Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΦαφαλιού, Ειρήνη
dc.contributor.authorΛουκάκης, Εμμανουήλ
dc.date.accessioned2015-09-21T13:22:58Z
dc.date.available2015-09-21T13:22:58Z
dc.date.issued2010-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7705
dc.description.abstractΣτόχος της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση του πώς και κατά πόσο τα άτομα που αντιμετωπίζουν προβλήματα παχυσαρκίας μπορούν να ικανοποιηθούν από τις προσφερόμενες στην αγορά υπηρεσίες αντιμετώπισης αυτών των προβλημάτων. Η παχυσαρκία θεωρούμενη ως επιδημία των καιρών, ως απόρροια του σύγχρονου δυτικού τρόπου ζωής και η οποία αποδεδειγμένα ευθύνεται για πλήθος νοσημάτων (σωματικών και ψυχολογικών) οφείλει να αντιμετωπιστεί καίρια. Γύρω από αυτό το πρόβλημα έχει στηθεί ένα δίκτυο φορέων και υπηρεσιών οι οποίοι προσπαθούν να προσελκύσουν εν δυνάμει πελάτες. Η μέθοδος προσέγγισης των συγκεκριμένων ειδικών καθώς και το προφίλ του δυνητικού πελάτη θα παρουσιαστούν εκτενώς σε αυτή την εργασία. Η παχυσαρκία οφείλεται κατά κύριο λόγο σε γενετική προδιάθεση του ατόμου πάντα όμως σε συνδυασμό και με τις εκάστοτε περιβαλλοντικές συνθήκες, γεγονός που οδηγεί στη συσσώρευση λίπους στο ανθρώπινο σώμα. Δευτερεύοντες λόγοι εμφάνισης της παχυσαρκίας είναι η έλλειψη σωματικής δραστηριότητας, η κατανάλωση γρήγορων και πρόχειρων γευμάτων και τα ψυχολογικά αίτια. Τα αποτελέσματα της αύξησης του σωματικού βάρους σε ένα άτομο πέρα από αισθητικά είναι κυρίως τα προβλήματα υγείας που συχνά ανακύπτουν και τα οποία ουκ ολίγες φορές οδηγούν σε αυξημένα ποσοστά θνητότητας. Ως κυριότερες λύσεις αντιμετώπισης του φαινομένου προτείνονται τόσο η φαρμακευτική αγωγή όσο και η χειρουργική επέμβαση που αν και κερδίζει συνεχώς έδαφος δεν έχει πάντα τα επιθυμητά ή μόνιμα αποτελέσματα. Βέβαια, οι δίαιτες και η αύξηση της σωματικής δραστηριότητας θα πρέπει να θεωρούνται αναπόσπαστο κομμάτι της προσπάθειας του ατόμου για τη μείωση του βάρους του. Από τη μια πλευρά, οι εξειδικευμένοι φορείς (διαιτολόγοι, κέντρα αδυνατίσματος) προκειμένου να προσελκύσουν εν δυνάμει πελάτες οφείλουν -με τη χρήση των κανόνων του marketing- να μελετήσουν αρχικά τις ανάγκες και τις επιθυμίες των ατόμων, να σχεδιάσουν και να προτείνουν ελκυστικές λύσεις και τέλος να υπολογίσουν την χρονική διάρκεια καθώς και το κόστος μιας τέτοιας προσφερόμενης υπηρεσίας, έχοντας πάντα ως απώτερο στόχο την ικανοποίηση του πελάτη αλλά και των προσωπικών, επιχειρησιακών τους στόχων. Από την άλλη, τα παχύσαρκα άτοκα συνήθως καταφεύγουν στη λύση μιας εξειδικευμένης αντιμετώπισης ευελπιστώντας να βελτιώσουν αφενός την υγεία τους, αφετέρου την εξωτερική τους εικόνα θεωρώντας πως κατά αυτόν τον τρόπο θα είναι κοινωνικά αποδεκτοί. Όμως ο εκάστοτε πελάτης αποφασίζει να επιλέξει ή όχι μια υπηρεσία σύμφωνα με τις προσωπικές του επιθυμίες και προσδοκίες, γεγονός που τον καθιστά απρόβλεπτο ως προς την καταναλωτική του συμπεριφορά. Γενικότερα πάντως το άτομο επιλέγει την παροχή μιας υπηρεσίας συνυπολογίζοντας τις γνώσεις και την συμπεριφορά του παροχέα, το περιβάλλον και φυσικά το κόστος. Η έρευνα των ανωτέρω στοιχείων έχει βασιστεί σε ημιδομημένες συνεντεύξεις και ερωτηματολόγια που απευθύνθηκαν σε τυχαίο πληθυσμιακό δείγμα εκατό (100) ατόμων εντός Αττικής και τα αποτελέσματά τους έχουν αποτυπωθεί σε γραφικά σχήματα όπου και αναλύονται εκτενώς. Το γενικό συμπέρασμα που προκύπτει είναι πως το άτομο, είτε έχοντας επίγνωση της σωματικής του κατάστασης είτε όχι, είναι πρόθυμο να αφεθεί στα χέρια ειδικών φορέων προκειμένου να χάσει βάρος και να βελτιώσει την εικόνα του, δίνοντας έτσι θετική απάντηση στο ερώτημα του τίτλου της εργασίας ότι δηλαδή τα κέντρα αδυνατίσματος και οι δυνητικοί πελάτες μπορούν να γίνουν σύμμαχοι.el
dc.format.extent103el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΔίαιτες αδυνατίσματοςel
dc.subjectΑπώλεια βάρουςel
