Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ο ρόλος της εκπαίδευσης του προσωπικού στη διοίκηση ανθρωπίνων πόρων: μελέτη περίπτωσης του Αρεταίειου Νοσοκομείου

dc.contributor.advisorΧατζηδήμα, Σταματίνα
dc.contributor.authorΤέζα, Μαρία-Άννα
dc.date.accessioned2015-09-23T09:02:25Z
dc.date.available2015-09-23T09:02:25Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7778
dc.description.abstractΕίναι πλέον γενικώς αποδεκτό πως η ανταγωνιστικότητα της οικονομίας οικοδομείται σε στελέχη με εξειδικευμένη γνώση και γενική καλλιέργεια που συνεχώς εμπλουτίζεται και επικαιροποιείται στη σημερινή κοινωνία της γνώσης και της πληροφορίας. Η εκπαίδευση και εξειδίκευση των επαγγελματιών υγείας αποτελεί μέρος της ορθολογικής κατανομής και αξιοποίησης αυτών με στόχο την αποδοτικότερη λειτουργία των υπηρεσιών υγείας. Η εργασία αυτή σκοπό έχει να διερευνήσει τις εκπαιδευτικές ανάγκες των εργαζομένων (διοικητικό και νοσηλευτικό/μαιευτικό προσωπικό) στο δημόσιο πανεπιστημιακό Αρεταίειο νοσοκομείο, την επιθυμία τους για μετεκπαίδευση, το ποσοστό αυτών που έχουν μετεκπαιδευτεί, καθώς και τις αντιλήψεις τους για τα κίνητρα, που θα μπορούσε να προσφέρει η Υπηρεσία τους για την περαιτέρω επιμόρφωση τους. Στο πρώτο μέρος γίνεται μια θεωρητική προσέγγιση του θέματος με έμφαση στην αξία της συνεχιζόμενης εκπαίδευσης και της αναγκαιότητας ύπαρξής της, καθώς και στα υπάρχοντα εκπαιδευτικά προγράμματα και μεθόδους των δημοσίων φορέων. Στο δεύτερο μέρος, το οποίο περιλαμβάνει το εμπειρικό τμήμα της εργασίας, γίνεται ανάλυση, ποσοστοποίηση και σύγκριση των αποτελεσμάτων των ερωτηματολογίων. Τέλος, στο τρίτο μέρος διατυπώνονται τα συμπεράσματα της έρευνας και προτάσεις για την κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών του προσωπικού στο Αρεταίειο νοσοκομείο. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι το διοικητικό και νοσηλευτικό/μαιευτικό προσωπικό επιθυμούν να μετεκπαιδευτούν και αναγνωρίζουν την αξία της συνεχιζόμενης επαγγελματικής εκπαίδευσης. Τα πιο δημοφιλή θέματα για περαιτέρω εκπαίδευση είναι επαγγελματικής φύσεως (ειδικότητας), διοικητικά και πληροφορικής, καθόσον μόνο το 1/3 των εργαζομένων έχει μετεκπαιδευτεί. Οι εργαζόμενοι αναγνωρίζουν ως πρωτεύοντα τα προσωπικά οφέλη σε σχέση με τα επαγγελματικά, όσον αφορά στη συνεχιζόμενη εκπαίδευση, ενώ θεωρούν ισχυρότερα τα κίνητρα της επαγγελματικής καταξίωσης από εκείνα της χορήγησης εκπαιδευτικής άδειας.el
dc.format.extent130el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΝοσοκομεία -- Διοίκηση προσωπικούel
dc.subjectHospital -- Personnel administrationel
dc.subjectΝοσοκομεία -- Διοίκηση και οργάνωσηel
dc.subjectHospital Administrationel
dc.subjectHealth services administrationel
dc.subjectΔιοίκηση υπηρεσιών υγείαςel
dc.titleΟ ρόλος της εκπαίδευσης του προσωπικού στη διοίκηση ανθρωπίνων πόρων: μελέτη περίπτωσης του Αρεταίειου Νοσοκομείουel
dc.title.alternativeThe role of employee education in human resource management: case study of Aretaieio Hospitalel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.identifier.call362.11'0 68 ΤΕΖel
dc.description.abstractENIt is now generally accepted that economic competitiveness is built on employees with specialized knowledge and general culture that is constantly enriched and updated in today's society of knowledge and information. Training and improved skills of health professionals are essential for the rational allocation and use of employees in the health system in order to achieve efficient operation of health services. This paper aims to examine the educational needs of employees (administrative and nursing/midwife staff) in the public university hospital Aretaeio, their desire for further education, the proportion of retrained staff, as well as and their perceptions on the incentives that the organizations could provide for further education of employees. The first part includes a theoretical approach emphasizing on the value and the need of continuing education, with a reference in the existing educational programs and methods of public organizations. The second part, which is the empirical part of this study, consists of the data analysis and the discussion of the results. Finally, the third part sets out the research findings and proposals in order to meet the educational needs of staff in Aretaeio hospital. The results showed that the administrative and medical / obstetric staff wishes to be retrained and recognize the value of continuing professional education. The most popular topics for further education are professional specialization, administration and IT, since only one third of the employees has been retrained so far. Employees recognize the professional benefits of continuing education are less important than the personal benefits, while they prefer the incentives for personal and professional improvement than those for educational leave and financial support.en
dc.corporate.nameΑνώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά Τεχνολογικού Τομέαel
dc.contributor.masterΟικονομικά και Διοίκηση της Υγείαςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»