Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠέκκα - Οικονόμου, Βικτωρία
dc.contributor.authorΛαζάνης, Κωνσταντίνος
dc.date.accessioned2015-09-21T12:26:28Z
dc.date.available2015-09-21T12:26:28Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7699
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία έχει ως σκοπό να παρουσιάσει μια σε βάθος προσέγγιση του φαινομένου της ηγεσίας, να αναλύσει την έννοια θεωρητικά, να εξετάσει τί είναι ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για την επιχείρηση και να ερευνήσει το κατά πόσο η ικανή ηγεσία μιας επιχείρησης αποτελεί διατηρήσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Όλα τα παραπάνω σημεία μελετώνται ειδικότερα για τον κλάδο του τουρισμού, καθώς η εργασία επιχειρεί να ερευνήσει και θεωρητικά θέματα ηγεσίας στην τουριστική βιομηχανία, αλλά και πρακτικά τα επίπεδα εφαρμογής της ηγεσίας σε δείγμα που επιλέχθηκε, προερχόμενο από τον κλάδο του τουρισμού. Η παρούσα διπλωματική εργασία, χωρίζεται σε δύο μέρη. Το πρώτο είναι το θεωρητικό μέρος και το δεύτερο είναι το πρακτικό. Στο πρώτο μέρος εξετάζονται σε βάθος οι υπό μελέτη έννοιες και γίνεται ανάλυση των θεμάτων που απασχολούν την εργασία. Στο ίδιο μέρος παρουσιάζεται και η σχέση που υπάρχει μεταξύ ηγεσίας και ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος καθώς επίσης και θέματα ηγεσίας στον τουρισμό. Στο πρακτικό μέρος, ακολουθεί η έκθεση και ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας που έγινε σχετικά με την ηγεσία σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις της ελληνικής πρωτεύουσας. Για την παρούσα εργασία χρησιμοποιήθηκε ελληνική και ξένη βιβλιογραφία από πανεπιστημιακό αρχείο, άρθρα που έχουν δημοσιευτεί σχετικά με το θέμα, ελληνικά και ξενόγλωσσα. Για τις ανάγκες τις έρευνας και την παραγωγή συμπερασμάτων, χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο το οποίο δομήθηκε ακριβώς για τις ανάγκες της συγκεκριμένης διπλωματικής και διανεμήθηκε σε ξενοδοχεία της Αθήνας. Τέλος, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της εμπειρικής έρευνας και αναλύονται σε συνδυασμό με την σχετική θεωρία.el
dc.format.extent150el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΤουρισμόςel
dc.subjectΗγεσίαel
dc.subjectΑνταγωνισμόςel
dc.subjectΕπιχειρηματικός προγραμματισμόςel
dc.subjectΑποφάσεις, Λήψη τωνel
dc.subjectTourismel
dc.subjectLeadershipel
dc.subjectCompetitionel
dc.subjectBusiness planningel
dc.subjectDecision makingel
dc.titleΗγεσία και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα - η περίπτωση του τουρισμούel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.identifier.call658.4'09 2 ΛΑΖel
dc.contributor.masterMBA Tourism Management - Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων - Μάνατζμεντ Τουρισμούel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»