dc.subjectPhysical fitness centersel
dc.subjectDietel
dc.subjectΙκανοποίηση καταναλωτώνel
dc.subjectCustomer servicesel
dc.titleΚέντρα αδυνατίσματος & δυνητικοί πελάτες: σύμμαχοι ή εχθροί;el
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.identifier.call658.834 2 ΛΟΥel
dc.description.abstractENThe aim of the present research is to find out the way and up to what point the individuals that face obesity problems can be satisfied by the services provided in the market that are related to these problems. The obesity considered as a global epidemic, as a result of the modern western life style and that is accountable for a crowd of diseases, owes to be faced vitally. Related to this problem a network of organizations and services has been set up that are trying to attract potential customers. The method followed by the above mentioned specialists in combination with the profile of potential customers will be extensively presented in this research. Obesity is mainly owed in genetic inclination of individual but in every case is in combination with the general environmental conditions, a fact that leads to the accumulation of fat in the human body. Secondary reasons of obesity’s presence is the lack of physical activity, the consumption of fast meals as well as psychological reasons. The results of the body’s weight increase in an individual apart from aesthetic are mainly health problems that often emerge and in most cases they lead to increased rates of mortality. As miner solutions of confrontation of this phenomenon pharmaceutical solutions are proposed as well as the surgical intervention that even if it continually gains supporters it doesn’t always have permanent or desirable results. However diets and the increase of physical activity should be considered as an integral part of each individual’s effort for the reduction of his weight. From the one hand, the specialists (dieticians and institutes related to weight lose) in order to attract potential customers -according to the applied marketing rules- have initially to find out the needs and the wishes of individuals, to design and propose attractive solutions and finally to calculate the period of time as well as the cost of such an offered service, having always in mind the customer’s satisfaction but also their personal operational objectives. On the other hand individuals having obesity problems usually resort to the solution of a specialized confrontation hoping that they will improve their health condition but also their external appearance considering that in this way they will be socially accepted. However each customer decides to choose or not a service according to his personal desires and expectations, a fact that sets him unpredictable as for his consuming behavior. Generally the individual seems to prefer the supply of a service taking into account the knowledge and the behavior of the supplier, the environment and of course the total cost. The research of the aforementioned is based on semi-structured interviews and questionnaires that were addressed in a randomly chosen sample of one hundred (100) individuals in the region of Attica. Their results are presented in graphs where are extensively analyzed. The general conclusion that comes up is that the individual either having conscience of his physical condition or not is willing to follow blindly the instructions of the specialists in order to lose weight and improve his appearance, giving in this way a positive response to the question posed in the specific research that the institutions related to weight loss and the potential customers can become allies.en
dc.corporate.nameΑνώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά Τεχνολογικού Τομέαel
dc.contributor.masterΟικονομικά και Διοίκηση της Υγείαςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»