Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΡετάλης, Συμεών
dc.contributor.authorΧατζητσινίδου, Ευαγγελία
dc.date.accessioned2015-09-26T10:44:42Z
dc.date.available2015-09-26T10:44:42Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7818
dc.description.abstractΗ αλληλεπίδραση μεταξύ ανθρώπου- υπολογιστή μπορεί στις μέρες μας να καθοδηγείται από τις κινήσεις του ανθρώπινου σώματος, μέσω μίας ψηφιακής κάμερας, και χωρίς να είναι ανάγκη να μεσολαβούν άλλες συσκευές εισόδου. Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία, περιγράφει την τεχνολογία ανίχνευσης κίνησης μέσω μίας ψηφιακής κάμερας, μελετώντας τα οφέλη της και παραθέτοντας εφαρμογές που κάνουν χρήση της τεχνολογίας αυτής. Επιπλέον, περιγράφει τη διαδικασία σχεδίασης, ανάπτυξης και αξιολόγησης της πολυμεσικής εφαρμογής «Ανακαλύπτω την ελληνική μυθολογία με κίνηση» που βασίστηκε στην τεχνολογία ανίχνευσης κίνησης. Επιδιωκόμενος στόχος ήταν η δημιουργία ενός ελκυστικού υλικού και μίας σύγχρονης μεθοδικής διδακτικής προσέγγισης με την ενεργή συμμετοχή των μαθητών στη διδακτική πράξη. Το γνωστικό αντικείμενο που επιλέχθηκε ήταν η ιστορία, στη θεματική ενότητα της ελληνικής μυθολογίας, που αποτελεί τμήμα των προγραμμάτων των σχολείων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Η πολυμεσική εφαρμογή απευθύνεται κατά κύριο λόγο σε μαθητές της Τρίτης Δημοτικού της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Η επιλογή του περιεχομένου του στηρίχθηκε στο αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, με διαθεματική προσέγγιση του αντικειμένου.el
dc.format.extent108el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectEducational gamesel
dc.subjectSimulation games in educationel
dc.subjectEducation, Elementary -- Computer-assisted instructionel
dc.subjectΠαιχνίδια, Εκπαιδευτικάel
dc.subjectΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Διδασκαλία με τη βοήθεια ηλεκτρονικού υπολογιστήel
dc.titleΕκπαιδευτικά παιχνίδια προσομοίωσηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.identifier.call371.334 ΧΑΤel
dc.description.abstractENThe human-computer interaction can nowadays be accomplished by the movements of the human body, which are tracked by a digital camera, without the mediation of other input devices. This master thesis describes the motion detection technology, studying its benefits and giving examples of applications that make use of this technology. Furthermore, it describes the design pro-cess, the development and the evaluation of the multimedia application "Discovering Greek mythology through movement", an application that was based on motion detection technologies. The objective was to create an attractive material and a modern, methodical teaching ap-proach with the active participation of students in the classroom. The chosen subject was History, in the thematic unity of Greek mythology, which is part of the Greek primary education curriculum. The multimedia application is mainly addressed to third grade stu-dents of Primary School. The selection of the content was based on the curriculum of the Ministry of Lifelong Learning and Religious Affairs, with a cross-thematic approach to the object.el
dc.contributor.masterΨηφιακά Συστήματα και Υπηρεσίεςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»