Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣφακιανάκης, Μιχαήλ
dc.contributor.authorΧατζή, Ελπίδα
dc.date.accessioned2016-01-21T12:30:27Z
dc.date.available2016-01-21T12:30:27Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8207
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία έχει ως στόχο της να εξετάσει το σύγχρονο τοπίο των Μέσων Επικοινωνίας, αλλά και ενημέρωσης σε συνδυασμό με την τεχνολογική ανάπτυξη που συντελείται με ταχείς ρυθμούς. Επιπλέον, στοχεύει στο να προσδιορίσει το ρόλο των Μέσων Επικοινωνίας στον Τουρισμό σε διεθνές, αλλά και Ελληνικό επίπεδο, να διευκρινίσει την εξοικείωση των χρηστών με τη νέα τεχνολογία, αλλά και να προτείνει πιθανές αλλαγές, οι οποίες θα μπορούσαν να βελτιώσουν την προσέγγιση τουριστών από τους επιχειρηματίες. Συμπερασματικά, οι ελληνικές επιχειρήσεις φαίνεται να προχωρούν προς τον εκσυγχρονισμό, ωστόσο, αυτό πραγματοποιείται με αργούς ρυθμούς. Ακόμη, παρατηρείται μικρή σχετικά προσφορά συναλλακτικών και διαδραστικών υπηρεσιών, οι οποίες προέρχονται κυρίως από επιχειρήσεις των κλάδων των μεταφορών και των ξενοδοχείων, ενώ υπάρχει σαφής έλλειψη πληροφόρησης των χρηστών σχετικά με την ιδιωτικότητα και την ασφάλεια χρήσης, αλλά και σύνδεσης μέσω ασφαλούς εξυπηρετητή (browser). Το διαδίκτυο αποτελεί πλέον την κύρια πηγή ενημέρωσης των τουριστών και χρήζει μέγιστης αξιοποίησής του από τους επιχειρηματίες του κλάδου. Οι τουρίστες και γενικότερα οι εν δυνάμει τουρίστες επιδιώκουν να καθορίσουν το τουριστικό προϊόν που τους ενδιαφέρει πρωταρχικά μέσα από το διαδίκτυο. Οι νέες τεχνολογίες επιτρέπουν μία ευρύτατη προβολή των προορισμών και των υπηρεσιών, συνδυάζοντας πολλές τεχνολογικές εφαρμογές με σκοπό να καταστήσουν τα προαναφερθέντα πιο ελκυστικά. Ειδικότερα, τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης αποτελούν μία ιδιαίτερα αξιόλογη εφαρμογή, η οποία επιφέρει σημαντικά αποτελέσματα ως κανάλι προώθησης, όχι μόνο στον τομέα του τουρισμού, αλλά και σε άλλους.el
dc.format.extent96el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΟι νέες τεχνολογίες στα μέσα επικοινωνίας & η επίδραση τους στον τουρισμόel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterMBA Tourism Management - Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων - Μάνατζμεντ Τουρισμούel
dc.subject.keywordΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.subject.keywordΜέσα Μαζικής Ενημέρωσηςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»