Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜάλλιαρης, Πέτρος
dc.contributor.authorΑντωνίου, Μαρία Π.
dc.date.accessioned2015-09-26T11:43:56Z
dc.date.available2015-09-26T11:43:56Z
dc.date.issued2013-03
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7822
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία πραγματεύεται την είσοδο μιας νέας, άγνωστης σε πολλούς και με λίγες εφαρμογές στην Ελλάδα, τεχνολογίας. Η τεχνολογία ραδιοσυχνικής αναγνώρισης, RFID (Radio Frequency Identification), η αγορά αυτής, καθώς και η ανάλυσή της με όρους μάρκετινγκ, αποτελούν το αντικείμενο της εργασίας. Στα κεφάλαια αυτής, γίνεται μια προσπάθεια να διερευνηθεί και αναλυθεί μια τεχνολογία και οι υπηρεσίες, που συνεπάγονται μέσα από την χρήση της, σαν να είναι αυτή ένα προϊόν. Σε πρώτη φάση λοιπόν, πραγματοποιείται μια ανάλυση της τεχνολογίας αυτής. Στην συνέχεια παρουσιάζονται οι εξελίξεις αυτής της σύγχρονης τεχνολογίας μέσα από μια νεοσύστατη εταιρεία. Η εργασία, λοιπόν, ξεκινώντας με μια παρουσίαση της τεχνολογίας, συνεχίζει δίνοντας μια επισκόπηση στην αγορά της τεχνολογίας σε Ελλάδα και το εξωτερικό μαζί με μελέτες περίπτωσης (case studies) εφαρμογών. Ο κλάδος ο οποίος ανταγωνίζεται μια εταιρεία παροχής λύσεων RFID είναι ευρύτερος, η ανάλυσή του, το περιβάλλον, οι ευκαιρίες και απειλές, οι στρατηγικές μάρκετινγκ και οι κρίσιμοι παράγοντες, οι φραγμοί στο ιδιωτικό απόρρητο, κ.α. αναγνωρίζονται και παρουσιάζονται στην συνέχεια. Τέλος, πρόταση αυτής της εργασίας είναι η συνέχιση και η αποδοχή αυτή της τεχνολογίας μαζί με κάποιους περιορισμούς που αφορούν την ηθική και το ιδιωτικό απόρρητο, αλλά σε καμία περίπτωση η άρνηση εξέλιξης αυτής στην ζωή μας.el
dc.format.extent192el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectRadio frequency identification systemsel
dc.subjectInventory control -- Automationel
dc.subjectPrivacy, Right ofel
dc.titleΑνάλυση μάρκετινγκ στην νέα τεχνολογία ραδιοσυχνικής αναγνώρισηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.identifier.call658.514 ΑΝΤel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»