Εμφάνιση απλής εγγραφής

Διερεύνηση ικανοποίησης μεταμοσχευμένων νεφροπαθών από την ποιότητα υπηρεσιών υγείας του Γενικού Νοσοκομείου Αθηνών « Λαϊκό »

dc.contributor.advisorΠαπαηλίας, Θεόδωρος
dc.contributor.authorΔανιηλίδου, Κλεοπάτρα
dc.date.accessioned2015-09-22T20:31:38Z
dc.date.available2015-09-22T20:31:38Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7765
dc.description.abstractΟι έννοιες της ποιότητας των υπηρεσιών υγείας και η ικανοποίηση των ασθενών που τις χρησιμοποιούν πολύ συχνά προσδιορίζονται ως ταυτόσημες, καθώς και οι δύο έννοιες περικλείουν κοινά και αλληλοσυνδεόμενα σημεία. Η ικανοποίηση των ασθενών ως εξατομικευμένος ορισμός της ποιότητας αποκλείει την ταύτισή της με την έννοια της ποιότητας, καταρρίπτοντας την ανωτέρω εσφαλμένη αντίληψη. Σκοπός της μελέτης ήταν η διερεύνηση της ικανοποίησης των μεταμοσχευμένων νεφροπαθών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας του Γενικού Νοσοκομείου Αθηνών “Λαϊκό”. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στην Αττική την περίοδο Οκτωβρίου – Δεκεμβρίου 2008, στα τακτικά εξωτερικά ιατρεία της Μονάδας Μεταμοσχεύσεων Νεφρών του Γ.Ν.Α. “Λαϊκό”, σε δείγμα 123 μεταμοσχευμένων. Το δείγμα επιλέχθηκε με τη μέθοδο της δειγματοληψίας σκοπιμότητας. Για την εκτίμηση της ικανοποίησής τους χρησιμοποιήθηκε δομημένο ερωτηματολόγιο, το οποίο συμπληρώθηκε με τη μέθοδο της αυτό-αναφοράς από τους ίδιους τους ασθενείς. Το δείγμα των μεταμοσχευμένων νεφροπαθών σημείωσε αρκετή ικανοποίηση στο σύνολο των παρεχόμενων υπηρεσιών σε ποσοστό 43,2%, αρκετή ικανοποίηση από το ιατρικό και διοικητικό προσωπικό σε ποσοστά 30,3% και 25,8% αντίστοιχα, ενώ για το νοσηλευτικό προσωπικό δηλώνει πάρα πολύ ικανοποίηση σε ποσοστό 33,1%. Τα αποτελέσματα σχετικά με την υποδομή του νοσοκομείου υποδηλώνουν μικρή ικανοποίηση, και κυρίως στους τομείς της καθαριότητας και του περιβάλλοντος με ποσοστά 35,2% και 34,4% αντιστοίχως. Το σύνολο των παρεχόμενων υπηρεσιών του νοσοκομείου φαίνεται να ικανοποιεί από αρκετά έως πάρα πολύ το δείγμα των μεταμοσχευμένων, ενώ ως στοχοποιημένα ζητήματα προς βελτίωση χαρακτηρίζονται οι χώροι στάθμευσης, η καθαριότητα των χώρων και το περιβάλλον, καθώς και η ψυχολογική υποστήριξη από το ιατρικό προσωπικό. Συμπερασματικά, ο συνολικός βαθμός ικανοποίησης φαίνεται να εξαρτάται κυρίως από τον εξοπλισμό και την τεχνολογία, την επικοινωνία και τη διαθεσιμότητα του ιατρού, τον κατάλληλο συγχρονισμό των υπηρεσιών του νοσοκομείου, καθώς και από το χρόνο αναμονής.el
dc.format.extent137el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΙκανοποίηση ασθενών -- Ελλάδαel
dc.subjectΝοσοκομειακή περίθαλψη -- Ελλάδα -- Ποιοτικός έλεγχοςel
dc.subjectPatient satisfaction -- Greeceel
dc.subjectHospital care -- Greece -- Quality controlel
dc.subjectHospital care -- Evaluation -- Case studiesel
dc.titleΔιερεύνηση ικανοποίησης μεταμοσχευμένων νεφροπαθών από την ποιότητα υπηρεσιών υγείας του Γενικού Νοσοκομείου Αθηνών « Λαϊκό »el
dc.title.alternativePerceptions of healths services' quality and satisfaction of transplanted renal patients of the General Hospital of Athens "Laiko"el
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.identifier.call658.562 ΔΑΝel
dc.description.abstractENThe concepts of quality of health services and patient’s satisfaction often identified as identical, as both concepts involve common and interrelated issues. Patient’s satisfaction as an individual definition of quality preclude identification with the concept of quality, breaking this misconception. The purpose of this study was the assessment of the satisfaction of the transplanted renal patients from the health services of the General Hospital of Athens "Laiko". The study took place in Athens in October-December 2008, and the sample was composed of 123 patients, which was selected by sampling feasibility. To assess satisfaction was used by a structured questionnaire, which was supplemented by the method of self-reporting by patients themselves. The sample of transplanted renal patients has been enough to satisfy all of the services at 43.2%, enough satisfaction from the medical and administrative staff at rates 30.3% and 25.8% respectively, while the nursing staff says so very pleased at the rate of 33.1%. The results on the infrastructure of the hospital suggest little satisfaction, especially in the areas of environment and cleanliness at percentages 35.2% and 34.4% respectively. All services of the hospital appears to satisfy from several to very much the sample of transplanted renal patients, while the targeted issues identified to improve the parking, the cleanliness of premises and the environment, and psychological support from the medical staff. In conclusion the total level of satisfaction seems to depend mainly on equipment and technology, communication and the availability of doctors, the appropriate timing of the hospital and the waiting time.el
dc.corporate.nameΑνώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά Τεχνολογικού Τομέαel
dc.contributor.masterΟικονομικά και Διοίκηση της Υγείαςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»