, petitioner and relationship the account sector in Greece with the most useful tool that is the internet. The second chapter presented and analyzed the electronics systems used in hotels, with reference to computerization, i.e. in hardware, in software and in the central reservation system they use. Also in this chapter are examined and strategies impacts of new technologies in the hospitality industry and presenting the advantages and disadvantages, risks and threats entailed, as well as trends that may occur in the near future. The third and fourth chapter of the study, the practical part, they are of great interest, and includes an examination of the design of the hotel Kavos in Naxos. Through this analysis demonstrated the great importance of the use of IT in the organization, the functioning and promote consideration hotel unit, and beyond. Finally, the fifth chapter presents the conclusions of the study and proposes some solutions for the field of marketing of hotel business under consideration, in order for the company to cope with the difficulties presented to stand up to the challenge and develop a strategy that is in line with the developments in new technologies.el
dc.contributor.masterMBA Tourism Management - Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων - Μάνατζμεντ Τουρισμούel
dc.subject.keywordΞενοδοχειακός κλάδοςel
dc.subject.keywordΣτρατηγικήel
dc.subject.keywordMarketingel
dc.subject.keywordΔιαδίκτυοel
dc.subject.keywordΞενοδοχείο Kavosel
dc.subject.keywordIndustry hotelel
dc.subject.keywordStrategyel
dc.subject.keywordInternetel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»