Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΟμπέση, Φιλομήλα
dc.contributor.authorΓράβος, Αθανάσιος
dc.date.accessioned2015-09-21T16:37:28Z
dc.date.available2015-09-21T16:37:28Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7722
dc.description.abstractΒασικός σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να συμβάλλει θετικά στην ευαισθητοποίηση και στον εμπλουτισμό της πολιτικής, κοινωνικής και επιστημονικής προβληματικής στο μείζον θέμα της βελτιστοποίησης επικοινωνίας μεταξύ ασθενών - επαγγελματιών υγείας, σημαντική παράμετρο στην αποδοτικότερη διαχείριση και επιδίωξη ποιότητας των υπηρεσιών υγείας. Για την επίτευξη του παραπάνω στόχου έγινε μια προσπάθεια ανασκόπησης της διεθνούς βιβλιογραφίας πάνω σε θέματα που αφορούν τα δικαιώματα των ασθενών. Λόγω της πολυπλοκότητας και της γενικότητας του θέματος, αναδείχθηκε ένας κεντρικός άξονας που ήταν τα δικαιώματα των ασθενών σε επείγουσες καταστάσεις και κυρίως σε επείγοντα καρδιολογικά προβλήματα. Έτσι, η παρούσα μελέτη πραγματεύεται θέματα όπως η υποχρέωση για ενημέρωση του ασθενή, η συναίνεση, η εμπιστευτικότητα, η ιδιωτικότητα και το ιατρικό απόρρητο και κάτω από ποιες προϋποθέσεις μπορούν να αρθούν. Παρουσιάζονται οι σημαντικότερες διακηρύξεις δικαιωμάτων των ασθενών καθώς και η κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα. Γίνεται αναφορά σε ζητήματα που αφορούν τον ιατρικό φάκελο, τον αιφνίδιο θάνατο, την άρνηση θεραπείας και την ποιότητα των νοσοκομειακών υπηρεσιών. Τέλος, παρατίθενται τα σημαντικότερα δικαιώματα των ασθενών σε επείγουσες καταστάσεις και κυρίως στο τμήμα επειγόντων περιστατικών και στον τομέα της καρδιοπνευμονικής αναζωογόνησης. Με την επιφύλαξη της τροποποίησης των δεδομένων με το πέρας του χρόνου, η παρούσα μελέτη δεν αποτέλεσε μια καινοτόμο διαδικασία, αλλά μια φιλότιμη προσπάθεια αποτύπωσης της υπάρχουσας κατάστασης στο ευαίσθητο και πάντα επίκαιρο θέμα των δικαιωμάτων των ασθενών.el
dc.format.extent149el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectHospital patients -- Legal status, laws, etc.el
dc.subjectHospital patients -- Legal status, laws, etc. -- Greeceel
dc.subjectHeart -- Diseases -- Patientsel
dc.subjectPhysician and patientel
dc.titleΔικαιώματα των ασθενών με επικέντρωση σε επείγοντα καρδιολογικά προβλήματαel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.identifier.call347.3 ΓΡΑel
dc.description.abstractENBasic aim of the present study was not to change perceptions and mainly, the practice of many years in the daily exercise of medicine and in the communication with the patients, but to contribute positively in the sensitization and in the enrichment of political, social and scientific questioning in the major subject of optimisation of communication between patients and professionals of health, which is an important parameter in the efficient management and quality of services of health. For the achievement of that objective, there has been done an effort of examination of international bibliography on subjects that concern the rights of patients. Because of the complexity and the generality of the subject, there was elected a central axis that was the rights of patients in urgent situations and mainly in urgent cardiologic problems. Thus, the present study deals with subjects as the obligation for briefing of patient, the consent, the confidentiality, the privacy and the medical secrecy and under which conditions they can be raised. There are presented the more important Statements of the rights of patients, as well as the situation that prevails in Greece. There are reported questions that concern the medical file, the sudden death, the refusal of treatment and the quality of hospital services. Finally, there are mentioned the more important rights of patients in urgent situations and mainly in the department of urgent Incidents and in the sector of cardiopulmonary resuscitation. With the reserve of modification of data with the end of time, the present study did not constitute an innovative process, but a conscientious effort of imprinting the existing situation in the sensitive and always topical subject of the rights of patients.el
dc.corporate.nameΑνώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά Τεχνολογικού Τομέαel
dc.contributor.masterΟικονομικά και Διοίκηση της Υγείαςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»